OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Gmina Ząbkowice Śląskie

Ul. 1-go Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

tel. ( 074) 8165-300 ; fax.: (074) 8 155-445

 

WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA I GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE ORAZ PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBRĘBÓW: KLUCZOWA, BRODZISZÓW, SULISŁAWICE, SZKLARY, ZWRÓCONA I BOBOLICE.

Numer ogłoszenia: 113536 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego, przetarg nieograniczony

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445.

 

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA I GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE ORAZ PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBRĘBÓW: KLUCZOWA, BODZISZÓW, SULISŁAWICE, SZKLARY, ZWRÓCONA I BOBOLICE..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:

1. Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie obejmujące obszar :
Miasto Ząbkowice Śląskie - 1 365.72 ha
Obszar wiejski Ząbkowice Śląskie - 13 216.71 ha
* Określony graficznie na załączniku do uchwały o przystąpieniu do zmiany Studium...będącej załącznikiem do nin. SIWZ.
2. Sporządzenie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla obrębów:
Brodziszów: 654.73 ha
Kluczowa: 581.69 ha
Sulisławice: 687.60 ha
Szklary: 464.62 ha
Zwrócona: 529.59 ha
Bobolice:1085.32 ha
* Określony graficznie na załączniku do uchwały o sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego będącej załącznikiem do nin. SIWZ.
INFORMACJA NA TEMAT OPRACOWANIA:
PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA I GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE::
Powierzchnia i obszar opracowania zmiany Studium... - zmiana Studium... dotyczy obszaru o powierzchni ok. 14 582,43 ha.
Kontur opracowania zmiany Studium...określony jest w załączniku do Uchwały nr IV/30/2007 Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich, która to uchwała jest załącznikiem do niniejszej SIWZ.
Aktualne obowiązujące studium, które zostało przyjęte przez Radę Miejską 26.01.2001 roku wymaga zmiany i dostosowania do aktualnych oczekiwań mieszkańców gminy oraz przyszłych inwestorów .
a) Opracowanie zmiany studium należy wykonać zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego.
b) Opracowanie musi być zgodne z Uchwałą nr IV/ 30/2007 Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. z dnia 30 marca 2007r w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie
c) Powierzchnie, których dotyczy opracowanie zmiany, wynoszą odpowiednio:
Miasto Ząbkowice Śląskie, łącznie 1.365,70 ha , w tym :
Obręb Centrum: 315.11 ha
Obręb Osiedle Wschód: 310.24 ha
Obręb Sadlno: 740.35 ha
Obszar wiejski, łącznie 13.216,70 ha, w tym n/w miejscowości według obrębów geodezyjnych :
Bobolice:1085.32 ha
Braszowice: 1347.99 ha
Brodziszów: 654.73 ha
Grochowiska: 313.42 ha
Jaworek: 519.85 ha
Kluczowa: 581.69 ha
Koziniec: 300.04 ha
Olbrachcie Wielkie: 1046.64 ha
Pawłowice: 466.30 ha
Sieroszów: 966.03 ha
Stolec: 2258.87 ha
Strąkowa: 1070.60 ha
Sulisławice: 687.60 ha
Szklary: 464.62 ha
Tarnów: 913.33 ha
Zwrócona: 529.59 ha
d) W sytuacji gdy w trakcie opracowania zmiany studium nastąpi zmiana ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Projektant zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy uzupełnić opracowanie o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia pracy.
e) Projektant zobowiązany jest do :
* przygotowania pisemnych zawiadomień, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do zmiany studium dla instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu zmian studium ,
* przygotowania wykazu wniosków złożonych do projektu studium,
* przygotowania wykazu materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby projektu studium.......(aktualne na dzień przekazania projektu studium do uzgodnienia),
* przygotowania materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych wykorzystywanych na potrzeby projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (aktualne na dzień przystąpienia do sporządzenia projektu studium do uzgodnienia),
* przygotowanie niezbędnej ilości egz. projektu zmian studium, przeznaczonych do uzgodnień i opinii wynikających z obowiązujących ustaw,
* przygotowania wykazu opinii do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
* przygotowania korespondencji, ogłoszeń , obwieszczeń, zawiadomień,
* przygotowywania analizy uwag złożonych do wyłożonego studium wraz z propozycją ich rozpatrzenia,
* obsługi wyłożenia projektu studium, która wynika z obowiązującej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w dni ustalone z Urzędem Miejskim w Ząbkowicach Śląskich w razie konieczności składanie wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych),
* udziału i prezentacji projektu zmian studium oraz udzielanie informacji :
- na posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,
- podczas publicznej dyskusji w trakcie wyłożenia studium do publicznego wglądu,
- na posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej,
- na sesji Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich, na której będzie przedstawiony do uchwalenia projekt studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag .

* skompletowania dokumentacji formalno - prawnej, celem przekazania do wojewody.
f) Studium należy sporządzić w formie opisowej (MS- MicrosoftWord), graficznej i w wersji elektronicznej w postaci pliku PDF. Mapy stanowiące cześć graficzną powinny być zalaminowane folią.

INFORMACJA NA TEMAT OPRACOWANIA :
PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBRĘBÓW: KLUCZOWA, BODZISZÓW, SULISŁAWICE, SZKLARY, ZWRÓCONA I BOBOLICE:

1. Opracowanie musi być zgodne z Uchwałą nr IV/31/2007 Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. z dnia 30 marca 2007r w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Powierzchnie, których dotyczy opracowanie wynoszą odpowiednio:

Brodziszów: 654.73 ha
Kluczowa: 581.69 ha
Sulisławice: 687.60 ha
Szklary: 464.62 ha
Zwrócona: 529.59 ha
Bobolice:1085.32 ha

3. Zakres opracowań w poszczególnych miejscowościach przedstawiają załączniki mapowe do w/w uchwały.
4. Procedura sporządzenia projektu planu miejscowego musi być zgodna z przepisami w tym zakresie prawa a w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym / Dz. Nr 80 poz. 717 ze zmianami/
5. Opracowanie musi być zgodne z Uchwałą nr IV/ 31/2007 Rady Miejskiej Ząbkowice Śl. z dnia 30 marca 2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Kluczowa, Brodziszów, Sulisławice, Szklary, Zwrócona, Bobolice - Gminy Ząbkowice Śląskie.
6. Powierzchnie, których dotyczy opracowanie projektu planu miejscowego, wynoszą odpowiednio:
Kluczowa : 580,69 ha
Brodziszów: 654,73 ha
Sulisławice: 687,60 ha
Szklary: 464,62 ha
Zwrócona: 529,59 ha
Bobolice: 1.095,32 ha

d) W sytuacji gdy w trakcie opracowania projektu planu miejscowego, nastąpi zmiana ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Projektant zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy uzupełnić opracowanie o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia prac.
e) Zamawiający wymaga, aby projekty planu miejscowego, zostały wykonane oddzielnie dla każdej z wymienionych miejscowości, co nie wyklucza jednoczesności prowadzonej procedury dla całości
f) Zamawiający wymaga, aby dla każdej miejscowości projekt planu miejscowego był wykonany :
w technice komputerowej w czterech kompletach:
- tekst planu / stanowiący uchwałę Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śl./
- część graficzna, w tym dwa komplety w technice barwnej, jeden komplet w technice barwnej i dodatkowo zabezpieczony przed zniszczeniem, np. poprzez laminowanie, jeden komplet w technice czarno-białej / szczegółowa inwentaryzacja terenu oraz struktura własności nieruchomości - przedstawione na planszach w jednym egzemplarzu,
w formie pliku na nośniku CD - jeden komplet, na który składać się będzie część graficzna wraz z opracowaniem pisemnym,
w skali 1:1000 lub 1:2000 tereny zabudowane, 1:5000 tereny rolne i leśne wyłączone z zabudowy.
7. Projektant zobowiązany jest do:
przygotowania zawiadomień , na piśmie, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu,
wykonania wszystkich innych niezbędnych opracowań, takich jak: prognoza oddziaływania projektu planu miejscowego na środowisko, prognoza finansowa skutków uchwalenia planu, wnioski rolne, itp.
sporządzenia dokumentów formalno-prawnych wymaganych w trakcie sporządzania planów, korespondencji, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień,
przygotowania wykazu wniosków złożonych do projektu planu miejscowego,
przygotowanie niezbędnej ilości kompletów projektu planu miejscowego dla poszczególnych miejscowości, aby zapewnić zgodność procedury z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
przygotowania wykazu opinii do projektu planu miejscowego,
przygotowania analiz uwag złożonych do wyłożonego projektu planu miejscowego wraz z propozycją ich rozpatrzenia,
wprowadza zmiany do projektu planu miejscowego wynikające z uzyskanych opinii i dokonywanych uzgodnień oraz uwag ,
konsultowania z Zamawiającym projektów planu miejscowego w zakresie treści merytorycznej planów i techniki zapisu planistycznego oraz uwzględnianie w projektach planu miejscowego ustaleń przyjętych w drodze konsultacji,
obsługi wyłożenia projektu planu miejscowego, która wynika z obowiązującej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w dni ustalone z Urzędem Miejskim w Ząbkowicach Śląskich a w razie konieczności składanie wyjaśnień (pisemnych lub ustnych) osobom zainteresowanym ,
udziału i prezentacji projektu planu miejscowego oraz udzielania informacji :
- na posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,
- podczas publicznej dyskusji w trakcie wyłożenia projektu planu miejscowego do publicznego wglądu,
- na posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej,
- na sesji Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich, na której będzie przedstawiony do uchwalenia projekt planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag,
* skompletowania dokumentacji formalno - prawnej, celem przekazania do wojewody.

