Ząbkowice Śląskie: Modernizacja Sali kinowej Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli- zadanie 1
Numer ogłoszenia: 326060 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ząbkowicki Ośrodek Kultury , Rynek 24, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8152 896, faks 74 151 381.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Sali kinowej Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli- zadanie 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Modernizacja Sali kinowej Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli - zadanie 1. 2. Przedmiotem zamówienia są w szczególności przygotowanie Sali do montażu foteli, poprzez wykonanie dokumentacji aranżacji wnętrz, przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę; przygotowanie posadzki Sali kinowej do montażu foteli i prace adaptacyjne do wymogów ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy zakres określa Program Funkcjonalno Użytkowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Wykonanie projektu kolorystyki wnętrza w zakresie niezbędnym do ostatecznego doboru materiałów wykończeniowych: foteli i wykładziny podłogowej. Rysunki projektowe powinny obejmować rozwiązanie kolorystyki całej sali: ścian wraz z adapterami akustycznymi, sufitu, posadzki i foteli. Elementy objęte zamówieniem (fotele - tapicerka i elementy konstrukcyjne, wykładzina, listwy narożne z oświetleniem przeszkodowym) powinny być zaprezentowane przez próbki materiałów. Jako materiał wyjściowy do wykonania w/w projektu Zamawiający przekaże inwentaryzację Sali w wersji elektronicznej, opracowanie akustyczne ze wskazaniem zalecanych rodzajów okładzin ścian oraz wstępne koncepcje kolorystyczne i przykłady obiektów referencyjnych, zawarte w części informacyjnej niniejszego programu. b. 2. Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu Projektu Budowlanego w 5 egzemplarzach sporządzonego przez uprawnionego projektanta, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, w zakresie wystarczającym do zgłoszenia robót budowlanych remontu sali kinowej. Podstawą do opracowania w/w projektu budowlanego będzie koncepcja architektoniczna stanowiąca załącznik do niniejszego programu funkcjonalno-użytkowego. Możliwe odstąpienia od koncepcji według załączonego opisu. Opracowanie Projektu Budowlanego musi być poprzedzone uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, zapewnień, zezwoleń i innych dokumentów formalnych niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej. c. Demontaż istniejących 405 szt. foteli i części podłogi drewnianej (ok. 71,8m2) oraz części schodów, prowadzących na scenę (konstrukcja stalowa, okładzina drewniana, długość 11,9m, głębokość 1,4 m 5 stopni, wysokość ok.1m) wraz z utylizacją odpadów. d. Wykonanie zabezpieczenia konstrukcji schodów, wiodących na scenę, uzupełnienie elementów konstrukcyjnych po wycięciu, zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji i obłożenie materiałem niepalnym (płyta wiórowo-cementowa,) lica sceny oraz bocznej powierzchni (policzka) schodów, pokrycie flizeliną na odpowiednim kleju, malowanie w kolorze czarnym, matowym farbą silikatową. e. Wykonanie odkrywki konstrukcji widowni, dokonanie oględzin i sporządzenie opinii stanu konstrukcji, zabezpieczeń antykorozyjnych, oszacowanie nośności konstrukcji stalowej, spoczywającej na stropie masywnym. f. Wykonanie zabezpieczeń istniejącej konstrukcji widowni (powierzchnia rzutu widowni - 214,2 m2) antykorozyjnych, przeciwpożarowych. Dopuszcza się wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego z użyciem płyt podłogowych w nośności do obciążeń użytkowych min. 3 kN/m2 dla całej konstrukcji widowni lub alternatywnie zabezpieczenie odrębnie konstrukcji stalowej do nośności ogniowej R60, wymaganej dla konstrukcji stropu zabezpieczenia poszycia z desek istniejącego do niezapalności i zapewnienia podkładu o wyrównanej powierzchni z materiałów co najmniej trudno zapalnych pod wykładzinę podłogową (całkowita powierzchnia do obłożenia - powierzchnia widowni i elementów pionowych stopni widowni oraz pochylnie - 214,2 + 38,9 m2). Uzgodnienie rozwiązania z Zamawiającym. g. Wykonanie na fragmencie stropu po rozbiórce posadzki drewnianej i elementów schodów w pasie przy scenie (ok. 71,8m2) jastrychu wzmacniającego na warstwie czepnej. Wykonać dylatację w posadzce, wykładzinę w tej strefie układa na podkładzie akustycznym. h. Rozbiórka palnych okładzin ścian - boazerii (ok. 148,5m2), wykonanie niezbędnych uzupełnień tynków lub okładzin g-k, szpachlówek i wymalowań (sposób uzupełnienia powierzchni ścian uzgodnić po rozbiórce z Zamawiającym w zależności od stanu istniejącego podłoża). i. Demontaż istniejących trzech par drzwi ewakuacyjnych wraz z ościeżnicami i panelami drewnianymi, montaż w istniejących otworach nowych, jednoskrzydłowych drzwi o szerokości czynnej skrzydła ponad 120cm, spełniających wymogi ochrony przeciwpożarowej w klasie odporności EI60, z przyciskami przeciwpanicznymi i ościeżnicami umożliwiającymi w przyszłości prowadzenie kabla sterującego. Materiał i kolorystyka drzwi do uzgodnienia z Zamawiającym. j. Wykonanie drobnych robót elektrycznych - wymiana kabla zasilającego oświetlenie przeszkodowe, zasilenie trzech lamp ewakuacyjnych, montaż nowych lamp oświetlenia ewakuacyjnego i ledowych liniowych elementów oświetlenia przeszkodowego ( w sumie ok. 52,5 mb profili z oświetleniem przeszkodowym + linia oświetlenia rampy scenicznej - 14,5 mb). k. Wykonanie podkładu wyrównawczego na istniejących deskach pod wykładzinę elastyczną. Dopuszcza się wykonanie jednowarstwowego podkładu według punktu 5, z płyty włókno-cementowej o gładkiej powierzchni, pełniącej równocześnie funkcję zabezpieczenia przeciwpożarowego. Właściwości akustyczne wykładziny wraz z podkładem muszą spełniać wymogi załączonego w części informacyjnej opracowania akustycznego. l. Ułożenie wykładziny podłogowej typu linoleum (całkowita powierzchnia - 71,8 + 214,2 + 38,9 + 25,9 m2), o gr. 2,5 - 3,2 mm, wysokich walorach użytkowych: trudnościeralnej, trudno zapalnej, antypoślizgowej i łatwej w utrzymaniu czystości. Wykładzina musi posiadać komplet atestów i by przeznaczona do użytkowania w pomieszczeniach o wysokim obciążeniu ruchem, w tym do obiektów kinowych. Ułożenie listew przyściennych demontowanych, ze względu na konieczność etapowania wykonania prac modernizacyjnych Sali może wystąpi potrzeba zdjęcia i powtórnego zainstalowania listew, co wyklucza klejenie listew i spawanie wykładzin w pasie przyściennym. Metodę montażu listew uzgodnić z Zamawiającym. Ułożenie narożników z oświetleniem przeszkodowym. m. Kompletacja dokumentacji powykonawczej, w tym certyfikatów, aprobat i innych dokumentów poświadczających spełnienie przez zainstalowane i wykorzystane wyroby wymogów bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej etc. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty. 3.Kontrakt na roboty budowlane wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów Kodeksu Cywilnego. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz stanowi integralną część SIWZ. 5.Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wpłaty wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego: a) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę, b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy lub z obowiązujących przepisów. 2) Zmiany podwykonawców. 3) Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. 4) Wystąpienia przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej. 5) Wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron Umowy. 6) Wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy. 7) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji. 8) Wykonawca może wnioskować o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, c) klęsk żywiołowych, d) zmian dokumentacji projektowej, mających wpływ na prowadzenie robót zgodnie z Harmonogramem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOK Rynek 24 57-200 Ząbkowice Śląskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Ząbkowicki Ośrodek Kultury 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Rynek 24, 57-200 Ząbkowice Śląskie; Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Program Funkcjonalno-Użytkowy

Inwentaryzacja strych

Inwentaryzacja

Przedmiar

STWiORB

Koncepcja nagłośnienia sali

Inwentaryzacja fotograficzna sali