Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane                                                

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:  

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Ząbkowice Śląskie Sp. z o. o.

Adres pocztowy: 

ul. Legnicka 25

Miejscowość: 

Ząbkowice Śląskie

Kod pocztowy:

57- 200

Województwo:

dolnośląskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Drożdż Antoni

Tel.:

074  151 599

E-mail:

zbkzce @ poczta. onet. Pl

Fax:

074 8151 765

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): nie dotyczy

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Ząbkowice Śląskie Sp.z.o.o.

Budownictwo i obiekty komunalne

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                nie      

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

  BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO 24- RODZINNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ  -  OSIEDLE LETNIE 4 W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                    

Wykonanie

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Osiedle Letnie 4,  Ząbkowice Śląskie

     Dz. Nr 17 ,16,13/4 obręb Osiedle Wschód

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:     Zamówienia publicznego                     

 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) NIE DOTYCZY

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Budowa budynku 24- rodzinnego, 2- klatkowego, 4- kondygnacyjnego, podpiwniczonego.

  • Pow. użytkowa 1216 m²
  • Pow. zabudowy 445 m²
  • Pow. całkowita 2146 m²
  • Kubatura 6122 m²

Konstrukcja murowa z bloczków z betonu komórkowego, do 3 kondygnacji szkielet żelbetowy, ściany piwnic z bloczków betonowych, schody z prefabrykatów żelbetowych, stropy z kanałowych płyt prefabrykowanych, dach płaski z imitacją mansardową, pokrycie papą termozgrzewalną, wykończenie mieszkań- panele podłogowe, tynki oraz gładź gipsowa, w łazienkach i kuchniach płytki podłogowe, umywalka, wanna, WC- kompakt, kuchenka gazowa, zlewozmywak z szafką.

Wewnętrzne instalacje gazowe, elektryczne oraz sanitarne, indywidualne ogrzewanie z wykorzystaniem dwufunkcyjnych kotłów gazowych, przyłącze wodne i kanalizacyjne, zagospodarowanie terenu- parking 24 stanowiska postojowe, dojścia, ławki, krzewy, żywopłoty.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

1.        Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz

2.        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

3.        Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
, ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

4.        Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

5.        Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8  ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

6.        Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

7.        Wykaz kadry technicznej, przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w specjalnościach:

- konstrukcyjno-budowlanej,

- instalacyjnej - w zakresie instalacji i urządzeń:  wodociągowych, kanalizacyjnych, sanitarnych wewnętrznych i elektrycznych

Osoby wymienione wyżej muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydawanym przez tę izbę.

(wg załącznika nr 1/4 do siwz - wykaz kadry technicznej), (W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy musi spełniać co najmniej jeden wykonawca)

8.        Wykazu wybudowanych lub zmodernizowanych istniejących w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej  2 budynków mieszkalnych, lub mieszkalno-użytkowych o powierzchni użytkowej min. 800m2 każdy, (wg załącznika nr 1/2do siwz informacje na temat doświadczenia zawodowego)

9.        Dokumenty (referencje lub równoważny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku 1/2do siwz (informacje na temat doświadczenia zawodowego) zostały wykonane należycie,

10.     Oświadczenia Wykonawcy:  (wg załącznika nr 1/3 do siwz)

.         O spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP

.         O nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP

.         O udzieleniu 48 miesięcznej gwarancji

11.     Kosztorysu, który musi być wypełniony według wzoru dołączonego do SIWZ

12.     Wykaz robót które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - z zastrzeżeniem, że max 30% wartości realizowanego zadania może zostać powierzone podwykonawcom,

13.     Zaakceptowany projekt umowy (wg załącznika nr 2do siwz)

14.     Wstępny  harmonogram  rzeczowo-terminowo-finansowy.

15.     Dowód wniesienia wadium

 

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

45.20.00.00-9

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

45.10.00.00-8

45.11.12.91-4

45.26.23.00-4

45.26.23.10-7

45.26.23.11-4

45.26.25.20-2

45.32.00.00-6

45.32.10.00-3

45.32.40.00-4

45.41.00.00-4

45.42.11.60-3

45.43.00.00-0

45.31.00.00-3

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                       nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej                                                                     nie

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

Budowa budynku 24- rodzinnego, 2- klatkowego, 4- kondygnacyjnego, podpiwniczonego.