8. Wykaz materiałów wyjściowych, jakie Zamawiający przekaże i udostępni Projektantowi w celu sporządzenia projektów planu miejscowego dla wszystkich miejscowości w dniu podpisania umowy:
Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, rejestr decyzji o warunkach zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego dla ww miejscowości, w których będą sporządzane mpzp
Wypisy z ewidencji gruntów
Wnioski, które wpłynęły do Zamawiającego po ukazaniu się obwieszczenia o przystąpieniu do sporządzenia projektu planu miejscowego dla wykazanych miejscowości,
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ząbkowice Śl.
Wykaz planów uchwalonych po 1 stycznia 1995r
Wydane zgody Ministra lub Wojewody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

·                  Informacja na temat wadium: 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych)
2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:
a) oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);
b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.
2. Forma wadium.
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005.- z zaznaczeniem wadium przetargowe na Zmianę studium oraz projekt Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale do oferty.
4. Termin wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu lub innego dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe, wystawionego przez wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wyko-nywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem-Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego:
- osobą fizyczną - tej osoby fizycznej;
- spółką jawną - wspólnika;
- spółką partnerską - partnera lub członka zarządu;
- spółką komandytową - komplementariusza;
- spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza;
- osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego
nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych- Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. .
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- Nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
a) Przez usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością należy rozumieć co najmniej jedną usługę:
- opracowanie lub zmiana studium,
Oraz
- opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
6. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać, co najmniej:
a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy,
b) wskazanie podmiotu, na rzec
z którego
realizowane było zamówienie,
c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia,
d) wskazanie wartości zamówienia,
e) wskazanie daty wykonania,
f) wskazanie miejsca wykonania,
g) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b) pod stwierdzeniem, że przedmiot zamówienia opisany w punktach c)-f) został wykonany należycie.
7. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. :
a) Główny projektant ma wykazać przynależność do Okręgowej Izby Urbanistów, a w zespole projektowym przynajmniej jeden z projektantów winien być członkiem Izby Architektów -do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do wymienionych Izb.

8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia w wysokości co najmniej 30.000 .

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy - Oferta wykonawcy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 .
Formularz cenowy - załącznik nr 2.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3.
Wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym odpowiadających za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 4.
Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze, porównywalną do przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu wraz z załącznikami, że ww. prace wykonali z należytą starannością i posiadają dokumenty (referencje lub inne równoważne dokumenty) - załącznik nr 5.
Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem dokumentów, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia ( wymagane jest załączenie do oferty uprawnień budowlanych osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy oraz potwierdzenie przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień składania oferty) - załącznik nr 6.
Zaakceptowany w całości projekt umowy - załącznik nr 7.
Dowód wniesienia wadium.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Wydz. Rozwoju Lokalnego i Zamówień Publicznych
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Gmina Ząbkowice Śl. ul. 1 Maja 15 ; 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 14.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

(-) Krzysztof Kotowicz

 

 

 

Wybór oferty

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

Projekt umowy – studium i plan

 

Załączniki

 

Odpowiedzi na pytania

 

Uchwała Nr 30/2007

 

Uchwała Nr IV/31/2007

 

Zmiana terminu składania ofert