Ząbkowice Śląskie: Wydatki
związane z realizacją Programów Odnowy Wsi
- Remont świetlicy wiejskiej w Brodziszowie.
Numer ogłoszenia: 145035 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445.
. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydatki związane
z realizacją Programów Odnowy Wsi
- Remont świetlicy wiejskiej w Brodziszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Brodziszowie - wydatki
związane z realizacją Programów Odnowy Wsi.
1) Wykonanie posadzek.
2) Remonty tynkarskie.
3) Roboty murarskie.
4) Wykonanie okładzin ściennych.
5) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
6) Malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi.
7) Montaż ościeżnic.
8) Remont instalacji elektrycznej.
9) Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
.
Informacja na temat wadium: 1.
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
1 050,00 zł (jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych)
1)Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez
wykonawcę tzn.:
a)oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub
inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn.
zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto
Zamawiającego (warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez
Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);
2.Forma wadium.
Wadium należy wnieść w pieniądzu;
3.Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie
Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005
- z zaznaczeniem wadium przetargowe na: Remont świetlicy wiejskiej w Brodziszowie
4.Termin wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym
wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie
uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego
potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu lub
innego dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe,
wystawionego przez wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale
niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia
wadium przez wykonawcę.
5. Zwrot wadium.
1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą,
b) zawarto umowę w sprawie niniejszego zamówienia i wniesiono zabezpieczenie
należytego wykonania tej umowy,
c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, a
protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich
wnoszenia.
2) Na pisemny wniosek wykonawcy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) wykonawca został wykluczony z postępowania,
c) jego oferta została odrzucona.
6. Utrata wadium.
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego
oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. 1. O zamówienie
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda
przedłożenia wykazu robót budowlanych potwierdzających wykonanie w ciągu
ostatnich pięciu lat poprzedzających termin otwarcia ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego
zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia (przez wartość roboty stanowiącej przedmiot zamówienia należy
rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie) oraz
dysponowanie osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania
przedmiotu zamówienia oraz zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia
kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia
budowlane będącego czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
prawa zamówień publicznych.
V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
V.3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń
lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI
niniejszej SIWZ.
V.3.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia
Wykonawcy i odrzucenia oferty.
.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu
określonych w rozdziale V ust. 1 Zamawiający określi na podstawie wymaganych
dokumentów wymienionych poniżej :
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu
o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów lub
oświadczeń:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg
Załącznika
Nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg
Załącznika nr 3 do SIWZ;
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda:
4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia
odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, (przez wartość roboty stanowiącej przedmiot zamówienia
należy rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączenia 1dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających, że
roboty te zostały wykonane należycie;
5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nich czynności;
6) uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz zaświadczenia o wpisie na listę
członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zawartość oferty: oświadczenia Wykonawcy, określone w art. 22 ust. 1 oraz w
art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych , formularz
ofertowy, dokumenty wskazane w rozdziale 6 SIWZ, kosztorys ofertowy sporządzony
na podstawie przedmiaru robót wskazanych do SIWZ zaakceptowany podpisem
Wykonawcy, dowód wniesienia wadium.
2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -
nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych
dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że
nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy
z postępowania.
UWAGA:
Ww. dokumenty muszą być złożone w formie oryginału opatrzone pieczątką
Wykonawcy lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
(opatrzone czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym
opatrzonym imienną pieczęcią Wykonawcy).
Wszystkie strony (kartki) należy kolejno ponumerować oraz opatrzyć czytelnym
podpisem
z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką
Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V.1 ust.
1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 12:00,
miejsce: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
pok. nr 14 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Odnowy Wsi
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do 6.
Przedmiar robót - załącznik nr 7