Ponadto na stronie BIP został udostępniony system „sprawdź stan sprawy”
System umożliwia sprawdzenie spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich.
Wyszukiwarka umożliwia uzyskanie informacji o:
- dacie rozpoczęcia sprawy w wydziale Urzędu Miejskiego
- nazwie wydziału i nazwisku pracownika , który prowadzi sprawę
- statusie sprawy (sprawa w toku, sprawa zakończona).
Jak uzyskać informację:
- wpisując w okienko nr kancelaryjny w formacie 1111/2015 uzyskany w Biurze Obsługi Interesanta
- wpisując nr sprawy widniejący na dokumencie otrzymanym z Urzędu
przykładowo: FP.1111.1.2015.KR – nr ten należy przepisać dokładnie uwzględniając wszystkie kropki i znaki.
Wyszukiwarka udostępnia informacje o sprawach rozpoczętych w Urzędzie po 1 stycznia 2015 roku. Informacje są aktualizowane codziennie.