Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 14 000 euro netto

 

  ………………………………………………………………..………..

 

 (Pieczątka wydziału)

 

………………………………………………………………..………..                                                                       

                         ( Znak sprawy)

                                                                                                                                                   Ząbkowice Śląskie, 2012-05-22

 

PROTOKÓŁ

POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

DO KWOTY 14 000 EURO NETTO

W związku zapytaniem ofertowym udzielenia zamówienia publicznego zatwierdzonym w dniu 
10 maja 2012 roku, którego przedmiotem jest usługa polegająca na : „Przebudowa chodnika w miejscowości Olbrachcice Wielkie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 382.”, przedkładam zestawienie ofert : 

1.       Salamandra Magdalena Bagińska-Bzowska Wilków Wlk. 67; 58-230 Niemcza

13 899 zł

2.      Centrum Inżynierii Lądowej TENSOR A. Dróżdż ul. Żegiestowska 3; 50-542 Wrocław
19 311 zł

3.      Projektowanie Konstrukcyjno-Inżynieryjne Bronisław Waluga ul. Niedurnego 30; 41-709 Ruda Śląska
30 750 zł

4.      INBUD Danuta, Janusz Kwapisz ul. Kasztelańska 1; 53-316

4 900 zł

5.      DRO-INSTAL Pracownia Projektowania i Nadzoru ul. Świdnicka 24; 58-200 Dzierżoniów

13 800 zł

W wyniku przeprowadzonej analizy ofert, proponuje przedmiotowe zamówienie udzielić:

Oferentowi nr 4: INBUD Danuta, Janusz Kwapisz ul. Kasztelańska 1; 53-316

Dokonanie wydatku zostanie poprzedzone zawarciem pisemnych umów określających warunki realizacji zamówienia.  

Przedmiot zamówienia został zaplanowany w następującej części planu finansowego:

Dział  600   Rozdział  60016 

Kwota w planie finansowym przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia wynosi:

10 000,00 zł.

 

 

Postępowanie przeprowadzili:  Wojciech Jankowski, Jarosław Trześniak , Beata Czerwińska, Beata Małkowska, Damian Joszko.

 

……………………………………………………………….………………………….

            (podpis Kierownika wydziału zlecającego)

 

ZATWIERDZAM

 

……………………………………………………………….…….                                             …………………………….………………………

                     SKARBNIK GMINY                                                                                               BURMISTRZ

*      odpowiednio skreślić

**   podać nazwy i adresy