  • Pow. użytkowa 1216 m²
  • Pow. zabudowy 445 m²
  • Pow. całkowita 2146 m²
  • Kubatura 6122 m²

Konstrukcja murowa z bloczków z betonu komórkowego, do 3 kondygnacji szkielet żelbetowy, ściany piwnic z bloczków betonowych, schody z prefabrykatów żelbetowych, stropy z kanałowych płyt prefabrykowanych, dach płaski z imitacją mansardową, pokrycie papą termozgrzewalną, wykończenie mieszkań- panele podłogowe, tynki oraz gładź gipsowa, w łazienkach i kuchniach płytki podłogowe, umywalka, wanna, WC- kompakt, kuchenka gazowa, zlewozmywak z szafką.

Wewnętrzne instalacje gazowe, elektryczne oraz sanitarne, indywidualne ogrzewanie z wykorzystaniem dwufunkcyjnych kotłów gazowych, przyłącze wodne i kanalizacyjne, zagospodarowanie terenu- parking 24 stanowiska postojowe, dojścia, ławki, krzewy, żywopłoty.

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Pożądany         Wymagany   

 

Okres w miesiącach:  12 od daty podpisania umowy   

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)  30 000,00zł (trzydzieści tysięcy)

 

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności bedącej przedmiotem zamówienia

2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania umowytj.:

a) wybudowali nowe bądź zmodernizowali istniejace w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej  

2 budynki mieszkalne, lub mieszkalno-użytkowe o powierzchni użytkowej min. 800m2 każdy,

b) dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi , które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach:

- konstrukcyjno-budowlanej,

- instalacyjnej - w zakresie instalacji i urządzeń:  wodociągowych, kanalizacyjnych, sanitarnych wewnętrznych i elektrycznych

Osoby wymienione wyzej muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydawanym przez tę izbę.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnbienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów złożnych do oferty zgodnie z SIWZ

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1.        Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1

2.       Oświadczenie o niepodlegniu wykluczeniu  z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2

3.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4.        Aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia , lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

5.        Aktualnego zaświadczenia z ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

6.        Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zmówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, ze wskazaniem wykonania min. 2 budynków mieszkalnych, lub mieszkalno użytkowych o powierzchni użytkowej min. 800m2 każdy, wg załącznika do siwz

7.        Przedłożenie pozytywnych referencji stwierdzajacych wybudowanie lub zmodernizowanie istniejących 2 budynków mieszkalnych, lub mieszkalno-użytkowych o powierzchni użytkowej min. 800m2

8.        Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, potwierdzony uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z przedłożeniem zaświadczeń z właściwej izby samorzadu zawodowego osób wskazanych do kierowania robotami budowlanymi

9.        Wstępny harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy realizacji zamówienia.

10.     kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót

11.     dowód wpłaty wadium

12.  zakres robót które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,-z zastrzeżeniem, że max 30% wartości realizowanego zadania może zostać powierzone podwykonawcom,

13.     Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8  ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

14.     Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony     

 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               nie

 

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.zabkowiceslaskie.pl/ BIP

Opłata (o ile dotyczy) 200    Waluta: PLN

Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie  lub przelew w przypadku przesłania materiałów przez Zamawiajacego


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

 

NIE DOTYCZY

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  27/11/2006   (dd/mm/rrrr)                                             Godzina:  10:00

 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

PL      

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : 26/12/2006 (dd/mm/rrrr)

 

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     27/11/2006(dd/mm/rrrr)                                  Godzina: 10:15

Miejsce Towarzystwo Budownictwa Społecznego ząbkowice Śląskie Sp. z o.o.

ul. Legnicka 25

57-200 Ząbkowice Śląskie

 

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          nie

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

 

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   23/10/2006 (dd/mm/rrrr)

 

 

 

                                                                    Prezes Towarzystwa Budownictwa

                                                                                Społecznego Ząbkowice Śląskie Sp. z o.o.

                                      (-) Antoni Drożdż

 

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Informacja o wyniku postępowania 26-02-2006

Zmiana terminu składania ofert 08-12-2006

Odpowiedzi na zapytania 29-11-2006

Zmiana terminu składania ofert

Projekt umowy

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki

Kosztorys ofertowy - budowlany

Kosztorys ofertowy - elektryka

Kosztorys ofertowy - przyłącza

Kosztorys ofertowy - sanitarne

Kosztorys ofertowy - zagospodarowanie terenu

Przyłącza cz.1

Przyłącza cz.2

Instalacje elektryczne cz.1

Instalacje elektryczne cz.2

Instalacje elektryczne cz.3

Instalacje sanitarne cz.1

Instalacje sanitarne cz.2

Projekt architektoniczny cz.1

Projekt architektoniczny cz.2

Projekt drogi cz.1

Projekt drogi cz.2

Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych