Urząd
Zamówień Publicznych Al.
Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks:
(022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi V
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa,
adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa:
Gmina Ząbkowice Śląksie |
|||
Adres
pocztowy: |
|||
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie |
Kod pocztowy: 57-200 |
Województwo: dolnośląskie |
|
Nazwisko
osoby upoważnionej do kontaktów: |
Tel.: ]074/8165-335 |
||
E-mail: |
Fax: 074/8155-445 |
||
Adresy
internetowe (jeżeli
dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL):www. zabkowiceslaskie.pl |
|||
|
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
|
V jak podano wyżej dla osoby
upoważnionej do kontaktów |
||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: |
|||
|
V jak podano wyżej dla osoby
upoważnionej do kontaktów |
||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
oferty należy przesyłać na adres: |
|||
|
Vjak podano wyżej dla osoby
upoważnionej do kontaktów |
||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub
przedmioty działalności
V Administracja
samorządowa |
V
Ogólne usługi publiczne |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych
zamawiających
nie V |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego "Udzielenie kredytu
długoterminowego złotowego w wysokości 2 893 000zł na finansowanie
planowanych wydatków inwestycyjnych i remontowych zaplanowanych w budżecie
Gminy Ząbkowice Śląskie na rok 2006." |
||||
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw
lub świadczenia usług |
||||
|
|
(c)
Usługi V |
||
|
|
|
|
Kategoria usług: nr 06 |
|
||||
|
|
Główne miejsce świadczenia
usług Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich |
||
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego V |
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) NIE DOTYCZY |
||
II.1.5) Określenie przedmiotu
zamówienia 1. Udzielenie kredytu w wysokości 2 893 000zł (słownie: dwa miliony
osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące) na sfinansowanie planowanego deficytu
budżetu Gminy Ząbkowice Śląskie na 2006 rok. 2. Warunki realizacji zamówienia: a) spłata kredytu nastąpi w 38 ratach po
76 132zł każda, płatnych: 28 lutego, 31 maja, 31 sierpnia i 30 listopada
począwszy od 2007 r. do 2017 r., b) karencja w spłacie kredytu do dnia 27 lutego 2007 r. c) spłata odsetek od kredytu dokonywana
będzie w ciągu 14 dni po upływie terminu spłaty raty kredytu w złotych wg
zmiennej stopy procentowej ustalonej wg stawki WIBOR dla 3 miesięcznych
złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 3 M) wg notowań stawki
obowiązującej w ostatnim dniu roboczym okresu obrachunkowego powiększonej o
stałą marżę banku. d) stała marża banku nie może być wyższa
niż 0,5 %. e) zamawiający nie dopuszcza zastosowania
prowizji udzielonego kredytu f)dopuszcza się możliwość wcześniejszej
spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu
z zachowaniem 14-dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej
spłacie kredytu lub jego części. g) dla obliczenia odsetek od kredytu przyjmuje się, że rok kalendarzowy
liczy 365 dni, h) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z
deklaracją wekslową, i) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie
skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu
jakichkolwiek opłat. |
||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach
i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub
roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1.
Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz 2.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców
występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego
wykonawcę.) 3.
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, 4.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ( W
przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww.
dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.) 5.
Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
"Prawo zamówień publicznych" (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
terminem składania ofert), 6.
Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy "Prawo zamówień publicznych"
(wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 7.
Oświadczenia Wykonawcy: (wg
załącznika nr 1/2 do siwz) .
O spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP .
O nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP 8.
Wzoru umowy uwzględniającego zapisy zawarte w opisie zamówienia Dowód wniesienia wadium |
||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli
dotyczy) |
Główny
przedmiot |
66.13.00.00-0 |
|
II.1.8)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania
informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie
odpowiadającej liczbie części)
nie V |
||
II.1.9)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie
V |
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita
wielkość lub zakres Kredyt w wysokości
2 893 000 |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Wymagany V zakończenia 27/02/2017 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) 10 000 |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje
i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału
w postępowaniu (z uwzględnieniem ich
znaczenia, jeżeli dotyczy): O udzielenie zamówienia mogą
się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. spełniają warunki określone w
art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U nr 19 poz. 177 ze zmianami) 2.
Ocena spełnienia warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez
Wykonawcę dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie II siwz wg zasady spełnia/
nie spełnia 1.
Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie tzw. konsorcjum,
powinna spełniać łącznie minimalne warunki dotyczące wykonawców. Odrębnie każdy z partnerów
konsorcjum zobowiązany jest do udokumentowania: a)
występowania w obrocie prawnym b)
nie podleganie wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy "Prawo zamówień publicznych". Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 9.
Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz 10.
Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie,
ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.) 11.
Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, 12.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ( W
przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww.
dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.) 13.
Aktualnej informacji z
Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu
sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy "Prawo zamówień publicznych"
(wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 14.
Aktualnej informacji z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
ustawy "Prawo zamówień publicznych" (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed terminem składania ofert), 15.
Oświadczenia Wykonawcy: (wg załącznika nr 1/2 do siwz) .
O spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP .
O nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP 16.
Wzoru umowy uwzględniającego zapisy zawarte w opisie zamówienia Dowód wniesienia wadium |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg
nieograniczony V |
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert (proszę
zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
Najniższa cena
V |
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna nie
V |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1)
Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia (jeżeli
dotyczy): www.zabkowiceslaskie.pl/BIP |
Opłata (o ile dotyczy) 150,0 Waluta: PLN Warunki i sposób płatności: gotówka
w kasie lub przelew |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert Data: 30/10/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina:
10:00 |
IV.3.4)
Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub oferty |
PL |
IV.3.5)
Termin związania ofertą lub
okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6)
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 30/10/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina:
10:15 Miejsce Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
Zamówienie dotyczy projektu/programu
finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ nie |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19/09/2006(dd/mm/rrrr) |
Specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Odpowiedzi na zapytania 20-10-2006
Odpowiedzi na zapytania 21-10-2006
Odpowiedzi na zapytania 25-10-2006