Ząbkowice Śląskie: Adaptacja
pomieszczeń byłej kuchni na stołówkę w Szkole Podstawowej z Oddziałem
Przedszkolnym we wsi Zwrócona
Numer ogłoszenia: 305475 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks 074 8155445.
.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zabkowiceslaskie.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń byłej kuchni na stołówkę w
Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym we wsi Zwrócona.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest
adaptacja pomieszczeń byłej kuchni na stołówkę w Szkole Podstawowej z Oddziałem
Przedszkolnym we wsi Zwrócona. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)
Wykucie drzwi. 2) Wybicie otworów okiennych. 3) Wykonanie nadproży stalowych.
4) Wstawienie rolet. 5) Wstawienie parapetów. 6) Ułożenie płytek. 7) Wykonanie
ścianek działowych. 8) Otynkowanie ścianek . 9) Ułożenie płytek ceramicznych na
ścianach. 10) Wstawienie drzwi wewnętrznych. 11) Wykucie bruzdy w posadzce
betonowej. 12) Ułożenie rur. 13) Podłączenie instalacji wodnej. 14) Podłączenie
instalacji kanalizacyjnej. 15) Zabetonowanie bruzd w posadzce. 16) Ułożenie
płytek ceramicznych. 17) Montaż umywalki. 18) Montaż zlewu dwukomorowego. 19)
Malowanie ścian. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz
przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ. o Zaleca się Wykonawcom
przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem uzyskania
wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego
rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy. A. Oferta
winna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert
wariantowych, równoważnych, bądź częściowych. B. Zamawiający przewiduje
udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych w wysokości 50% wartości
zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5, 6 ustawy -
Prawo zamówień publicznych..
II.1.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
II.1.5)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 ) posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3 Opis dokonywania oceny spełnienia
warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana
zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w
oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 3.2 Niespełnienie
warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i
odrzucenia oferty. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub
oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Niespełnienie chociażby jednego z
warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w
postępowaniu określonych w rozdziale V ust. 1 Zamawiający określi na podstawie
wymaganych dokumentów wymienionych poniżej : W celu potwierdzenia, że wykonawca
posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda
następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo
aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Aktualnych zaświadczeń
właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert; 3) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24
ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; Zawartość oferty:
oświadczenia Wykonawcy, określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1-2
ustawy Prawo zamówień publicznych, formularz ofertowy, dokumenty wskazane w
rozdziale 6 SIWZ, zaparafowany przedmiar robót, projekt umowy zaakceptowany
podpisem Wykonawcy na każdej ze stron..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej,
na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Szkoła Podstawowa Zwrócona 68 57-200 Ząbkowice Śląskie lub Urząd Miejski ul. 1
Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce:
Szkoła Podstawowa we wsi Zwrócona Zwrócona 68; 57-200 Ząbkowice Śląskie w
Sekretariacie.
IV.3.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Joanna Fotel
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
od nr 1 do nr 4
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.