Ząbkowice
Śląskie: „Wykonanie obsługi bankowej Budżetu Gminy Ząbkowice Śląskie” Numer
ogłoszenia: 235461 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
Ząbkowice
Śląskie, 2009-12-09
ZP. 341 - 24/2009
Komunikat
w sprawie zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223,
poz. 1655 z późn. zm) zmienia się treść specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
W rozdziale XI Opis sposobu przygotowania ofert § 9
otrzymuje następujące brzmienie:
„Ofertę należy złożyć w
nieprzejrzystej, zamkniętej i nienaruszonej kopercie. Koperta powinna być
zaadresowana na adres Zamawiającego oraz posiadać dopisek o treści: „Wykonanie
obsługi bankowej Budżetu Gminy Ząbkowice Śląskie”.
W rozdziale XVI Informacje o formalnościach
jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy wykreśla
się § 6 oraz § 7.
Z poważaniem
Ireneusz Woźniakowski
Zastępca Burmistrza Ząbkowic Śląskich