Adres
strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia:
Ząbkowice Śląskie: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach
projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III
szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie, w ramach: Priorytet IX - Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans
edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w
systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z
grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości
usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 81985 - 2012; data
zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie, w ramach: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, których szczegółowy opis znajduje się w wykazie do SIWZ. Dostawa pomocy odbywać się ma do niżej wymienionych szkół: a) Szkoły Podstawowej w Braszowicach. b) Szkoły Podstawowej nr 3 w Ząbkowicach Śląskich. c) Zespołu Przedszkolno- Szkolnego w Stolcu. d) Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich. e)Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich. f) Szkoły Podstawowej z Odziałem Przedszkolnym w Zwróconej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia przez Wykonawców wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wg wzoru formularza nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną).
•
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu ( zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie dostaw o łącznej wartości 100 000 zł brutto polegających na wykonaniu dostawie materiałów, pomocy dydaktycznych z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały prawidłowo ukończone ( referencje, protokoły odbioru).
•
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
•
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
•
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
•
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty wspólnej. 2 Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wyznaczona w dokumentach do reprezentowania wykonawcy. 3 Parafowany projekt umowy wg wzoru . 4. Zestawienie dostarczonego sprzętu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200
Ząbkowice Śl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbkowice Śląskie,57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOI.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I) Szkoły Podstawowej w Braszowicach..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie.- dla Szkoły Podstawowej w Braszowicach..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkoła Podstawowa nr 3 w Ząbkowicach Śląskich..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie.- dla Szkoła Podstawowa nr 3 w Ząbkowicach Śląskich..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespołu Przedszkolno- Szkolnego w Stolcu..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie- dla Zespołu Przedszkolno- Szkolnego w Stolcu..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie- Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie-Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkoły Podstawowej z Odziałem Przedszkolnym w Zwróconej..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie-Szkoły Podstawowej z Odziałem Przedszkolnym w Zwróconej..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.