Ząbkowice Śląskie: Przedmiotem zamówienia jest usługa dot.
bieżącego utrzymania ulic, placów, chodników na terenie Miasta Ząbkowice
Śląskie w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 51910 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja
15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew.
123, fax 074 8155445.
.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem
zamówienia jest usługa dot. bieżącego utrzymania ulic, placów, chodników na
terenie Miasta Ząbkowice Śląskie w 2008 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Remont cząstkowy przy użyciu mieszanki mineralno asfaltowej gr. 4cm z
posmarowaniem złączy.
2. Remont cząstkowy polegający na:
a) Cięcie krawędzi piłą spalinową do asfaltu.
b) Odkucie krawędzi młotem spalinowym.
c) Usunięcie rumoszu.
d) Oczyszczenie nawierzchni oraz ewentualne
uzupełnienie ubytków klińcem z zagęszczeniem mechanicznym.
e) Rozłożenie mieszanki mineralno- asfaltowej.
f) Zagęszczenie mechaniczne przy użyciu walca
drogowego.
g) Posmarowanie złączy
3. Remont cząstkowy przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych gr.
1,5cm
4. Remont cząstkowy polegający na wykonaniu nakładki z masy
mineralno-asfaltowej gr. 4cm.
5. Remont cząstkowy polegający na:
a) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej
b) Uzupełnienie ubytków podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym
c) Ułożenie kostki betonowej
d) Zagęszczanie mechaniczne
6. Remont cząstkowy polegający na:
a) Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej
b) Uzupełnienie ubytków podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym
c) Ułożenie kostki kamiennej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
.
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie
będzie żądał wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: V.1 Wykonawca ubiegający się o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki
udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków
wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
wykazał, iż:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług
objętych zamówieniem, tj. wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia
niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, tzn. wykonać minimum trzy usługi o charakterze
odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia;
3) dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
V.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z
art. 23 ustawy, przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
V.3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia
warunki wskazane w pkt V.1 musza być spełnione
łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z
zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym
mowa w art. 24 ust.1 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
V.3.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń
lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale
VI. niniejszej SIWZ.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -
nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych
dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nie
uzupełnienie skutkować oby unieważnieniem postępowania.
V.3.3 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do
wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
V.3.4 Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (wg
Załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza
powierzyć Podwykonawcom wraz ze wskazaniem nazw (firm) proponowanych
Podwykonawców.
.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
VI.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do
oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1
do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające
spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone
wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg
Załącznika nr 3 do SIWZ;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert;
4) polisa lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
5) wykaz wykonanych usług sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa
rozdziale V.1.ppkt 2 SIWZ,
6) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 4 do SIWZ usługi
zostały wykonane należycie tj. referencje itd.;
7) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, sporządzony wg
Załącznika nr 5 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w
pkt V. 1 ppkt 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której
dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem:
Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
Wydz. RLZ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2008 godzina
10:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
pok. nr 15 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z
załącznikami.
Sprostowanie
do ogłoszenia
Zawiadomienie - o
wyborze najkorzystniejszej oferty.
|