Ząbkowice Śląskie: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 915 000 zł dla Gminy Ząbkowice Śląskie na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Ząbkowice Śląskie w związku z : a) Realizacją inwestycji współfinansowanej ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
( sfinansowanie wkładu własnego) do kwoty 352 458 zł. b) Wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej do kwoty 562 542 zł.


Numer ogłoszenia: 336822 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks 074 8155445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 915 000 zł dla Gminy Ząbkowice Śląskie na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Ząbkowice Śląskie w związku z : a) Realizacją inwestycji współfinansowanej ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej ( sfinansowanie wkładu własnego) do kwoty 352 458 zł. b) Wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej do kwoty 562 542 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 915 000 zł dla Gminy Ząbkowice Śląskie na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Ząbkowice Śląskie w związku z : A) Realizacją inwestycji współfinansowanej ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej ( sfinansowanie wkładu własnego) do kwoty 352 458 zł. B) Wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej do kwoty 562 542 zł. Kredyt zostaje zaciągnięty na realizację inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz kolektorem przesyłowym w miejscowości Tarnów na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie współfinansowaną ze środków unijnych, która otrzymała dofinansowanie w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. III.2. Warunki realizacji zamówienia: 1) Kwota kredytu 915 000 zł (słownie: dziewięćset piętnaście złotych). 2) Spłata dokonywana będzie w ratach miesięcznych w następujący sposób: a) Kwota 352 458 zł , stanowiąca wkład własny Gminy, zostanie spłacona w latach 2011-2020. b) Kwota 562 542 zł zostanie spłacona z chwilą otrzymania refundacji z budżetu Unii Europejskiej ( przewidywany termin otrzymania refundacji: rok 2012). 3) Wypłata kredytu w 2010 roku w 2 transzach. 4) Wypłata transz nastąpi na wniosek kredytobiorcy po przedstawieniu zestawienia faktur zapłaconych lub faktur przeznaczonych do zapłacenia. 5) Naliczenie i spłata odsetek odbywać się będzie w trybie miesięcznym począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym uruchomiona zostanie I transza. 6) Oprocentowanie kredytu zmienne ustalone o wskaźnik WIBOR 1M. 7) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel In blanco wystawiony przez Zamawiającego na rzecz Kredytobiorcy. 8) Kredyt zostaje zaciągnięty na realizację inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz kolektorem przesyłowym w miejscowości Tarnów na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie współfinansowaną ze środków unijnych, która otrzymała dofinansowanie w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 9) Inwestycja realizowana będzie w okresie 2 lat (2010-2011). 10) Wartość projektu objętego pomocą wynosi 6 875 260,13 zł. W celu zbadania zdolności kredytowej zamawiającego, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający dołącza stosowne dokumenty stanowiące załączniki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian istotnych zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śl. pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, Biuro Obsługi Petenta (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie