Biuletyn Informacji Publicznej Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie www.zabkowiceslaskie.pl |
WARUNKI WNIESIENIA DOKUMENTU ELEKTRONICZNEGO DO URZĘDU MIEJSKIEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
2.Podmiot musi posiadać konto użytkownika na elektronicznej platformie usług administracji publicznej ePUAP ( http://epap.gov.pl ), oraz dodatkowo profil zaufany E-Puap . Założenie konta jak i profilu zaufanego E-Puap jest bezpłatne . Zamiennie do profilu zaufanego E-Puap pisma składane do Urzędu Miejskiego drogą elektroniczną należy opatrzyć Bezpiecznym Podpisem Elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu. Więcej na temat profilu zaufanego znajduje się pod adresem http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_ZalozProfil 3. Dokument dostarcza się do Urzędu on-line za pomocą portalu ePUAP . W chwili obecnej brak możliwości technicznych przyjmowania dokumentów elektronicznych zapisanych na nośnikach danych typu płyty CD, dyskietki, pendrive itd. 5. Istnieje możliwość załączenia do pisma więcej niż jednego pliku. Aby tego dokonać, należy wybrane przez siebie pliki skompresować do jednego pliku w jednym z dostępnych formatów: ZIP, RAR lub ARJ. Tak przygotowany plik należy dołączyć do przekazywanego pisma. 6. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym profilem zaufanym E-PUAP, lub ważnym kwalifikowanym podpisem cyfrowym. Akceptowalne formaty załączników to: 7. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikiem wynosi 5 megabajtów (5 MB), w tym załącznik maksymalnie 3,5 megabajta (3,5 MB) 8 . Dokumenty nie podpisane, lub zawierające wszelkiego rodzaju złośliwy kod, wirusy, oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. |
www.zabkowiceslaskie.pl | Logowanie |