Ząbkowice Śląskie: Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. bieżącego utrzymania ulic, placów, chodników na terenie Miasta Ząbkowice Śląskie w 2008 roku.

Numer ogłoszenia: 51910 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445.

 

.                    Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. bieżącego utrzymania ulic, placów, chodników na terenie Miasta Ząbkowice Śląskie w 2008 roku..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Remont cząstkowy przy użyciu mieszanki mineralno asfaltowej gr. 4cm z posmarowaniem złączy.
2. Remont cząstkowy polegający na:
a) Cięcie krawędzi piłą spalinową do asfaltu.
b) Odkucie krawędzi młotem spalinowym.
c) Usunięcie rumoszu.
d) Oczyszczenie nawierzchni oraz ewentualne uzupełnienie ubytków klińcem z zagęszczeniem mechanicznym.
e) Rozłożenie mieszanki mineralno- asfaltowej.
f) Zagęszczenie mechaniczne przy użyciu walca drogowego.
g) Posmarowanie złączy
3. Remont cząstkowy przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych gr. 1,5cm
4. Remont cząstkowy polegający na wykonaniu nakładki z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm.
5. Remont cząstkowy polegający na:
a) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej
b) Uzupełnienie ubytków podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym
c) Ułożenie kostki betonowej
d) Zagęszczanie mechaniczne
6. Remont cząstkowy polegający na:
a) Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej
b) Uzupełnienie ubytków podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym
c) Ułożenie kostki kamiennej

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

.                    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

.                    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tzn. wykonać minimum trzy usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia;
3) dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
V.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy, przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
V.3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt V.1 musza być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust.1 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
V.3.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI. niniejszej SIWZ.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nie uzupełnienie skutkować oby unieważnieniem postępowania.
V.3.3 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
V.3.4 Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz ze wskazaniem nazw (firm) proponowanych Podwykonawców.

.                    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
5) wykaz wykonanych usług sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa rozdziale V.1.ppkt 2 SIWZ,
6) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 4 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie tj. referencje itd.;
7) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V. 1 ppkt 3.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
Wydz. RLZ.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15


57-200 Ząbkowice Śląskie
pok. nr 15 Sekretariat.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.

 Sprostowanie do ogłoszenia

Zawiadomienie - o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Copyright C 2004 Urząd Zamówień Publicznych  

.