Zarządzenie Nr 186 /X/ORG-08
z dnia 21 października 2008 roku
w sprawie: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
Na podstawie art. 33 ust.1 pkt 2, ustawy z dnia 8 marca 1990
roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591
z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Organizację i zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śl. określa regulamin organizacyjny stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zobowiązuję Sekretarza Gminy do rozpowszechnienia niniejszego regulaminu organizacyjnego wśród pracowników Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.
§ 3. Traci moc zarządzenie nr 2/I/OR-2007 Burmistrza Ząbkowic
Śląskich z dnia 8 stycznia 2007 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu
Miejskiego w
Ząbkowicach Śląskich oraz zarządzenie nr 54/III/OR-2007 Burmistrza Ząbkowic
Śląskich z dnia 27 marca 2007 roku o zmianie zarządzenia Nr 2/I/OR-2007 z dnia
8 stycznia 2007 roku, zarządzenie nr 103/V/OR-07 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z
dnia 31 maja 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w
Ząbkowicach Śląskich, zarządzenie nr
129/VI/ ORG-07 z dnia 29 czerwca 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, zarządzenie Burmistrza Ząbkowic
Śląskich nr 152/VIII/ORG-07z dnia 29 sierpnia 2007 roku w sprawie regulaminu
organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, zarządzenie
Burmistrza Ząbkowic Śląskich nr 168/IX/ORG-07 z dnia 21 września 2007 roku w
sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich,
zarządzenie Burmistrza Ząbkowic Śląskich nr 191/X/ORG-07 z dnia 24 października
2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach
Śląskich, zarządzenie Burmistrza Ząbkowic Śląskich nr 129/VIII/ORG-08 z dnia 12
sierpnia 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w
Ząbkowicach Śląskich.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 3 listopada 2008 roku.
Burmistrz Ząbkowic Śląskich
/-/ Krzysztof Kotowicz
Uzasadnienie
______________________________________________________________
W myśl art. 33 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. 2001 nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) burmistrz wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez burmistrza w drodze zarządzenia.
Dążąc do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich w kontekście zachodzących przemian w administracji publicznej celowym jest wprowadzenie zmian w regulaminie organizacyjnym zmierzającym do jak najlepszego wykorzystania potencjału ludzkiego i zapewnienia odpowiedniego poziomu zaspokajania potrzeb wspólnoty samorządowej. Reorganizacja urzędu ma usprawnić pracę międzywydziałową, zwiększyć efektywność urzędowania i nadzoru, a przede wszystkim ułatwić mieszkańcom dostęp do świadczonych przez urząd usług.
Pracownicy samorządowi pełnią służebną rolę w stosunku do mieszkańców Gminy i obowiązującego prawa, poprzez wykonywanie określonych ustawami zadań publicznych, z każdorazowym uwzględnieniem interesów społeczności lokalnej oraz dobra Rzeczypospolitej Polskiej.
Wobec powyższego wydanie przedmiotowego zarządzenia jest zasadne.
Sporządziła: Agnieszka Szymańska
Inspektor - asystent burmistrza
Ząbkowice Śląskie, dn. 21 października 2008 roku.
Otrzymują: