Zarządzenie Nr  186 /X/ORG-08
Burmistrza Ząbkowic Śląskich
z dnia  21 października 2008 roku

 

w sprawie: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

Na podstawie art. 33 ust.1 pkt 2, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§  1.  Organizację i zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śl. określa regulamin organizacyjny stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

 

§ 2. Zobowiązuję Sekretarza Gminy do rozpowszechnienia niniejszego regulaminu organizacyjnego wśród pracowników Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.

 

 

§   3.    Traci moc zarządzenie nr 2/I/OR-2007 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 8 stycznia 2007 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego                              w Ząbkowicach Śląskich oraz zarządzenie nr 54/III/OR-2007 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 27 marca 2007 roku o zmianie zarządzenia Nr 2/I/OR-2007 z dnia 8 stycznia 2007 roku, zarządzenie nr 103/V/OR-07 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 31 maja 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich,  zarządzenie nr 129/VI/ ORG-07 z dnia 29 czerwca 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, zarządzenie Burmistrza Ząbkowic Śląskich nr 152/VIII/ORG-07z dnia 29 sierpnia 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, zarządzenie Burmistrza Ząbkowic Śląskich nr 168/IX/ORG-07 z dnia 21 września 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, zarządzenie Burmistrza Ząbkowic Śląskich nr 191/X/ORG-07 z dnia 24 października 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, zarządzenie Burmistrza Ząbkowic Śląskich nr 129/VIII/ORG-08 z dnia 12 sierpnia 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.

 

 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 3 listopada 2008 roku.

 

 

 

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                                        /-/ Krzysztof Kotowicz

 

 

 

             

 

 

Uzasadnienie ______________________________________________________________

    

                                  

W myśl art. 33 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. 2001 nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) burmistrz wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez burmistrza w drodze zarządzenia.

            Dążąc do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich w kontekście zachodzących przemian w administracji publicznej celowym jest wprowadzenie zmian w regulaminie organizacyjnym zmierzającym do jak najlepszego wykorzystania potencjału ludzkiego i zapewnienia odpowiedniego poziomu zaspokajania potrzeb wspólnoty samorządowej. Reorganizacja urzędu ma usprawnić pracę międzywydziałową, zwiększyć efektywność urzędowania i nadzoru, a przede wszystkim ułatwić mieszkańcom dostęp do świadczonych przez urząd usług.

            Pracownicy samorządowi pełnią służebną rolę w stosunku do mieszkańców Gminy i obowiązującego prawa, poprzez wykonywanie określonych ustawami zadań publicznych, z każdorazowym uwzględnieniem interesów społeczności lokalnej oraz dobra Rzeczypospolitej Polskiej.

Wobec powyższego wydanie przedmiotowego zarządzenia jest zasadne.

 

 

 

Sporządziła:  Agnieszka Szymańska

                  Inspektor - asystent burmistrza

                   

 

 

Ząbkowice Śląskie, dn. 21 października 2008 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

  1. Pan Krzysztof Kotowicz - Burmistrz Ząbkowic Śląskich w/m

 

  1. Pan Ireneusz Woźniakowski - Zastępca Burmistrza pierwszy w/m

 

 

  1. Pani Iwona Aibin -  Sekretarz Gminy w/m

 

  1. Pani Bożena Kurczyna - Skarbnik Gminy w/m

 

 

  1. Pani Danuta Małozięć - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w/m

 

  1. Pan Ryszard Sobala- Komendant Straży Miejskiej w/m

 

 

  1. Pani Sylwia Sobala - Kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości w/m

 

  1. Pan Wojciech Jankowski - Kierownik Wydziału Infrastruktury Komunalnej w/m

 

 

  1. Pani Grażyna Grzeszczak - Kierownik Wydziału Gospodarki Przestrzennej w/m

 

  1. Pani Maria Pater - Kierownik Wydziału Edukacji w/m

 

 

  1. Pani Monika Oleksyszyn - Kierownik Wydziału Rozwoju Lokalnego i Promocji w/m

 

  1. Pan Piotr Porębski - audytor wewnętrzny

 

 

  1. a/a