Ząbkowice Śląskie: Przebudowa budynku Publicznego Przedszkola Nr 4 przy ul. XX-lecia 5 w Ząbkowicach Śląskich w zakresie termomodernizacji obiektu
Numer ogłoszenia: 183446 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Publicznego Przedszkola Nr 4 przy ul. XX-lecia 5 w Ząbkowicach Śląskich w zakresie termomodernizacji obiektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Przebudowa budynku Publicznego Przedszkola Nr 4 przy ul. XX-lecia 53 w Ząbkowicach Śląskich w zakresie termomodernizacji obiektu 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wielobranżowych w zakresie termomodernizacji obiektu, w tym: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych 2. wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej 3. wymiana ścianki wiatrołapu 4. wymiana stolarki okiennej drewnianej (3 sztuki) 5. docieplenie stropodachu 6. wymiana instalacji c.o. 7. roboty towarzyszące. 2.2 Opis obiektu: - budynek 2- kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony - ściany zewnętrzne z bloków betonowych prefabrykowanych z gazobetonem gr. 12 cm - powierzchnia użytkowa 958,5 m2 - kubatura 3 425,0 m3 . 3. Kontrakt na roboty budowlane wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów Kodeksu Cywilnego. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz nr 8 stanowi integralną część SIWZ. 5. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, załączonych do n/n SIWZ lub na stronie www.zabkowiceslaskie.pl : 1) Projekt budowlany wielobranżowy 2) Projekt wykonawczy branży budowlanej 3) Projekt wykonawczy branży instalacji sanitarnych 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany następujących postanowień Umowy w przypadku: 1) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego: a) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę, b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy lub z obowiązujących przepisów. 2) Zmiany podwykonawców. 3) Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. 4) Wystąpienia w nadzorowanych robotach budowlanych robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego z tym, iż art. 67 ust. 1 pkt. 5 Prawa budowlanego stosuje się odpowiednio. 5) Wystąpienia przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej. 6) Wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron Umowy. 7) Wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy. 8) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji. 9) Wykonawca może wnioskować o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, c) klęsk żywiołowych, d) zmian dokumentacji projektowej, mających wpływ na prowadzenie robót zgodnie z Harmonogramem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbkowice Śląskie, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbkowice Śląskie, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOP parter, do dnia 21 lipca 2011r. do godz. 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SIWZ

Projekt budowlany wielobr.

Projekt wykonawczy br. budowlana

Projekt wykonawczy br. inst.sanit.

STWiORB