Ząbkowice Śląskie: „Wykonanie obsługi bankowej Budżetu Gminy Ząbkowice Śląskie” Numer ogłoszenia: 235461 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009

Ząbkowice Śląskie, 2009-12-09

ZP. 341 - 24/2009 

Komunikat w sprawie zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) zmienia się treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

W rozdziale XI Opis sposobu przygotowania ofert § 9 otrzymuje następujące brzmienie:

„Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej i nienaruszonej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz posiadać dopisek o treści: „Wykonanie obsługi bankowej Budżetu Gminy Ząbkowice Śląskie”.

 

W rozdziale XVI Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy wykreśla się § 6 oraz § 7.

 

 

     Z poważaniem

Ireneusz Woźniakowski

   Zastępca Burmistrza Ząbkowic Śląskich