Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia:
Ząbkowice Śląskie: Zakup sprzętu
komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 106529 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie ,
ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do
885 wew. 123, faks 74 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup
sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie
dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla
zadania: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w
Ząbkowicach Śląskich zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr
7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres
zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu: 1) Zamki
elektroniczne do kontroli dostępu - 4 szt. 2) Urządzenie wielofunkcyjne - 1
szt. 3) System wielofunkcyjnej zapory ogniowej - 1 szt. 4) Switsch przełącznik
sieciowy zarządzalny - 1 szt. 5) Komputer przenośny - 1 szt. 6) Komputer
stacjonarny - 7 szt. 7) Mysz i klawiatura - 6 szt. 8) System powiadomienia o
zagrożeniach 9) Monitory - 9 szt. 10) Kalkulatory - 5 szt. 11) Drukarka
laserowa- 5 szt. 12) Niszczarka - 1 szt. 13) Niszczarka - 1 szt. 14) Paczkordy
: 10 szt. - 5 m., 10 szt. - 3 m, 40 szt.-1 m. 15) Rozbudowa centrali
telefonicznej wraz z montażem, 16) Skaner- 2 szt. Wszystkie elementy
oferowanego sprzętu winny być fabrycznie nowe, bez wad. Urządzenia dostarczane
będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością
instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. Cały sprzęt musi mieć kompletne
odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń.
Zamieszczony w Specyfikacji Technicznej opis przedmiotu określa wymagania
minimalne. W przypadku, gdy wykonawca oferuje sprzęt o parametrach określonych
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w formularzu oferty w kolumnie
potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z opisem(załącznik do SIWZ) wpisuje
TAK Zamawiający zaakceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub wyższych
od wymaganych. W takim wypadku w formularzu oferty (załącznik do SIWZ)
Wykonawca wskazuje równoważność lub wyższość proponowanego rozwiązania. W
przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane będą znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie wykonawca zobowiązany jest do oferowania urządzeń
określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego
typu lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt
wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego na koszt własny. W dniu dostawy
wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne na
dostarczone urządzenia. Oferowany sprzęt musi być kompatybilny z zainstalowanym
oprogramowaniem systemowym. Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać
stosowny certyfikat znak CE - tj. zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami
bezpieczeństwa określonymi w stosownych 23 dyrektywach (m.in. 73/23/EEC) przez
Unię Europejską. Zgodnie z obowiązującymi w UE przepisami w tej materii
oferowany sprzęt komputerowy winien posiadać stosowne logo, numer seryjny jak i
numer jednostki certyfikującej. Weryfikacja spełnienia warunku posiadania znaku
CE zostanie dokonana przez Zamawiającego podczas odbioru zamawianego sprzętu w
oparciu o stosowne certyfikaty lub oznaczenia umieszczone na sprzęcie.
Oferowany sprzęt i oprogramowanie musi posiadać szczegółowe instrukcje obsługi
i konserwacji oraz karty katalogowe producenta. Wymagane dokumenty winny być
przedłożone w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym winny być
przetłumaczone i podpisane przez wykonawcę. W przypadku gdy w komputerach
zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć
oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem licencją..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
31.35.10.00-1, 30.12.13.00-6, 35.10.00.00-5, 32.42.00.00-3, 30.21.31.00-6,
30.21.33.00-8, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.13.00-0, 30.00.00.00-8,
30.19.14.00-8, 32.52.10.00-1, 30.21.61.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
a) Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty
wspólnej. b) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie
wyznaczona w dokumentach do reprezentowania wykonawcy. c) Parafowany projekt
umowy wg wzoru - załącznik nr 8.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania
następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia
publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) zmiany w
kolejności i terminach wykonywania dostawy wymuszone okolicznościami
niedającymi się wcześniej przewidzieć; 2)zmiany spowodowane przez Siłę wyższą a
zwłaszcza te dotyczące terminu dostawy. Za Siłę wyższą będzie się uważać
okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania
Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności
katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne
opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne
i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki
branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej
Umowy; 3) Zamawiający dopuszcza, za swoją uprzednią zgodą, dostawę innego
wyposażenia niż wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt posiadać
będzie lepsze parametry techniczne aniżeli te, które były w ofercie i nie
spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1
Maja 15, BOI parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie