Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia:
WWW.ZABKOWICESLASKIE.PL
Ząbkowice Śląskie: Dowóz
dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy Ząbkowice
Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów roku
szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 173657 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice
Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74
151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy
Ząbkowice Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów
roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie
usługi dowozu dzieci i młodzieży objętej obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy
Ząbkowice Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów w
roku szkolnym 2012/2013 - Zgodnie z załączonymi trasami dowozów. 2.1 Warunki
realizacji zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia usługi ustala się na dzień 03
września 2012 roku 2. Termin zakończenia usługi ustala się na dzień 28 czerwca
2013 roku. 3. Przewóz dzieci będzie wykonywany codziennie za wyjątkiem sobót i
niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami oznakowanymi tablicami - Uwaga
Dziecko- i tablicami z opisem i numerem trasy w kolorze żółtym. 4. Numery tras,
godziny odjazdów oraz miejsca podstawienia autobusu zawiera załącznik. 5.
Przewóz dzieci do domu odbywa się tymi samymi trasami. 6. W każdym autobusie
musi znajdować się opiekun zaopatrzony w identyfikator, który sprawuje nadzór
nad bezpiecznym dowozem dzieci do szkół i do domu. 7. Na trasach mają być
przewożeni wyłącznie uczniowie z publicznych przedszkoli, ze szkół podstawowych
oraz gimnazjów Gminy Ząbkowice Śląskie. 8. Dzieci muszą posiadać bilety
miesięczne dla ucznia ze zdjęciem oraz podpisem. 9. Bilety wydaje Wydział
Edukacji Kultury i Sportu w Urzędzie Miejskim Ząbkowic Śląskich. 10. Na
trasach, na których znajdują się wolne miejsca, przewoźnik w porozumieniu z
Zamawiającym można sprzedać bilet miesięczny uczniowi szkoły ponadgimnazjalnej
lub nauczycielowi dojeżdżającemu do placówki oświatowej. 11. W razie
wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np.
skrócenie lekcji) przewoźnik powinien dostosować się do sytuacji, o której
zostanie powiadomiony dzień przed kursem. 12. Płatność za usługę będzie
dokonywana po otrzymaniu faktury VAT za 1 miesiąc. 13. Faktura wypisywana za
dany miesiąc powinna zawierać cenę jednostkową biletu oraz ilość kilometrów
przejechanych danym miesiącu zgodnie z organizacją roku szkolnego 2012/2013 14.
Przewoźnik musi posiadać licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego
osób. 15. Po rozstrzygnięciu przetargu przewoźnik otrzyma Zezwolenie na
wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie
drogowym, które wydaje Burmistrz Ząbkowic Śląskich. 16. Osoby korzystające z
przewozu muszą być ubezpieczone przez przewoźnika od następstw nieszczęśliwych
wypadków. 17. Zapłata wynagrodzenia następować będzie na podstawie miesięcznych
faktur VAT wystawionych przez Przewoźnika po zakończeniu każdego miesiąca
kalendarzowego świadczenia usług. 18. Ilość tras oraz ilość uczniów zmianie.
19. Kontrakt na ww. dostawę podlega realizacji według obowiązujących przepisów
prawa. 20. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako załącznik
stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w
wysokości: 2. 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga
dołączenia do oferty: -koncesji, zezwolenia lub licencji tj.: licencji na
wykonywanie transportu drogowego o której mowa w ustawie o transporcie
drogowym. - oświadczenia ( załącznik nr 8) Ocena spełnienia przez
Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie
wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu
(zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym
okresie usług w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia ( tj. wykazu
wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres działalności
jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców. W wykazie tym należy wskazać wykonaną usługę
przewozów szkolnych- dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów
potwierdzających, ze roboty te zostały prawidłowo ukończone (Referencji).
Wg załącznika nr 3. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według
formuły: spełnia/nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wg załącznika nr 4 osoby, na
funkcje wymienione poniżej, które spełniają poniższe wymagania : Lp.
Stanowisko Minimalna liczba personelu Wymagane doświadczenie zawodowe 1.
Kierowca 5 Prawo jazdy kat. D 2 Opiekun pełnoletni 5 Wykonawca oświadczy,
że osoby która będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. wszyscy kierowcy
oraz wszyscy opiekunowie posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe. Ocena
spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie
dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły:
spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego
zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
a) Parafowany projekt umowy wg wzoru - załącznik nr 8.
b) Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
a) brakiem możliwości prowadzenia usługi na skutek
działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego b) innymi
okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: WWW.ZABKOWICESLASKIE.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15,
BOI.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina
10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, 57-200 Ząbkowice Śląskie,
ul. 1 Maja 15, BOI parter,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie