Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi              V

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa: Gmina Ząbkowice Śląksie

 

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Ząbkowice Śląskie

Kod pocztowy:

57-200

Województwo:

dolnośląskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Bożena Kurczyna

Tel.:

]074/8165-335

E-mail:

 

Fax:

074/8155-445

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL):www. zabkowiceslaskie.pl

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

V jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

V jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

Vjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

V Administracja samorządowa

V Ogólne usługi publiczne

 

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających              nie V  

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

"Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 2 893 000zł na finansowanie planowanych wydatków inwestycyjnych i remontowych zaplanowanych w budżecie Gminy Ząbkowice Śląskie na rok 2006."

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi)

 

 

(c) Usługi                                      V

 

 

 

 

Kategoria usług:                   nr 06

 

 

 

Główne miejsce świadczenia usług

 

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego   V                   

 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) NIE DOTYCZY

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

1. Udzielenie kredytu w wysokości  2 893 000zł (słownie: dwa miliony osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ząbkowice Śląskie na 2006 rok.

2. Warunki realizacji zamówienia:

a) spłata kredytu nastąpi w 38 ratach po 76 132zł każda, płatnych: 28 lutego, 31 maja, 31 sierpnia i 30 listopada począwszy od 2007 r. do 2017 r.,

b) karencja w spłacie kredytu do dnia 27 lutego 2007 r.

c) spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w ciągu 14 dni po upływie terminu spłaty raty kredytu w złotych wg zmiennej stopy procentowej ustalonej wg stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 3 M) wg notowań stawki obowiązującej w ostatnim dniu roboczym okresu obrachunkowego powiększonej o stałą marżę banku.

d) stała marża banku nie może być wyższa niż 0,5 %.

e) zamawiający nie dopuszcza zastosowania prowizji udzielonego kredytu

f)dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 14-dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części.

g) dla obliczenia odsetek od kredytu przyjmuje się, że rok kalendarzowy liczy 365 dni,

h) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową,

i) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

1.        Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz

2.        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

3.        Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
, ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

4.        Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

5.        Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy "Prawo zamówień publicznych" (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert),

 

6.        Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy "Prawo zamówień publicznych" (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert),

7.        Oświadczenia Wykonawcy:  (wg załącznika nr 1/2 do siwz)

.         O spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP

.         O nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP

8.        Wzoru umowy uwzględniającego zapisy zawarte w opisie zamówienia

Dowód wniesienia wadium

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

66.13.00.00-0

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        nie V    

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     nie V   

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

Kredyt w wysokości 2 893 000

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Wymagany   V   

zakończenia  27/02/2017 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

10 000

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:

1.  spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień   publicznych (Dz.U nr 19 poz. 177 ze zmianami)

2.     Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie II siwz wg zasady spełnia/ nie spełnia

1.        Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie tzw. konsorcjum, powinna spełniać łącznie minimalne warunki dotyczące wykonawców.

Odrębnie każdy z partnerów konsorcjum zobowiązany jest do udokumentowania:

a)       występowania w obrocie prawnym

b)       nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

9.        Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz

10.     Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

11.     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
, ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

12.     Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

13.     Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy "Prawo zamówień publicznych" (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert),

 

14.     Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy "Prawo zamówień publicznych" (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert),

15.     Oświadczenia Wykonawcy:  (wg załącznika nr 1/2 do siwz)

.         O spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP

.         O nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP

16.     Wzoru umowy uwzględniającego zapisy zawarte w opisie zamówienia

Dowód wniesienia wadium

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      V

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 V

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                                  nie V

 

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.zabkowiceslaskie.pl/BIP

Opłata (o ile dotyczy) 150,0    Waluta: PLN

Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie lub przelew

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  30/10/2006   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10:00

 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   PL  

 

IV.3.5) Termin związania ofertą

lub okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     30/10/2006 (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10:15

Miejsce Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

 

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

nie

 

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   19/09/2006(dd/mm/rrrr)

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załączniki do SIWZ

Załączniki do SIWZ cd.

Załączniki do SIWZ cd

 

Odpowiedzi na zapytania 20-10-2006

Odpowiedzi na zapytania 21-10-2006

Odpowiedzi na zapytania 25-10-2006

 

Powiadomienie o wyniku postępowania