Ząbkowice
Śląskie, 2008-09-04
ZP.341-14/2008
Wg rozdzielnika
Zawiadomienie
o odrzuceniu ofert oraz o unieważnieniu postępowania
dotyczącego postępowania przetargowego
pn.: Przebudowa sieci
ogólnospławnej na sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz budowa
oświetlenia ulicznego wraz
z przebudową nawierzchni przy ul. Krzywej w Ząbkowicach Śląskich.
I. Zamawiający, na podstawie art.
92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223
poz. 1655, z późn. zm.),
zwanej dalej "ustawą", zawiadamia o:
1. odrzuceniu oferty nr
1 złożonej przez Konsorcjum:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe mgr inż. Krzysztof Zając Ul. Wyszyńskiego
26/1A; 58-320 Walim oraz P.U.H. "BUD-BRUK" Ryszard Mielcarek Ul. Józefa Wybickiego 7 ;64-020 Czempiń , na podstawie:
a) art.
89 ust. 1 pkt 2 ustawy w związku z faktem, iż treść oferty nie odpowiada treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "SIWZ", tj.:
w treści pkt. V.1. ppkt.3 Formularza ofertowego
stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
Wykonawca nie złożył oświadczenia dot. zastrzeżenia bądź nie zastrzeżenie
informacji zawartych w ofercie, które nie mogą być udostępnione.
Ponadto
informuję, że oferta Wykonawcy przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
2. odrzuceniu oferty nr 2 złożonej przez Konsorcjum: "ZBYLBRUK" Piotr Zbyl z/s w Bobolicach nr 29A/5; 57-200 Ząbkowice Śląskie oraz
"ZBYLBRUK" Ryszard Zbyl z/s w Bobolicach
nr 29D/14; 57-200 Ząbkowice Śląskie, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, w związku z faktem, iż treść oferty nie odpowiada treści SIWZ, tj.:
zgodnie z rozdziałem
VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający wymagał od
Wykonawców sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez
biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią
o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do
sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty - za
okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - za ten okres. Dokumenty musiały potwierdzać, że w każdym z ostatnich
3 lat obrotowych Wykonawca osiągnął obroty w kwocie minimum 1.000.000 zł.
Wykonawca nie złożył wymaganego dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu
sprawozdania finansowego za okres ostatnich 3 lat obrotowych potwierdzającego
odpowiednio, że Wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych osiągnął
obroty w kwocie minimum 1.000.000 zł. Wykonawca złożył jedynie informację zawierającą obroty,
zysk oraz zobowiązania i należności za okres 3 lat, bez dokumentów
potwierdzających złożoną informację.
W myśl art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) Zamawiający
wezwał wykonawcę do uzupełnia w/w dokumentu, czego Wykonawca nie uczynił w
wyznaczonym terminie.
Mając na uwadze powyższe
oferta Wykonawcy nie spełnia warunku określonego w art. 82 ust. 3 ustawy Prawo
zamówień publicznych i została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu stosownie
do regulacji zawartej w art. 89 ust. 1 pkt 2
cytowanej na wstępie ustawy.
II. Stosownie do art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy,
Zamawiający zawiadamia niniejszym o unieważnieniu postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego pn.: Przebudowa sieci ogólnospławnej na sieć kanalizacji deszczowej i
sanitarnej oraz budowa oświetlenia ulicznego wraz z przebudową nawierzchni przy
ul. Krzywej w Ząbkowicach Śląskich na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy w związku z faktem, iż w postępowaniu nie
złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
-Krzysztof Kotowicz-
Burmistrz Ząbkowic Śląskich