Ząbkowice Śląskie: Bieżące utrzymanie dróg publicznych - remonty cząstkowe ulic i chodników, oznakowanie poziome i pionowe oraz likwidacja przełomów na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie w roku 2010


Numer ogłoszenia: 35563 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie,
woj. dolnośląskie, tel. 074 8165 300, faks 074 8155 445.

.                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Bieżące utrzymanie dróg publicznych - remonty cząstkowe ulic i chodników, oznakowanie poziome i pionowe oraz likwidacja przełomów na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie w roku 2010".

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie w 2010 roku tj. remonty cząstkowe ulic i chodników, likwidacja ubytków, likwidacja przełomów, oznakowanie poziome i pionowe, wyrównania, przycięcia itp. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1.       Remont cząstkowy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm
z posmarowaniem złączy.

2.       Remont cząstkowy polegający na:

a)       cięciu krawędzi piłą spalinową do asfaltu,

b)       odkuciu krawędzi młotem spalinowym,

c)       usunięciu rumoszu,

d)       oczyszczeniu nawierzchni oraz ewentualnym uzupełnieniu ubytków klińcem z zagęszczeniem mechanicznym,

e)       rozłożeniu mieszanki mineralno-asfaltowej,

f)        zagęszczeniu mechanicznym przy użyciu walca drogowego,

g)       posmarowaniu złączy.

3.       Remont cząstkowy przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych gr. 1,5 cm.

4.       Remont cząstkowy polegający na wykonaniu nakładki z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm.

5.       Remont cząstkowy polegający na:

a)       rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej,

b)       uzupełnieniu ubytków podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym,

c)       ułożeniu kostki betonowej,

d)      zagęszczeniu mechanicznym.

6.       Remont cząstkowy polegający na:

a)       rozebraniu nawierzchni z kostki kamiennej,

b)       uzupełnieniu  ubytków podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym,

c)       ułożeniu kostki kamiennej.

7.       Oznakowanie poziome i pionowe.

8.       Likwidacja przełomów.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi, wymaganiami wynikającymi z Polskich Norm i aprobat technicznych.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45233142 - 6 Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141 - 9  Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233222 - 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232452 - 5 Roboty odwadniające

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010 rok.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Celem wykazania spełnienia powyższego warunku należy udokumentować, iż w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca osiągnął obrót nie mniejszy niż 300.000,00 rocznie.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie załączonych do oferty wykonawcy dokumentów, o których mowa w poniższym pkt III.4.1). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca warunek spełnił. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie wyniku badania treści żądanego dokumentu. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeniu z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

 

Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

.         sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

.         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

.         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

.         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

.         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,  że:

.         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

.         Wykonawca przedkłada formularz ofertowy,

.         Wykonawca przedkłada zaakceptowany projekt umowy (zaparafowany na każdej ze stron).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

IV.3.1) Zmiana przewidzianego terminu zakończenia robót, z uwagi na:

.         zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:

         -     klęskami żywiołowymi;

         - warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;

.         zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypałami i niewybuchami, wykopaliskami archeologicznymi;

.         zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności wstrzymaniem robót przez zamawiającego;

IV.3.2)  Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:

.         siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z siwz;

.         zmianą obowiązującej stawki VAT.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 r. godz. 10:00, miejsce Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, Biuro Obsługi Petenta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia