Ząbkowice Śląskie,2011-07-25

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Ząbkowice Śląskie

ul. 1 Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

NIP: 887-16-35-243

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i przetargowej dla zadania polegającego na rozbudowie istniejącej remizy strażackiej w miejscowości Stolec  - rozbudowa  o dwa stanowiska na wozy bojowe, zaplecza socjalno-bytowe, klatkę schodową oraz adaptacja i przebudowa poddasza remizy.

Obiekt usytuowany jest na dz. nr 299, AM 2 O/Stolec.

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji  wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji, spełniającej warunki przygotowania kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę, w tym przygotowanie w terminach określonych przepisami prawa budowlanego ewentualnych uzupełnień lub poprawek wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, wykonanie STWiORB, kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót. Wszystkie powyższe dokumenty muszą być także udostępnione zamawiającemu w wersji elektronicznej.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:   75 dni od chwili podpisania umowy. Termin podpisania umowy nie wcześniej jak 01-10-2011 r. - z uwagi na trwającą procedurę uzyskania decyzji o warunkach zabudowy.

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta musi być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie (BOI - parter) do dnia 30/08/2011r , do godziny 14.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty, poświadczoną za zgodność z oryginałem.

2. Ocena ofert nastąpi w dniu 31/08/2011r. o godz. 10:00.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swojej oferty.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych Ofert.

6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.zabkowiceslaskie.pl w zakładce BIP/Zamówienia Publiczne

 

VI. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena    -         100% najniższa cena oferowana brutto

         cena =                   cena oferty badanej brutto         x 100 pkt.

Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem ogłoszeń na tablicach informacyjnych w siedzibie Zamawiającego oraz strony internetowej znajdującej się pod adresem www.zabkowiceslaskie.pl

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji  w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pan Wojciech Jankowski pod numerem telefonu (074) 8165-321 .

W sprawie procedury - Beata Czerwińska (074) 8165-317 ; email: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl