Sprawozdania za III kwartały 2011: Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N  
            Uchwała Nr IV/192/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w sprawie opinii o przedłożonej przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2011 roku. 16-09-2011  
            Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2011 r. Załącznik Nr 1,2 Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4, Załącznik Nr 5 06-09-2011  
            Informacja o kształtowaniu sie Wieloletniej Prognozy finansowej z uwzględnieniem zmian przedsięwzięć za okres pierwszego półrocza 2011 roku.  
            Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta i gminy za rok 2010  
            BUDŻET na 2011  
            Uchwała Nr IV/320/2010 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie projekcie uchwały budżetowej Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie na rok 2011 wraz z uzasadnieniem i materiałami informacyjnymi 05-01-2011  
            Uchwała Nr IV/321/2010 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w sprawie opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta i Gminy Ząbkowice Ślaskie przedstawionej wraz z projektem uchwaly budżetowej na rok 2011 05-01-2011  
            Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2011-2025 25-11-2010  
            Projekt Uchwały w sprawie uchwalenia budżetu na 2011 rok 25-11-2010  
            Sprawozdania 
            Uchwała Nr IV/97/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich sprawozdaniu rocznym z wykonania budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie za 2010 rok. 06-02-2012  
            Informacja o wykonaniu budżetu Gminy Ząbkowice Śląskie na koniec trzeciego kwartału 2010 roku. 28-10-2010 
            Uchwała Nr IV/158/2010 Składu Orzekajacego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w sprawie opinii o przedłożonej przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich Informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2010 roku. 07-10-2010  
            Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2010 roku. 20-08-2010  
            Informacja z wykonania budżetu miasta i gminy za rok 2009 23-03-2010  
            BUDŻET na 2010 rok 26-01-2010  
            Uchwała nr IV/237/2009 Składu Orzekajacego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu w sprawie opinii o możliwości sfinansowania prognozowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Ślaskie na rok 2010 oraz prawidłowości prognozy kwoty długu załączonej do projektu uchwały budżetowej.04-01-2010 
            Informacja z wykonania budżetu miasta i gminy za I półrocze 2009 roku.  
            BUDŻET na 2009  
            Informacja z wykonania budżetu miasta i gminy za I półrocze 2008 roku.  
             
            Informacja kwartalna z wykonania budżetu gminy Ząbkowice Ślaskie za okres od 1 stycznia 2008r. do 31 marca 2008 r.  
            Sprawozdanie roczne za  2007 rok  
            BUDŻET na 2008 rok  
            Informacja z wykonania budżetu miasta i gminy za I półrocze 2007 roku  
            Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2006 rok  
            BUDŻET na 2007 ROK  
            Sprawozdanie z wykonania budżetu - I Półrocze 2006 
            Informacja kwartalna z wykonania budżetu gminy Ząbkowice Śląskie za okres od 1 stycznia 2006 roku do 31 marca 2006 roku  
            Sprawozdanie roczne za rok 2005 
            BUDŻET NA 2006 ROK  
            UCHWAŁA Nr III / 11 /2004 w sprawie 
              Budżetu na 2004 rok 
               
              Załącznik Nr 1,2,3,10 do uchwały  
Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. 
Nr III/11/2004 z dnia 12 marca 2004 r. 
               
              Załącznik Nr 4 do uchwały  
            Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. 
            Nr III/11/2004 z dnia 12 marca 2004 r.  
            Załącznik Nr 5 do uchwały  
            Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. 
            Nr III/11/2002 z dnia 12 marca 2004  
             
            Załącznik Nr 6 do uchwały  
            Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. 
            Nr III/11/2004 z dnia 12 marca 2004 r.  
             
            Załącznik Nr 7 do uchwały  
            Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. 
            Nr III/11/2004 z dnia 12 marca 2004 r.  
             
            Załącznik Nr 8 do uchwały 
            Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. 
            Nr III/11/2004 z dnia 12 marca 2004 r.  
             
            Załącznik Nr 9 do uchwały  
            Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. 
            Nr III/11/2004 z dnia 12 marca 2004 r.   
              
            Informacja 
              z wykonania budżetu za rok 2002 
               
              Informacja z wykonania budżetu za rok 2002 
              (Excel) 
               
              Załącznik Nr 4 do informacji  
              z wykonania budżetu Miasta i Gminy 
              Ząbkowice Śl. za 2002 rok 
               
              U C H W A Ł A NR II/12/2003 
              RADY MIEJSKIEJ ZĄBKOWICE ŚLĄSKICH 
              z dnia 7 marca 2003 r. 
              w sprawie: rozpatrzenia skargi Pana Ryszarda Barańskiego zamieszkałego 
              w Ząbkowicach Śląskich. 
               
              Na podstawie art. 18 ust.2pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o 
              samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 
              1591 z późniejszymi zmianami) Rada Miejska w Ząbkowicach Śląskich 
              u c h w a l a co następuje: 
              § 1 
              Po rozpatrzeniu skargi Pana Ryszarda Barańskiego uważa skargę za 
              bezzasadną. 
              § 2 
              Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. 
               
              Przewodniczący Rady Miejskiej  
              Ząbkowice Śląskie  
            (-) Andrzej Dominik 
             UCHWAŁA Nr II/6/2003  
              RADY MIEJSKIEJ ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE 
              z dnia 7 marca 2003 roku  
              w sprawie budżetu miasta i gminy na 2003 rok 
               
              Na podstawie art. 18 ust.2, pkt 4, pkt 9 lit.c, d i e oraz pkt.10 
              ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity 
              Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami), art. 
              403 i art. 406 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony 
              środowiska ( Dz. U. Nr 62, poz.627 z późniejszymi zmianami ) oraz 
              art. art. 109, 124 oraz art. 128 ust.2 ustawy z dnia 26 listopada 
              1998 roku o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 
              r. Nr 15, poz. 148 ) Rada Miejska - po wysłuchaniu opinii Komisji 
              Rozwoju Gospodarczego i Budżetu - uchwala, co następuje : 
              § 1 
              1. Dochody budżetu miasta i gminy w wysokości 27.690.866 zł 
              z tego :  
              1) dochody z podatków i opłat 7.912.608 zł 
              2) udziały w podatkach stanowiących dochód 
              budżetu państwa 5.810.000 zł 
              3) dochody z majątku miasta i gminy 1.401.200 zł 
              4) wpływy za wydane zezwolenia na sprzedaż alkoholu  
              273.000 zł 
              5) pozostałe dochody 557.950 zł 
              6) dotacje celowe na zadania zlecone i realizowane na podstawie 
              porozumień 2.102.343 zł 
              7) dotacje celowe na zadania własne 200.000 zł 
              8) dotacje otrzymane z funduszy celowych 46.200 zł 
              9) subwencja ogólna z budżetu państwa 9.387.565 zł 
              w tym: 
              - część oświatową subwencji ogólnej 8.214.344 zł 
              - część podstawową subwencji ogólnej 16.272 zł 
              - część rekompensującą subwencji ogólnej 1.156.949 zł 
            Szczegółowy podział dochodów według działów i źródeł przedstawia 
              załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały. 
              2. Ustala się wydatki z budżetu miasta i gminy 
              w wysokości 31.443.866 zł 
              w tym : 
              - wynagrodzenia osobowe i pochodne od wynagrodzeń  
              15.052.030 zł  
              - dotacje dla jednostek gospodarki pozabudżetowej 630.800 zł 
              - dotacje dla innych jednostek organizacyjnych 1.392.300 zł 
              - dotacje na finansowanie inwestycji 3.965.300 zł 
              - poręczenia i gwarancje 62.000 zł  
              Podział wydatków w układzie działów klasyfikacji budżetowej przedstawia 
              załącznik Nr 2 do uchwały.  
              3. Dochody i wydatki budżetu miasta i gminy w układzie działów i 
              rozdziałów klasyfikacji budżetowej zawiera załącznik 
              Nr 3 do niniejszej uchwały.  
              § 2 
              1. Deficyt budżetu miasta i gminy wynosi 3.753.000 zł. 
              2. Źródłem finansowania wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach 
              jest kredyt bankowy w kwocie 4.108.690 zł. 
              3. Spłata kredytu inwestycyjnego i pożyczki zaciągniętych w latach 
              2000 - 2001 wynosi 355.690 zł. 
              4. Przychody i rozchody związane z finansowaniem deficytu budżetu 
              w roku 2003 przedstawia załącznik Nr 4 do 
              niniejszej uchwały. 
              § 3 
              Ustala się plan przychodów i wydatków zakładów budżetowych i środków 
              specjalnych w następujących kwotach: 
              1) przychody ogółem 4.195.845 zł.  
              w tym dotacja z budżetu miasta i gminy 630.800 zł. 
              2) wydatki ogółem 4.218.110 zł. 
              w tym wynagrodzenia 820.000 zł. 
              zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej 
              uchwały. 
              § 4 
              Ustala się wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji 
              w 2003 roku zgodnie z załącznikiem Nr 6 do 
              uchwały.  
              § 5 
              Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony 
              Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2003 rok, zgodnie z załącznikiem 
              Nr 7 do uchwały.  
              § 6 
              Ustala się plan finansowania z budżetu miasta i gminy innych jednostek 
              organizacyjnych stanowiący załącznik Nr 8 
              do uchwały. 
              § 7 
              Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją w roku 2003 zadań 
              zleconych z zakresu administracji rządowej oraz realizowanych na 
              podstawie porozumień, zgodnie z załącznikiem 
              Nr 9 do uchwały. 
            § 8 
              Ustala się prognozę długu publicznego i jego spłaty w roku 2003 
              i latach 2004 - 2008, stanowiącą załącznik Nr 
              10 do uchwały. 
              § 9 
              Ustala się rezerwy budżetowe w wysokości ogółem 335.700 zł 
              z tego : 
              1) rezerwę ogólną na nieprzewidziane wydatki (0,3 % wydatków ogółem) 
              100.000 zł 
              2) rezerwę celową 235.700 zł 
              w tym: - na podwyżki płac i wypłatę odpraw emerytalnych  
              w placówkach szkolno - wychowawczych 135.700 zł 
              - remonty obiektów szkolno - przedszkolnych 100.000 zł 
              § 10 
              1) Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do zaciągania pożyczek 
              i kredytów krótkoterminowych na pokrycie występującego w ciągu roku 
              niedoboru budżetu w kwocie 800.000 zł. 
              Zaciągnięty kredyt powinien być spłacony do dnia 31 grudnia roku 
              budżetowego. 
              2) Ustala się wysokość zobowiązań w zakresie podejmowanych inwestycji 
              i remontów o wartości  
              przekraczającej górną granicę ustaloną w roku budżetowym przez Radę 
              Miejską w kwocie 6.000.000 zł. 
              § 11 
              Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do : 
              1) dokonywania przeniesień wydatków między paragrafami i rozdziałami 
              w ramach danego działu za wyjątkiem dotacji, 
              2) gromadzenia środków na bankowym rachunku lokat terminowych w 
              przypadku okresowej nadwyżki dochodów nad wydatkami budżetowymi, 
              3) przekazania uprawnień dotyczących przeniesień planowanych wydatków 
              w ramach planu  
              finansowego Dyrektorowi Zarządu Budynków Komunalnych. 
              § 12 
              Wykonanie uchwały zleca się Burmistrzowi Miasta i Gminy Ząbkowice 
              Śląskie. 
              § 13 
              Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego. 
              § 14 
              Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 
              dnia 1 stycznia 2003 roku. 
            Przewodniczący Rady Miejskiej  
              Ząbkowice Śląskie  
              (-) Andrzej Dominik   |