OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Gmina Ząbkowice Śląskie
Ul. 1-go Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
tel. ( 074) 8165-300 ; fax.: (074) 8 155-445
WYKONANIE
PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
MIASTA I GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE ORAZ PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU
ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBRĘBÓW: KLUCZOWA, BRODZISZÓW, SULISŁAWICE,
SZKLARY, ZWRÓCONA I BOBOLICE.
Numer ogłoszenia: 113536 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego, przetarg nieograniczony
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax
074 8155445.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM
UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA I GMINY
ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE ORAZ PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA
PRZESTRZENNEGO DLA OBRĘBÓW: KLUCZOWA, BODZISZÓW, SULISŁAWICE, SZKLARY, ZWRÓCONA
I BOBOLICE..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia
jest:
1. Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie obejmujące obszar
:
Miasto Ząbkowice Śląskie - 1 365.72 ha
Obszar wiejski Ząbkowice Śląskie - 13 216.71 ha
* Określony graficznie na załączniku do uchwały o przystąpieniu do zmiany
Studium...będącej załącznikiem do nin. SIWZ.
2. Sporządzenie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla obrębów:
Brodziszów: 654.73 ha
Kluczowa: 581.69 ha
Sulisławice: 687.60 ha
Szklary: 464.62 ha
Zwrócona: 529.59 ha
Bobolice:1085.32 ha
* Określony graficznie na załączniku do uchwały o sporządzeniu miejscowych
planów zagospodarowania przestrzennego będącej załącznikiem do nin. SIWZ.
INFORMACJA NA TEMAT OPRACOWANIA:
PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
MIASTA I GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE::
Powierzchnia i obszar opracowania zmiany Studium... - zmiana
Studium... dotyczy obszaru o powierzchni ok. 14 582,43
ha.
Kontur opracowania zmiany Studium...określony jest w
załączniku do Uchwały nr IV/30/2007 Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich,
która to uchwała jest załącznikiem do niniejszej SIWZ.
Aktualne obowiązujące studium, które zostało przyjęte przez Radę Miejską
26.01.2001 roku wymaga zmiany i dostosowania do
aktualnych oczekiwań mieszkańców gminy oraz przyszłych inwestorów .
a) Opracowanie zmiany studium należy wykonać zgodnie z
obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz z
uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych w oparciu o analizy materiałów
posiadanych przez Zamawiającego.
b) Opracowanie musi być zgodne z Uchwałą nr IV/
30/2007 Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. z dnia 30 marca 2007r w sprawie
przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie
c) Powierzchnie, których dotyczy opracowanie zmiany, wynoszą odpowiednio:
Miasto Ząbkowice Śląskie, łącznie 1.365,70 ha , w tym
:
Obręb Centrum: 315.11 ha
Obręb Osiedle Wschód: 310.24 ha
Obręb Sadlno: 740.35 ha
Obszar wiejski, łącznie 13.216,70 ha, w tym n/w
miejscowości według obrębów geodezyjnych :
Bobolice:1085.32 ha
Braszowice: 1347.99 ha
Brodziszów: 654.73 ha
Grochowiska: 313.42 ha
Jaworek: 519.85 ha
Kluczowa: 581.69 ha
Koziniec: 300.04 ha
Olbrachcie Wielkie: 1046.64 ha
Pawłowice: 466.30 ha
Sieroszów: 966.03 ha
Stolec: 2258.87 ha
Strąkowa: 1070.60 ha
Sulisławice: 687.60 ha
Szklary: 464.62 ha
Tarnów: 913.33 ha
Zwrócona: 529.59 ha
d) W sytuacji gdy w trakcie opracowania zmiany studium nastąpi zmiana ustawy o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Projektant zobowiązany jest w
ramach niniejszej umowy uzupełnić opracowanie o niezbędne czynności
merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów
obowiązujących w dniu zakończenia pracy.
e) Projektant zobowiązany jest do :
* przygotowania pisemnych zawiadomień, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do
zmiany studium dla instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania
projektu zmian studium ,
* przygotowania wykazu wniosków złożonych do projektu studium,
* przygotowania wykazu materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby
projektu studium.......(aktualne na dzień przekazania
projektu studium do uzgodnienia),
* przygotowania materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów
odrębnych wykorzystywanych na potrzeby projektu studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego (aktualne na dzień przystąpienia do
sporządzenia projektu studium do uzgodnienia),
* przygotowanie niezbędnej ilości egz. projektu zmian studium, przeznaczonych
do uzgodnień i opinii wynikających z obowiązujących ustaw,
* przygotowania wykazu opinii do projektu studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego,
* przygotowania korespondencji, ogłoszeń , obwieszczeń, zawiadomień,
* przygotowywania analizy uwag złożonych do wyłożonego studium wraz z propozycją
ich rozpatrzenia,
* obsługi wyłożenia projektu studium, która wynika z obowiązującej ustawy o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w dni ustalone z Urzędem Miejskim w Ząbkowicach Śląskich w razie konieczności składanie
wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych),
* udziału i prezentacji projektu zmian studium oraz udzielanie informacji :
- na posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,
- podczas publicznej dyskusji w trakcie wyłożenia studium do publicznego wglądu,
- na posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej,
- na sesji Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich, na której będzie
przedstawiony do uchwalenia projekt studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag
.
* skompletowania dokumentacji formalno - prawnej,
celem przekazania do wojewody.
f) Studium należy sporządzić w formie opisowej (MS- MicrosoftWord), graficznej i w wersji elektronicznej w
postaci pliku PDF. Mapy stanowiące cześć graficzną powinny być zalaminowane
folią.
INFORMACJA NA TEMAT OPRACOWANIA :
PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBRĘBÓW:
KLUCZOWA, BODZISZÓW, SULISŁAWICE, SZKLARY, ZWRÓCONA I BOBOLICE:
1. Opracowanie musi być zgodne z Uchwałą nr IV/31/2007 Rady Miejskiej Ząbkowice
Śl. z dnia 30 marca 2007r w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Powierzchnie, których dotyczy opracowanie wynoszą odpowiednio:
Brodziszów: 654.73 ha
Kluczowa: 581.69 ha
Sulisławice: 687.60 ha
Szklary: 464.62 ha
Zwrócona: 529.59 ha
Bobolice:1085.32 ha
3. Zakres opracowań w poszczególnych miejscowościach przedstawiają załączniki
mapowe do w/w uchwały.
4. Procedura sporządzenia projektu planu miejscowego musi być zgodna z
przepisami w tym zakresie prawa a w szczególności z ustawą z dnia 27 marca
2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym / Dz. Nr 80 poz. 717 ze
zmianami/
5. Opracowanie musi być zgodne z Uchwałą nr IV/ 31/2007 Rady Miejskiej
Ząbkowice Śl. z dnia 30 marca 2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Kluczowa,
Brodziszów, Sulisławice, Szklary, Zwrócona, Bobolice - Gminy Ząbkowice Śląskie.
6. Powierzchnie, których dotyczy opracowanie projektu planu miejscowego, wynoszą
odpowiednio:
Kluczowa : 580,69 ha
Brodziszów: 654,73 ha
Sulisławice: 687,60 ha
Szklary: 464,62 ha
Zwrócona: 529,59 ha
Bobolice: 1.095,32 ha
d) W sytuacji gdy w trakcie opracowania projektu planu miejscowego, nastąpi
zmiana ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Projektant
zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy uzupełnić opracowanie o niezbędne
czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do
przepisów obowiązujących w dniu zakończenia prac.
e) Zamawiający wymaga, aby projekty planu miejscowego,
zostały wykonane oddzielnie dla każdej z wymienionych miejscowości, co nie
wyklucza jednoczesności prowadzonej procedury dla całości
f) Zamawiający wymaga, aby dla każdej miejscowości projekt planu miejscowego
był wykonany :
w technice komputerowej w czterech kompletach:
- tekst planu / stanowiący uchwałę Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śl./
- część graficzna, w tym dwa komplety w technice barwnej, jeden komplet w
technice barwnej i dodatkowo zabezpieczony przed zniszczeniem, np. poprzez
laminowanie, jeden komplet w technice czarno-białej / szczegółowa
inwentaryzacja terenu oraz struktura własności nieruchomości - przedstawione na
planszach w jednym egzemplarzu,
w formie pliku na nośniku CD - jeden komplet, na który składać
się będzie część graficzna wraz z opracowaniem pisemnym,
w skali 1:1000 lub 1:2000 tereny zabudowane, 1:5000 tereny rolne i leśne
wyłączone z zabudowy.
7. Projektant zobowiązany jest do:
przygotowania zawiadomień , na piśmie, o podjęciu
uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu instytucji i organów właściwych
do uzgadniania i opiniowania planu,
wykonania wszystkich innych niezbędnych opracowań, takich jak: prognoza
oddziaływania projektu planu miejscowego na środowisko, prognoza finansowa
skutków uchwalenia planu, wnioski rolne, itp.
