Ząbkowice Śląskie,   dnia, 27-04-2012r.

ZAPYTANIE OFERTOWE 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Ząbkowice Śląskie

ul. 1 Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

NIP: 887-16-35-243  

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i przetargowej dla zadania pn. „Utworzenie  szkolnego placu zabaw , w ramach  rządowego programu „Radosna Szkoła  przy  Szkole  Podstawowej nr 1  z  Oddziałem  Przedszkolnym przy ulicy Krzywej w Ząbkowicach Śląskich – duży plac zabaw.

II. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA MUSI ZAWIERAĆ:

1) mapę do celów projektowych;

2) uproszczoną koncepcję zagospodarowania placu  zabaw  do zaakceptowania przez Zamawiającego.

3) projekty zagospodarowania placu zabaw -  umożliwiające wykonanie zamówienia bez konieczności opracowania dodatkowych  projektów technicznych.

4) kosztorysy inwestorskie  - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym   (Dz. U. z 2004 nr 130 poz. 1389).

5) przedmiary robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych
w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych lub nakładów rzeczowych .

6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

7) wszelkie uzgodnienia i zezwolenia formalno-prawne niezbędne do realizacji zadania zgodnie
z obowiązującym prawem.

8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego  zgłoszenia na budowę.

Uwagi:

 Projektant  przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w jego siedzibie w 4 egzemplarzach, protokołem zdawczo-odbiorczym wraz z oświadczeniem:

a)     o kompletności dokumentacji,

b)    że przekazana dokumentacja jest opracowana w zakresie niezbędnym do realizacji celu, któremu ma służyć,

c)    o zgodności dokumentacji z umową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej
i normami oraz wymogami
rządowego programu „Radosna Szkoła”.

 

Całość dokumentacji należy dostarczyć  po 1 egz w formie elektronicznej w plikach  o rozszerzeniu DOC (program WORD) lub PDF (program ACROBAT READER) .

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:  do  30 czerwca 2012 roku.

 IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta musi być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie (BOI - parter) do dnia
11-05-2012r , do godziny 13:00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty, poświadczoną za zgodność z oryginałem.

2. Ocena ofert nastąpi w dniu 11-05-2012r. o godz. 14:45.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swojej oferty.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych Ofert.

6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.zabkowiceslaskie.pl w zakładce BIP/Zamówienia Publiczne

 VI. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:   cena    -         100% najniższa cena oferowana brutto

                                                               najniższa cena   oferty         

          cena         =                              cena badanej oferty            x  100  pkt

Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.

Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.

 VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem ogłoszeń na tablicach informacyjnych w siedzibie Zamawiającego oraz strony internetowej znajdującej się pod adresem www.zabkowiceslaskie.pl

 

 VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji  w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pan Jarosław Trześniak pod numerem telefonu (074) 8165-330.

W sprawie procedury - Beata Czerwińska (074) 8165-317 ; email: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl      

Złożenia oferty nie zapewnia uzyskania zlecenia na wykonanie w/w prac. Do powyższego zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           FORMULARZ OFERTOWY                  

 

 

 Pieczęć Wykonawcy

 

                                               Zamawiający:………………………………….

                    

OFERTA

 

Odpowiadając na ogłoszenie  dla zadania pn. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i przetargowej dla zadania pn. „Utworzenie  szkolnego placu zabaw , w ramach  rządowego programu „Radosna Szkoła  przy  Szkole  Podstawowej nr 1  z  Oddziałem  Przedszkolnym przy ulicy Krzywej w Ząbkowicach Śląskich – duży plac zabaw.

oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu  za cenę:

CENA OFERTOWA   BRUTTO                  _ . _ _ _ . _ _ _ , _ _   PLN

słownie złotych:  ............. ..........................................................................................................

Cena zawiera podatek VAT, w wysokości  ………%.

1.         Oświadczamy, że  uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.

 2.        W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy
w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;

Nazwa i adres WYKONAWCY :

....................................................................

....................................................................

NIP .......................................................  

REGON ..................................................................

Adres, na który Zamawiający powinien przesyłać ewentualną korespondencję:

.................................................................................................................................................

Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym:

........................................................................................................................... numer telefonu: (**)

Numer faksu: (**)……………………….e-mail             ................................................................................................

 

 

............................, dn. _ _ . _ _ . _ _ _ _              r.                                                          ...............................................

Podpis osób uprawnionych do składania świadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki