Ząbkowice Śląskie, 2011-06-30

Odpowiedzi na zapytania nr 1

 Wszyscy uczestnicy postępowania

Zgodnie z art. 38 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 204 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informuję, że do zamawiającego wpłynęło zapytanie. Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje poniżej:

Zamawiający potwierdza, że okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania ( bez uwag) protokołu końcowego. W związku z tym ulegnie zmianie zapis :

§ 11  Gwarancja jakości i uprawnienia z tytułu rękojmi

1.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.

Zamawiający modyfikuje zapis dot. zapłaty wynagrodzenia w projekcie umowy:

§ 5  Wynagrodzenie i zapłata wynagrodzenia

4.  Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót.

Ulega zmianie na:

4.  Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie   90dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót.

 

Z poważaniem

Burmistrz

(-) Marcin Orzeszek