sporządzenia dokumentów formalno-prawnych wymaganych w trakcie sporządzania
planów, korespondencji, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień,
przygotowania wykazu wniosków złożonych do projektu planu miejscowego,
przygotowanie niezbędnej ilości kompletów projektu planu miejscowego dla
poszczególnych miejscowości, aby zapewnić zgodność procedury z ustawą o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
przygotowania wykazu opinii do projektu planu miejscowego,
przygotowania analiz uwag złożonych do wyłożonego
projektu planu miejscowego wraz z propozycją ich rozpatrzenia,
wprowadza zmiany do projektu planu miejscowego wynikające z uzyskanych opinii i
dokonywanych uzgodnień oraz uwag ,
konsultowania z Zamawiającym projektów planu miejscowego w zakresie treści
merytorycznej planów i techniki zapisu planistycznego oraz uwzględnianie w
projektach planu miejscowego ustaleń przyjętych w drodze konsultacji,
obsługi wyłożenia projektu planu miejscowego, która wynika z obowiązującej
ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w dni ustalone z Urzędem
Miejskim w Ząbkowicach Śląskich a w razie konieczności składanie wyjaśnień
(pisemnych lub ustnych) osobom zainteresowanym ,
udziału i prezentacji projektu planu miejscowego oraz udzielania informacji :
- na posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,
- podczas publicznej dyskusji w trakcie wyłożenia
projektu planu miejscowego do publicznego wglądu,
- na posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej,
- na sesji Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich, na której będzie
przedstawiony do uchwalenia projekt planu miejscowego wraz z listą
nieuwzględnionych uwag,
* skompletowania dokumentacji formalno - prawnej, celem przekazania do
wojewody.
8. Wykaz materiałów wyjściowych, jakie Zamawiający przekaże i udostępni
Projektantowi w celu sporządzenia projektów planu miejscowego dla wszystkich
miejscowości w dniu podpisania umowy:
Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, rejestr decyzji
o warunkach zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego dla ww miejscowości, w których będą sporządzane mpzp
Wypisy z ewidencji gruntów
Wnioski, które wpłynęły do Zamawiającego po ukazaniu się obwieszczenia o
przystąpieniu do sporządzenia projektu planu miejscowego dla wykazanych
miejscowości,
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ząbkowice
Śl.
Wykaz planów uchwalonych po 1 stycznia 1995r
Wydane zgody Ministra lub Wojewody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i
leśnych na cele nierolne i
nieleśne
II.1.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
II.1.5)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·
Informacja na temat wadium: 1) Każdy wykonawca
zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych)
2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez
wykonawcę tzn.:
a) oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub
inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn.
zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto
Zamawiającego (warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez
Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);
b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez
Zamawiającego.
2. Forma wadium.
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy
Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005.- z zaznaczeniem wadium przetargowe na Zmianę studium oraz
projekt Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy
złożyć w oryginale do oferty.
4. Termin wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym
wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie
uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego
potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu lub
innego dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe,
wystawionego przez wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale
niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia
wadium przez wykonawcę..
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające
uprawnienia do wyko-nywania działań lub czynności
objętych niniejszym zamówieniem-Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
4 - 8 u.p.z.p.,
tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego:
- osobą fizyczną - tej osoby fizycznej;
- spółką jawną - wspólnika;
- spółką partnerską - partnera lub członka zarządu;
- spółką komandytową - komplementariusza;
- spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza;
- osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu
zarządzającego
nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko
obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych- Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. .
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca,
że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia,
na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny
zabronione pod groźbą kary- Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu- Nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
5. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej
SIWZ) usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem
ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
a) Przez usługi odpowiadającą swoim rodzajem i
wartością należy rozumieć co najmniej jedną usługę:
- opracowanie lub zmiana studium,
Oraz
- opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
6. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 5 zostały
wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać, co najmniej:
a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu,
realizował zamówienie, którego dokument dotyczy,
b) wskazanie podmiotu, na rzec
z którego realizowane było zamówienie,
c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia,
d) wskazanie wartości zamówienia,
e) wskazanie daty wykonania,
f) wskazanie miejsca wykonania,
g) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b) pod stwierdzeniem, że przedmiot zamówienia opisany
w punktach c)-f) został wykonany należycie.
7. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień tzn. :
a) Główny projektant ma wykazać przynależność do Okręgowej Izby
Urbanistów, a w zespole projektowym przynajmniej jeden z projektantów winien
być członkiem Izby Architektów -do oferty należy załączyć aktualne
zaświadczenia o przynależności do wymienionych Izb.
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia w wysokości
co najmniej 30.000 zł.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
Formularz Ofertowy - Oferta wykonawcy, sporządzony na podstawie wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 .
Formularz cenowy - załącznik nr 2.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3.
Wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym odpowiadających za wykonanie zobowiązań
umowy - załącznik nr 4.
Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę o podobnym
charakterze, porównywalną do przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu wraz z
załącznikami, że ww. prace wykonali z należytą starannością i posiadają
dokumenty (referencje lub inne równoważne dokumenty) -
załącznik nr 5.
Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem
dokumentów, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia ( wymagane jest
załączenie do oferty uprawnień budowlanych osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika
budowy oraz potwierdzenie przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu
zawodowego aktualne na dzień składania oferty) - załącznik nr 6.
Zaakceptowany w całości projekt umowy - załącznik nr 7.
Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Wydz. Rozwoju Lokalnego i Zamówień Publicznych
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Gmina Ząbkowice Śl. ul. 1 Maja 15 ;
57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 14.
IV.3.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
Burmistrz Ząbkowic
Śląskich
(-) Krzysztof Kotowicz
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Projekt umowy – studium i plan
Zmiana terminu składania ofert