Ząbkowice Śląskie: Remont dachu Szkoły Podstawowej w Braszowicach wraz z adaptacją poddasza.

Numer ogłoszenia: 146392 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445.

 

.                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu Szkoły Podstawowej w Braszowicach wraz z adaptacją poddasza..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu Szkoły Podstawowej w Braszowicach wraz z adaptacją poddasza.

I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
1) Rozbiórka pokrycia dachowego.
2) Rozbiórka elementów więźby dachowej.
3) Wykonanie ołacenia połaci dachowych.
4) Wykonanie obróbek blacharskich.
5) Wykonanie pokrycia dachowego.
6) Montaż okien dachowych.
7) Montaż rynien spustowych.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

.                  Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
1 250,00 zł (jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych)
1)Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:
a)oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);
2.Forma wadium.
Wadium należy wnieść w pieniądzu;
3.Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie
Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005
- z zaznaczeniem wadium przetargowe na: Remont dachu szkoły w Braszowicach.
4.Termin wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu lub innego dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe, wystawionego przez wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.
5. Zwrot wadium.
1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą,
b) zawarto umowę w sprawie niniejszego zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
2) Na pisemny wniosek wykonawcy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) wykonawca został wykluczony z postępowania,
c) jego oferta została odrzucona.
6. Utrata wadium.
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

.                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych.
V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
V.3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ.
V.3.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.

.                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V ust. 1 Zamawiający określi na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych poniżej :
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów lub oświadczeń:

1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika
Nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ;

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda:

4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (przez wartość roboty stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
6) uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
pok. nr 14 sekretariat.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do 6

 

Załącznik nr 7 Projekt budowlany

 

Załącznik nr 8 Projekt budowlany branża elektryczna

 

Załącznik nr 9 STWiORB

 

Załącznik nr 10 Przedmiar