Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia:
Ząbkowice Śląskie: Dowóz dzieci i
młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie do
publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów roku szkolnym 2012/2013.
Data wysłania: 31.07.2012
Numer ogłoszenia: 166323 - 2012; data opublikowania: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie ,
ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do
885 wew. 123, faks 74 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz
dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy Ząbkowice
Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów roku szkolnym
2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie
usługi dowozu dzieci i młodzieży objętej obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy
Ząbkowice Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów w
roku szkolnym 2012/2013 - Zgodnie z załączonymi trasami dowozów. 2.1 Warunki
realizacji zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia usługi ustala się na dzień 01
września 2012 roku 2. Termin zakończenia usługi ustala się na ostatni dzień
nauki w miesiącu czerwcu 2013 roku. 3. Przewóz dzieci będzie wykonywany
codziennie za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami
oznakowanymi tablicami - Uwaga Dziecko- i tablicami z opisem i numerem trasy w
kolorze żółtym. 4. Numery tras, godziny odjazdów oraz miejsca podstawienia
autobusu zawiera załącznik. 5. Przewóz dzieci do domu odbywa się tymi samymi
trasami. 6. W każdym autobusie musi znajdować się opiekun zaopatrzony w
identyfikator, który sprawuje nadzór nad bezpiecznym dowozem dzieci do szkół i
do domu. 7. Na trasach mają być przewożeni wyłącznie uczniowie z publicznych
przedszkoli, ze szkół podstawowych oraz gimnazjów Gminy Ząbkowice Śląskie. 8.
Dzieci muszą posiadać bilety miesięczne dla ucznia ze zdjęciem oraz podpisem.
9. Bilety wydaje Wydział Edukacji Kultury i Sportu w Urzędzie Miejskim Ząbkowic
Śląskich. 10. Na trasach, na których znajdują się wolne miejsca, przewoźnik w
porozumieniu z Zamawiającym można sprzedać bilet miesięczny uczniowi szkoły
ponadgimnazjalnej lub nauczycielowi dojeżdżającemu do placówki oświatowej. 11.
W razie wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego
(np. skrócenie lekcji) przewoźnik powinien dostosować się do sytuacji, o której
zostanie powiadomiony dzień przed kursem. 12. Płatność za usługę będzie
dokonywana po otrzymaniu faktury VAT za 1 miesiąc. 13. Faktura wypisywana za
dany miesiąc powinna zawierać cenę jednostkową biletu oraz ilość kilometrów
przejechanych danym miesiącu zgodnie z organizacją roku szkolnego 2012/2013 14.
Przewoźnik musi posiadać licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego
osób. 15. Po rozstrzygnięciu przetargu przewoźnik otrzyma Zezwolenie na
wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie
drogowym, które wydaje Burmistrz Ząbkowic Śląskich. 16. Osoby korzystające z
przewozu muszą być ubezpieczone przez przewoźnika od następstw nieszczęśliwych
wypadków. 17. Zapłata wynagrodzenia następować będzie na podstawie miesięcznych
faktur VAT wystawionych przez Przewoźnika po zakończeniu każdego miesiąca
kalendarzowego świadczenia usług. 18. Ilość tras oraz ilość uczniów zmianie.
19. Kontrakt na ww. dostawę podlega realizacji według obowiązujących przepisów
prawa. 20. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako załącznik
stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 2.
000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty
wspólnej.Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wyznaczona w
dokumentach do reprezentowania wykonawcy. Parafowany projekt umowy wg wzoru -
załącznik nr 8. Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
a) brakiem możliwości prowadzenia usługi na skutek
działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego b) innymi
okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: WWW.ZABKOWICESLASKIE.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1
Maja 15, BOI parter,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie