Ząbkowice Śląskie: Rewitalizacja
Parku Miejskiego im. Sybiraków w Ząbkowicach Śląskich - opracowanie
kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej.
Numer
ogłoszenia:389726 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul.
1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel.
074 165 300, faks 074 8155 445.
.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Sybiraków w Ząbkowicach Śląskich -
opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji
projektowo - kosztorysowej rewitalizacji Parku Miejskiego im. Sybiraków w
Ząbkowicach Śląskich wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje sporządzenie dwóch koncepcji zagospodarowania Parku
Miejskiego w granicach zakresu wskazanym na załączniku Nr 1 do ogłoszenia,
zgodnie z zatwierdzonym Lokalnym Programem
Rewitalizacji stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Po
zatwierdzeniu przez Inwestora jednej z koncepcji należy przygotować wnioski o wydanie decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Ponadto należy uzyskać
niezbędne uzgodnienia warunków wpięcia i dostawy mediów i inne decyzje,
uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami oraz wykonać mapę do celów
projektowych. Sporządzenie dokumentacji obejmuje wykonanie projektu budowlanego
niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę, niezbędne projekty wykonawcze
oraz dokumentację do przeprowadzenia przetargu na wykonanie w/w zadania zgodnie
z Prawem Zamówień Publicznych. Dokumentację należy wykonać w formie papierowej
jak i elektronicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71420000-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
-
wykonanie koncepcji - trzy tygodnie od daty podpisania umowy
-
wykonanie dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę - do dnia 30
kwietnia 2010 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
zabezpieczenia ofert wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień. 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia usługi w
przedmiocie zamówienia minimum 1
zamówienie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich
wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu (referencje
lub protokół odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane
należycie. 3) dysponują osobami lub będą dysponować osobami, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
zdolnymi do wykonania zamówienia, bądź pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże
je w wykazie. 3) znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień
publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu
na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w pkt VI
siwz. Opis dokonywania oceny spełnienia
warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana zostanie zgodnie z
formułą "spełnia/nie spełnia" na podstawie oświadczeń lub dokumentów
załączonych w ofercie, w oparciu o
punkty zawarte w
rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i
odrzucenia oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie
ubiegają się o udzielenie
zamówienia, są zobowiązani do ustanowienia wykonawcy - pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są
zobowiązani do załączenia do oferty stosownego oświadczenia o ustanowieniu
pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne,
którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy
z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika
oraz zakres jego umocowania. Oświadczenie winno być podpisane przez wszystkich
Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, w tym Wykonawcę -
pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania
oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. Stosowne
odpisy z rejestru lub ewidencji muszą być dołączone do oferty. W przypadku
wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie, Zamawiający ma prawo żądać,
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców. Wykonawca, który nie spełni wszystkich warunków,
zostanie wykluczony z niniejszego
postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień
publicznych. Wykonawca nie może
powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza
powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania
przez Wykonawcę w ofercie (wg Załącznika
Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
Podwykonawcom wraz ze wskazaniem nazw(firm) proponowanych Wykonawców.
.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty
sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ
należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające
spełnienie warunków w postępowaniu:
1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Wykaz
wykonanych usług w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - minimum 1 zamówienie w zakresie zbliżonym do
przedmiotu zamówienia. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające,
że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ; 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej
100.000,00 zł. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22
ust. 1 Prawa zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do
SIWZ; 5)Oświadczenie Wykonawcy o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według
wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia opisanego przez
Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i
doświadczenia oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
Zamawiający żąda: 6) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował
Wykonawca i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ. a)
Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi
będzie dysponował. b) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń
i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli
pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i
dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy
złożyli wadliwe pełnomocnictwa - do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba
że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby
unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i
dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w
którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym
przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i
dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
Zawartość oferty: oświadczenia Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1 oraz w art.
24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, formularz ofertowy, dokumenty
wskazane w rozdziale 6 SIWZ, projekt umowy zaakceptowany podpisem Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200
Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 12:00,
miejsce: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie, Biuro Obsługi Petenta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).