Ząbkowice Śląskie,2011-10-19

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Ząbkowice Śląskie

ul. 1 Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

NIP: 887-16-35-243

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego przy ulicy Kłodzkiej 11 na działce nr 33/12, AM 14, obręb Centrum w Ząbkowicach Śląskich.

Dane techniczne:

·         Powierzchnia zabudowy 4,95 × 6,60 = 32,67 m2

·         Kubatury 4,95 m × 6,60 m × 6,35 m= 207,45 m3

·         Ściany zewnętrzne z cegły pełnej gr. 25 cm

·         Strop międzykondygnacyjny – ceglany odcinkowy na belkach stalowych – pozostało do rozbiórki około 40%

·         Dach płaski konstrukcji drewnianej jednospadowy – pozostało do rozbiórki około 75%

·         Pokrycie dachowe: papa na lepiku na pełnym deskowaniu – pozostało do rozbiórki około 75 %.

 

Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 3 tygodni od chwili podpisania zlecenia.

 IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta musi być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie (BOI - parter) do dnia 04/11/2011r , do godziny 12.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty, poświadczoną za zgodność z oryginałem.

2. Ocena ofert nastąpi w dniu 04/11/2011r. o godz. 15:00.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swojej oferty.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych Ofert.

6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.zabkowiceslaskie.pl w zakładce BIP/Zamówienia Publiczne

 VI. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena    -         100% najniższa cena oferowana brutto

         cena =                   cena oferty badanej brutto         x 100 pkt.

Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.

 VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem ogłoszeń na tablicach informacyjnych w siedzibie Zamawiającego oraz strony internetowej znajdującej się pod adresem www.zabkowiceslaskie.pl

 VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji  w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pan Piotr Szymański pod numerem telefonu (074) 8165-321; e-mail: piotr.szymanski@zabkowiceslaskie.pl

W sprawie procedury - Beata Czerwińska (074) 8165-317 ;
email:  
beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           FORMULARZ OFERTOWY                  

 

 

 Pieczęć Wykonawcy

 

                                               Zamawiający:………………………………….

                    

OFERTA

 

Odpowiadając na ogłoszenie  dla zadania pn. ……………………………………………………………………………

oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu  za cenę:

CENA OFERTOWA                           _ . _ _ _ . _ _ _ , _ _   PLN

słownie złotych: ........................................................................................................................

…………………………………………………………………………………………………………….

Cena zawiera podatek VAT, w wysokości  ………%.

1.         Oświadczamy, że:

1)         uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.

2)         podwykonawcom zamierzamy powierzyć wykonanie następujących części zamówienia:

              a)        …..

b)       …..

c)        …..

 2.         W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy
w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;

Nazwa i adres WYKONAWCY :

....................................................................

....................................................................

NIP .......................................................  

REGON ..................................................................

Adres, na który Zamawiający powinien przesyłać ewentualną korespondencję:

.................................................................................................................................................

Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym:

........................................................................................................................... numer telefonu: (**)

Numer faksu: (**)……………………….e-mail             ................................................................................................

 

 

............................, dn. _ _ . _ _ . _ _ _ _              r.                                                              ....+...........................................

Podpis osób uprawnionych do składania świadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki