OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Gmina Ząbkowice Śląskie

Ul. 1-go Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

tel. ( 074) 8165-300 ; fax.: (074) 8 155-445

 

Roboty Budowlane           

 

1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

 

Nazwa

Gmina Ząbkowice Śląskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Beata Łoboda

Adres

Ul. 1 Maja 15

Kod pocztowy

57-200

Miejscowość

Ząbkowice Śląskie

Województwo

dolnośląskie

Telefon

074 8-165-317

Faks

074/ 8-155-445

Poczta elektroniczna (e-mail)

loboda@zabkowiceslaskie.pl

Adres internetowy (URL)

www. zabkowiceslaskie.pl

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1                                                                                 

3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych  warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1                                                                                 

4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1 

5)TRYB ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony od kwoty 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

6).Adres internetowy

www. zabkowiceslaskie.pl

7) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:

Przebudowa oraz remont wraz z termomoderniozacją budynku Ząbkowickiego Ośrodka Kultury  w Ząbkowicach Śląskich – Etap I.

 

8) Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi:

„Przebudowa oraz remont wraz z termomodernizacją budynku Ząbkowickiego Ośrodka Kltury w Ząbkowicach Śląskich – I Etap”.

Nomenklatura wg : Wspólnego słownika zamówień - CPV

 

 

Kod CPV

Główny przedmiot

45.00.00.00-7

45.45.30.00-7

Dodatkowe przedmioty

45212320-5

45400000-1

45111100-9

45223210-1

45261100-5

45261214-7

45262310-7

45261910-6

45111000-8

45261100-5

45261214-7

45442300-0

45312311-0

 

 

 

1.        Opis przedmiotu zamówienia

               

         Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie pod nazwą: „Przebudowa oraz remont wraz z termomodernizacją budynku Ząbkowickiego Ośrodka Kltury w Ząbkowicach Śląskich – I Etap”.

Zakres robót  do wykonania wg przedmiaru robót i specyfikacji technicznej obejmuje:

1.        Wzmocnienie konstrukcji stropodachu nad salą widowiskową

2.        Wymiana stropodachu nad częścią techniczno-gospodarczą

3.        Regeneracja struktur murowych

4.         Osuszanie ścian piwnicy

5.        Remont odtworzeniowy części dachu po pożarze

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w niżej wymienionych dokumentach( załączniki do SIWZ) :

 

§          Projekt budowlany remontu budynku w zakresie: wzmocnienia konstrukcji stropodachu nad salą widowiskową, wymiany stropodachu nad częścią techniczno-gospodarczą, regeneracji struktur murowych i osuszenia ścian piwnicy – ( dokumenty w folderze I Projekt budowlany i STWiOR)

 

§          Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie : wzmocnienia konstrukcji stropodachu nad salą widowiskową, wymiany stropodachu nad częścią techniczno-gospodarczą, regeneracji struktur murowych i osuszenia ścian piwnicy - ( dokumenty w folderze I Projekt budowlany i STWiOR)

 

 

§          Ekspertyza budowlana w zakresie: : wzmocnienia konstrukcji stropodachu nad salą widowiskową, wymiany stropodachu nad częścią techniczno-gospodarczą, regeneracji struktur murowych i osuszenia ścian piwnicy - ( dokumenty w folderze II Ekspertyza Budowlana)

 

§          Projekt budowlany w zakresie: remont odtworzeniowy części dachu po pożarze -
( dokumenty w folderze III Projekt budowlany i STWiOR)

 

 

§          Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie: remont odtworzeniowy części dachu po pożarze - ( dokumenty w folderze III Projekt budowlany i STWiOR)

 

 

9) Miejsce wykonania robót budowlanych,  usług lub miejsce dostaw

Ząbkowicki Ośrodek Kultury ;  Rynek 24 ;57-200 Ząbkowice Śląskie

10) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zamówienie należy zrealizować do 30 kwietnia 2008 roku.

11)WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także spełniają niżej wymienione warunki:

d)  Spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień   publicznych

e) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie

    -co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze, porównywalną do przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu

f) wykonali ww. prace z należytą starannością i posiadają dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie i posiadają:

   -referencje lub inne równoważne dokumenty

2.     Wykonawca złoży oświadczenie, że:

a)       spełnia warunki określone w art. 22 PZP

b)       nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP

c)        akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami

3. Wykonawca wniesie wadium.

 

Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia

12) WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

1)     Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:

2 000,00 zł (dwa  tysiące  złotych)

2)     Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:

a)     oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);

b)    oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.

2.         Forma wadium.

1)     Wadium może być wniesione w następujących formach:

a)     pieniądzu;

b)    poręczeniach bankowych;

c)     gwarancjach bankowych;

d)    gwarancjach ubezpieczeniowych;

e)     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

3.         Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1)     Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005.- z zaznaczeniem wadium przetargowe na „ ZOK- etap I”

2)     Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale do oferty.

4.         Termin wniesienia wadium.

1)     Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

2)     W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu lub innego dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe, wystawionego przez wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

 

13)OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do

    szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1           oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

1.2           z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne

           określone niniejszą specyfikacją,

1.3           złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby

            uprawnione,

1.4           oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

1.5           wniesiono poprawnie wadium – nie dotyczy,

1.6           wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi

    podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych

    warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium,

3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów

    ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do

    parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów

    i ustaloną punktację: punktacja 0 -100 (100%=100pkt).

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych

    w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli:

 

Nazwa kryterium               Waga:  Cena -  100                                                            

5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną

    liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana

    zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie

    traktowany jako wartość punktowa oferty.

6. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku

    podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług doliczy do

    przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w

    przedmiocie zamówienia przepisami prawa / tylko w przypadku nie naliczenia podatku przez

    Wykonawcę - oferenta/

7. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.

    Nazwa kryterium:          Cena – 100 %

Oferty będą ocenione wg wzoru:

                               Cmin

Oferta  i  =   -------------- x 100

                               Ci

gdzie:

i - oznacza numer danej oferty

Cmin - najniższa zaoferowana cena

Ci - cena i-tej oferty

Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się tą, która uzyska największą ilość punktów

                 

8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

 

14) MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT ORAZ MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT.

1.        Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 14 (Sekretariat) lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego (Gmina Ząbkowice Śl. ul. 1 Maja 15 ; 57-200 Ząbkowice Śląskie ), nie później niż do dnia : 
15 listopada
  2007 roku do godz. 10:00

2.        Przedłużenie terminu składania ofert jest możliwe w przypadkach określonych w art. 38 ust. 6 ustawy „Prawo zamówień publicznych”.

3.        Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może złożyć ofertę zamienną, należy jednak zaznaczyć na kopercie zewnętrznej, że jest to oferta zamienna.

4.        Wycofanie oferty już złożonej może nastąpić po pisemnym zwróceniu się do Zamawiającego przed otwarciem ofert.

5.        Oferty, które zostaną złożone po wyznaczonym terminie zostaną Wykonawcy zwrócone bez otwierania, zgodnie z art. 84 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, ale dopiero po upływie terminu przewidzianego na złożenie ewentualnych protestów.

Wykonawca winien złożyć ofertę w 1 trwale zamkniętej kopercie, która musi zawierać:
- nazwę i adres Wykonawcy składającego ofertę,
-  być
zaadresowana na Zamawiającego,
- oznakowana OFERTA na :

„Przebudowa oraz remont wraz z termomoderniozacją budynku Ząbkowickiego Ośrodka Kultury  w Ząbkowicach Śląskich – Etap I”.

 

- nie otwierać przed dniem 15 listopada 2007 roku.

OTWARCIE OFERT :

1.     Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 Ząbkowice Śląskie w dniu:
15 listopada   2007 roku o godzinie 10:15 w pok. Nr 5 (Sala Konferencyjna)

2.     Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3.     Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

4.     Podczas otwarcia ofert Zamawiający jako pierwsze otworzy oferty „zamienne”, następnie inne oferty w kolejności ich złożenia.

5.     Część jawna przetargu ma charakter publiczny, co oznacza, że poza komisją i oferentami mogą w niej brać udział osoby trzecie.

6.     Protokół oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane przez Zamawiającego i Wykonawców w trakcie postępowania są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których dostawca/ Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.)

7.      Zamawiający zaleca aby wszystkie informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie lub opakowaniu z oznaczeniem Tajemnica Przedsiębiorstwa lub spięte oddzielnie od pozostałych jawnych części oferty.

8.     Ujawnienie niestrzeżonej części ofert dokonywane będzie wg poniższych  zasad:

a) zainteresowany zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego pisemny wniosek o udostępnienie  treści protokołu z załącznikami bądź oferty( ofert) z zastrzeżeniem pkt 6

b) Zamawiający ustali z uwzględnieniem złożonego w ofercie (ofertach) zastrzeżenia zakres informacji, które mogą być ujawnione

c) Zamawiający wyznaczy termin i sposób udostępnienia ofert informując pisemnie zainteresowanego.

 

15) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy

16) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej Na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dot. dynamicznego systemu zakupów. – nie dotyczy

17) Informacja na temat aukcji elektronicznej – nie dotyczy

 

 

 

Ząbkowice Śląskie, 2007-10-19

 

Sporządziła: Beata Łoboda

 

Ogłoszenie o wyborze oferty

 

Wyjaśnienie projektanta dotyczące osuszania ścian

 

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

Projekt umowy

 

Załącznik 1-6

 

Przedmiar robót I

Przedmiar robót II

 

I Projekt budowlany i STWiOR

Elewacja południowa

Elewacja wejściowa

Elewacja wschodnia

Projekt remontu konstrukcji dachu, ścian i osuszenie

Rzut II kondygnacji

Rzut III kondygnacji

Rzut IV kondygnacji

Specyfikacja techniczna

Projekt budowlany - plan sytuacyjny

 

II Ekspertyza budowlana

Ekspertyza

Elewacja południowa

Elewacja wejściowa

Elewacja wschodnia

Rzut dachu

Rzut I kondygnacji

Rzut II Kondygnacji

Rzut III  kondygnacji

Rzut IV kondygnacji

Rzut na salę widowiskową

Rzut piwnicy

Rzut V kondygnacji

Ekspertyza - plan sytuacyjny

 

III Projekt budowlany i STWiOR

Projekt budowlany ZOK

Projekt -  instalacja odgromowa

STWiOR

ZOK rys.2

ZOK rys. 3