Ząbkowice Śląskie: Wykonanie obsługi bankowej Budżetu
Gminy Ząbkowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 235461 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks
074 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obsługi bankowej Budżetu
Gminy Ząbkowice Śląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Ząbkowice Śląskie polegającej na: 1.
Prowadzenie rachunku bieżącego Budżetu Gminy oraz jednostek organizacyjnych
Gminy (do rozliczeń w obrocie krajowym i gromadzenia środków pieniężnych),
rachunków pomocniczych budżetu Gminy oraz innych rachunków pomocniczych
uruchamianych na pisemną dyspozycję posiadacza rachunku. 2. Posiadacz rachunku
wskaże nr rachunku oraz bank - jako rachunek podstawowy. 3. Wykonywaniu usług
polegających na przyjmowaniu wpłat gotówkowych z tytułu opłat na odpowiednie
rachunki Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych oraz dokonywaniu wypłat
z tych rachunków. 4. Otwieraniu na zlecenie Zamawiającego rachunku walutowego i
gromadzeniu środków w walutach obcych. 5. Zagospodarowaniu wolnych środków
pieniężnych zamawiającego poprzez lokaty o negocjowalnym terminie i
negocjowalnej stopie oprocentowania stosowne w zależności od stanu nadwyżek finansowych
na okresy o różnym czasie trwania, ze szczególnym uwzględnieniem lokat
krótkoterminowych. 6. Obsłudze kredytowej budżetu Gminy Ząbkowice Śląskie w
zakresie kredytu w rachunku bieżącym. 7. Udzielaniu Zamawiającemu gwarancji
bankowych na zabezpieczenie dobrego wykonania zawieranych umów i kontraktów. 8.
Zapewnieniu Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym zarządzania
rachunkami bezpośrednio z biura, bez konieczności odwiedzania banku poprzez
home banking a w szczególności: a) uzyskiwanie zbiorczej informacji o saldzie
lub operacjach dnia wybranych lub wszystkich wyodrębnionych rachunków
zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, b) przeszukiwanie archiwum
zleceń przelewów wg wybranego klucza (terminu, numeru rachunku, nazwy
właściciela, kwoty przelewu), c) przegląd aktualnie obowiązującej tabeli
kursowej w banku Oferenta, d) wykonywanie operacji z siedziby Zamawiającego, e)
bezpośrednia konwersję danych z systemu bankowego Oferenta na poszczególne
konta Zamawiającego w jego systemie księgowym, f) uruchomienie pasywnego
dostępu do kont bankowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego g)Usługi
wymienione w pkt 8 oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego bank Oferenta
wykonywać będzie nieodpłatnie. 9. Realizacja dyspozycji zleceniodawcy do godz.
13.30 - realizacja tylko w formie elixiru. 10. Odsetki od wszystkich
posiadanych rachunków bankowych, które mogą być dopisywane raz w roku (
wszystkie - rachunki bankowe ) 11. Osobami uprawnionymi do dysponowania
środkami zgromadzonymi na rachunku są wyłącznie osoby wymienione w karcie
wzorów podpisów oraz osoby posiadające jednorazowe pełnomocnictwa. 12. Umowa
zostaje zawarta na okres 5 lat. 13. Bank oferuje Posiadaczowi rachunku
możliwość zakładania lokat terminowych , poprzez przeksięgowanie kwoty wolnych
środków z rachunku bieżącego na rachunek lokaty , na okres zadeklarowany przez
posiadacza rachunku , zgodnie z obowiązującym oprocentowaniem: - lokata call 48
- lokata 3 dni - lokata 7 dni - lokata 14 dni - lokata 21 dni 14. Każdorazowe
przeksięgowanie środków z rachunku posiadacza na rachunek lokaty terminowej nie
wymaga podpisania odrębnej umowy do rachunku lokaty. 15. Po upływie
zadeklarowanego okresu, zgodnie z dyspozycją Posiadacza rachunku następuje: a)
likwidacja lokaty i zwrot na rachunek bieżący zadeklarowanej kwoty powiększonej
o kwotę naliczonych odsetek, b) przedłużenie terminu lokaty o wielokrotność
zadeklarowanego okresu. 16. Wykonawca będzie wykonywał niżej wymienione
czynności: a) Uruchomienie i prowadzenie w budynku Urzędu 1 punktu kasowego w
celu obsługi kasowej interesantów Gminy. b) Godziny otwarcia punktu kasowego
będą dostosowane co najmniej do godzin pracy Urzędu Miejskiego Ząbkowice Śl. c)
Pracownicy Wykonawcy winni pracować w systemie bankowym, służącym do typowej
obsługi bankowej. d) Zamawiający przekazuje na potrzeby Wykonawcy odpowiednie
pomieszczenie znajdujące się w Urzędzie Miejskim Pomieszczenie znajduje się na
wprost wejścia do Urzędu Miejskiego. Powierzchnia użytkowa lokalu= 25 m2.
Wykonawca będzie najmował pomieszczenie od Gminy płacąc co miesiąc na rzecz
Gminy czynsz oraz regulując opłaty za media. Wysokość czynszu określać będzie
odrębna umowa. Wykonawca zapewni obsadę kadrową, wyposażenie, zabezpieczenie
wewnętrzne punktu kasowego oraz zobowiązany jest do wykonywania remontów
bieżących. e) Koszty związane z dzierżawą powierzchni w Urzędzie Gminy
Ząbkowice Śląskie Wykonawca musi określić w ofercie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna
jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200
Ząbkowice Śląskie, Biuro Obsługi Petenta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).