Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.zabkowiceslaskie.pl


Ząbkowice Śląskie: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 106529 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu: 1) Zamki elektroniczne do kontroli dostępu - 4 szt. 2) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 3) System wielofunkcyjnej zapory ogniowej - 1 szt. 4) Switsch przełącznik sieciowy zarządzalny - 1 szt. 5) Komputer przenośny - 1 szt. 6) Komputer stacjonarny - 7 szt. 7) Mysz i klawiatura - 6 szt. 8) System powiadomienia o zagrożeniach 9) Monitory - 9 szt. 10) Kalkulatory - 5 szt. 11) Drukarka laserowa- 5 szt. 12) Niszczarka - 1 szt. 13) Niszczarka - 1 szt. 14) Paczkordy : 10 szt. - 5 m., 10 szt. - 3 m, 40 szt.-1 m. 15) Rozbudowa centrali telefonicznej wraz z montażem, 16) Skaner- 2 szt. Wszystkie elementy oferowanego sprzętu winny być fabrycznie nowe, bez wad. Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. Zamieszczony w Specyfikacji Technicznej opis przedmiotu określa wymagania minimalne. W przypadku, gdy wykonawca oferuje sprzęt o parametrach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w formularzu oferty w kolumnie potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z opisem(załącznik do SIWZ) wpisuje TAK Zamawiający zaakceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub wyższych od wymaganych. W takim wypadku w formularzu oferty (załącznik do SIWZ) Wykonawca wskazuje równoważność lub wyższość proponowanego rozwiązania. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane będą znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wykonawca zobowiązany jest do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego na koszt własny. W dniu dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne na dostarczone urządzenia. Oferowany sprzęt musi być kompatybilny z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym. Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać stosowny certyfikat znak CE - tj. zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa określonymi w stosownych 23 dyrektywach (m.in. 73/23/EEC) przez Unię Europejską. Zgodnie z obowiązującymi w UE przepisami w tej materii oferowany sprzęt komputerowy winien posiadać stosowne logo, numer seryjny jak i numer jednostki certyfikującej. Weryfikacja spełnienia warunku posiadania znaku CE zostanie dokonana przez Zamawiającego podczas odbioru zamawianego sprzętu w oparciu o stosowne certyfikaty lub oznaczenia umieszczone na sprzęcie. Oferowany sprzęt i oprogramowanie musi posiadać szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji oraz karty katalogowe producenta. Wymagane dokumenty winny być przedłożone w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone i podpisane przez wykonawcę. W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem licencją..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.35.10.00-1, 30.12.13.00-6, 35.10.00.00-5, 32.42.00.00-3, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.13.00-0, 30.00.00.00-8, 30.19.14.00-8, 32.52.10.00-1, 30.21.61.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty wspólnej. b) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wyznaczona w dokumentach do reprezentowania wykonawcy. c) Parafowany projekt umowy wg wzoru - załącznik nr 8.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) zmiany w kolejności i terminach wykonywania dostawy wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć; 2)zmiany spowodowane przez Siłę wyższą a zwłaszcza te dotyczące terminu dostawy. Za Siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy; 3) Zamawiający dopuszcza, za swoją uprzednią zgodą, dostawę innego wyposażenia niż wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt posiadać będzie lepsze parametry techniczne aniżeli te, które były w ofercie i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOI parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie