Ząbkowice Śląskie, dnia, 26-04-2012r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
NIP: 887-16-35-243
Przedmiotem zamówienia jest usługa
polegająca na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i
przetargowej dla zadania pn. Utworzenie
szkolnego placu zabaw , w ramach
rządowego programu „Radosna Szkoła
przy Szkole Podstawowej
z Oddziałami Przedszkolnymi w Braszowicach – mały plac
zabaw.
II. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA MUSI ZAWIERAĆ:
1)
mapę do celów projektowych;
2)
uproszczoną koncepcję zagospodarowania placu zabaw do
zaakceptowania przez Zamawiającego.
3)
projekty zagospodarowania placu zabaw - umożliwiające wykonanie zamówienia bez
konieczności opracowania dodatkowych
projektów technicznych.
4)
kosztorysy inwestorskie - zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Spraw Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.
U. z 2004 nr 130 poz. 1389).
5)
przedmiary robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające opis
robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości
jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz
podstaw do ustalenia cen jednostkowych lub nakładów rzeczowych .
6)
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
7)
wszelkie uzgodnienia i zezwolenia formalno-prawne niezbędne do realizacji
zadania zgodnie
z obowiązującym prawem.
8)
uzyskanie w imieniu Zamawiającego
zgłoszenia na budowę.
Uwagi:
Projektant
przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w
jego siedzibie w 4 egzemplarzach, protokołem
zdawczo-odbiorczym wraz z oświadczeniem:
a)
o
kompletności dokumentacji,
b)
że
przekazana dokumentacja jest opracowana w zakresie niezbędnym do realizacji
celu, któremu ma służyć,
c)
o
zgodności dokumentacji z umową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy
technicznej
i normami oraz wymogami rządowego programu „Radosna Szkoła”.
Całość dokumentacji należy
dostarczyć po 1 egz w formie
elektronicznej w plikach
o rozszerzeniu DOC (program WORD) lub PDF (program ACROBAT READER) .
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu
zamówienia: do 30 czerwca 2012 roku.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu,
numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi być przesłana za
pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd
Miejski Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie (BOI -
parter) do dnia
11-05-2012r , do godziny 12.30 wraz z załączoną kserokopią
wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed
datą złożenia oferty, poświadczoną za zgodność z oryginałem.
2. Ocena ofert nastąpi w dniu 11-05-2012r. o godz. 14:30.
3. Oferty złożone po terminie nie
będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem
terminu składania ofert zmienić lub wycofać swojej oferty.
5. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych
Ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono
na stronie: www.zabkowiceslaskie.pl w zakładce BIP/Zamówienia Publiczne
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie
następujących kryteriów: cena
- 100% najniższa cena
oferowana brutto
najniższa cena oferty
cena = cena badanej oferty x
100 pkt
Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą
cenę.
Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą
cenę.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem ogłoszeń na tablicach
informacyjnych w siedzibie Zamawiającego oraz strony internetowej znajdującej
się pod adresem www.zabkowiceslaskie.pl
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji w
sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pan Jarosław Trześniak pod numerem
telefonu (074) 8165-330.
W sprawie procedury - Beata
Czerwińska (074) 8165-317 ; email: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl
Złożenia oferty nie zapewnia uzyskania zlecenia na
wykonanie w/w prac. Do powyższego zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo
Zamówień Publicznych.
FORMULARZ
OFERTOWY
Pieczęć Wykonawcy |
Zamawiający:………………………………….
OFERTA
Odpowiadając na ogłoszenie dla
zadania pn. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i
przetargowej dla zadania pn. „Utworzenie
szkolnego placu zabaw , w ramach
rządowego programu „Radosna Szkoła
przy Szkole Podstawowej
z Oddziałami Przedszkolnymi w Braszowicach – mały plac
zabaw.
oferujemy wykonanie przedmiotu
zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu za cenę:
CENA
OFERTOWA BRUTTO
_ . _ _ _ . _ _ _ , _ _ PLN
słownie
złotych: ............. ..........................................................................................................
Cena
zawiera podatek VAT, w wysokości ………%.
1.
Oświadczamy, że uzyskaliśmy wszelkie
niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
2. W
przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy
w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
Nazwa i adres WYKONAWCY :
....................................................................
....................................................................
NIP
.......................................................
REGON
..................................................................
Adres, na który Zamawiający powinien
przesyłać ewentualną korespondencję:
.................................................................................................................................................
Osoba wyznaczona do kontaktów z
Zamawiającym:
...........................................................................................................................
numer telefonu: (**)
Numer faksu:
(**)……………………….e-mail
................................................................................................
............................,
dn. _ _ . _ _ . _ _ _
_
r.
...............................................
Podpis osób uprawnionych do składania świadczeń
woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki