Ząbkowice Śl., dn. 01-07-2011r.

ZP.271.8.2011.BC.2.

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego
w trybie przetargu nieograniczonego na usługę o wartości poniżej 193 000 euro pn.:
„Dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie
gminy Ząbkowice Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych
i gimnazjów w roku szkolnym 2011/2012

 

            Gmina Ząbkowice Śląskie jako Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) informuje, iż przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione.

Podstawa prawna:

art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z póż. zm.)

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z

zastrzeżeniem pkt. 2 i 3;

Uzasadnienie faktyczne:

W powyższym postępowaniu  nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm.).

Z poważaniem

Z up.BURMISTRZA

(-) Piotr Miernik

Zastępca Burmistrza