Ząbkowice Śląskie: Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Sybiraków   w Ząbkowicach Śląskich - opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej.

Numer ogłoszenia:389726 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. 1  Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie,   woj. dolnośląskie, tel. 074 165 300, faks 074 8155 445.

.                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Sybiraków w Ząbkowicach Śląskich - opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rewitalizacji Parku Miejskiego im. Sybiraków w Ząbkowicach Śląskich wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sporządzenie dwóch koncepcji zagospodarowania Parku Miejskiego w granicach zakresu wskazanym na załączniku Nr 1 do ogłoszenia, zgodnie                            z zatwierdzonym Lokalnym Programem Rewitalizacji stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Po zatwierdzeniu przez Inwestora jednej z koncepcji należy przygotować wnioski                  o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Ponadto należy uzyskać niezbędne uzgodnienia warunków wpięcia i dostawy mediów i inne decyzje, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami oraz wykonać mapę do celów projektowych. Sporządzenie dokumentacji obejmuje wykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę, niezbędne projekty wykonawcze oraz dokumentację do przeprowadzenia przetargu na wykonanie w/w zadania zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. Dokumentację należy wykonać w formie papierowej jak i elektronicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71420000-8

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

- wykonanie koncepcji - trzy tygodnie od daty podpisania umowy

- wykonanie dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę - do dnia 30 kwietnia 2010 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

.                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:                1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy                      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 ) posiadają niezbędną wiedzę                             i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia usługi w przedmiocie zamówienia  minimum 1 zamówienie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu (referencje lub protokół odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) dysponują osobami lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia zdolnymi do wykonania zamówienia, bądź pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie.  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych.  Zamawiający  oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty,                      o których mowa w pkt VI siwz.  Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia" na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie,  w oparciu o punkty zawarte                        w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie,                         iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków  stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.  W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się                 o udzielenie zamówienia, są zobowiązani do ustanowienia wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do załączenia do oferty stosownego oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie:  a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy  z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Oświadczenie winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, w tym Wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą być dołączone do oferty. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie, Zamawiający ma prawo żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca, który nie spełni wszystkich warunków, zostanie wykluczony  z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem  art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.  Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie  (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz ze wskazaniem nazw(firm) proponowanych Wykonawców.

.                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków w postępowaniu:

1)          Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert;  2)              Wykaz wykonanych usług w przedmiocie zamówienia                   w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia               z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - minimum     1 zamówienie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ; 3)          Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.  4)   Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału                                             w postępowaniu, o których mowa w  art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;  5)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu                  z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego              i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 6) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca  i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz             z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ. a) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. b) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa - do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Zawartość oferty: oświadczenia Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, formularz ofertowy, dokumenty wskazane w rozdziale 6 SIWZ, projekt umowy zaakceptowany podpisem Wykonawcy.       

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski  ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie,  Biuro Obsługi Petenta (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Odpowiedzi na zapytanie

 

Odpowiedzi na zapytania Nr 2

 

SIWZ

 

Załącznik Nr 1

 

Załącznik Nr 2

 

Załącznik Nr 6 projekt umowy