Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.zabkowiceslaskie.pl

 

Ząbkowice Śląskie: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie, w ramach: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 81985 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.

        Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie, w ramach: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, których szczegółowy opis znajduje się w wykazie do SIWZ. Dostawa pomocy odbywać się ma do niżej wymienionych szkół: a) Szkoły Podstawowej w Braszowicach. b) Szkoły Podstawowej nr 3 w Ząbkowicach Śląskich. c) Zespołu Przedszkolno- Szkolnego w Stolcu. d) Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich. e)Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich. f) Szkoły Podstawowej z Odziałem Przedszkolnym w Zwróconej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia przez Wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

        Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

        III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wg wzoru formularza nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną).

        III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu ( zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie dostaw o łącznej wartości 100 000 zł brutto polegających na wykonaniu dostawie materiałów, pomocy dydaktycznych z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały prawidłowo ukończone ( referencje, protokoły odbioru).

        III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

        III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

                      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

                      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

                      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

                      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

                      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

                      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

                      wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

                      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

                      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

                      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty wspólnej. 2 Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wyznaczona w dokumentach do reprezentowania wykonawcy. 3 Parafowany projekt umowy wg wzoru . 4. Zestawienie dostarczonego sprzętu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbkowice Śląskie,57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOI.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I) Szkoły Podstawowej w Braszowicach..

        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie.- dla Szkoły Podstawowej w Braszowicach..

        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkoła Podstawowa nr 3 w Ząbkowicach Śląskich..

        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie.- dla Szkoła Podstawowa nr 3 w Ząbkowicach Śląskich..

        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespołu Przedszkolno- Szkolnego w Stolcu..

        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie- dla Zespołu Przedszkolno- Szkolnego w Stolcu..

        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich..

        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie- Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich..

        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich..

        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie-Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich..

        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkoły Podstawowej z Odziałem Przedszkolnym w Zwróconej..

        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie-Szkoły Podstawowej z Odziałem Przedszkolnym w Zwróconej..

        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.