Gmina Ząbkowice Śląskie

Ul. 1-go Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

tel. ( 074) 8165-300 ; fax.: (074) 8 155-445

 

 

 

 

 OGŁOSZENIE
    O
PRZETARGU OGRANICZONYM

 

o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)

 

Zamawiający

Gmina Ząbkowice Śląskie

Ul. 1 Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

Przedmiot zamówienia

Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy.

Termin wykonania zamówienia

Od podpisania umowy do   31.12.2010 r.

Tryb zamówienia

Przetarg ograniczony.

Publikacja ogłoszenia

Ogłoszenie wywieszono  w siedzibie zamawiającego, ogłoszono na stronie internetowej: www.zabkowiceslaskie.pl oraz zamieszczono w BZP na stronach portalu internetowego UZP:

Zakres zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze prawnej Urzędu Miejskiego w  Ząbkowicach Śląskich.  

 W zakres usługi wchodzą następujące czynności:

1)               opiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w  Ząbkowicach Śląskich,

2)               opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych zawieranych przez Burmistrza Miasta Ząbkowice Śląskie,

3)               przygotowywanie, prowadzenie i reprezentowanie spraw Gminy  Ząbkowice Śląskie przed sądami,

4)               prowadzenie egzekucji zasądzonych należności, a także podejmowanie

czynności prawnych w zakresie postępowania egzekucyjnego w administracji,

5)               doradztwo prawne, konsultacje i udzielanie opinii prawnych w sprawach

związanych z działalnością Rady, Burmistrza, Urzędu Miasta- w zależności od potrzeb,

6)               udzielanie wyjaśnień i informacji pracownikom Urzędu Miasta, w kwestiach prawnych związanych z wykonywanymi obowiązkami

na poszczególnych stanowiskach - w zależności od potrzeb,

7)               uczestniczenie w sesjach Rady Miasta.

8)               Wykonawca usługi, w celu wypełniania powyższych obowiązków, zobowiązany będzie co najmniej dwa razy w tygodniu na minimum 8 godzin przybyć do Urzędu Miasta w Ząbkowicach Śląskich.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania oferty  wariantowej. .

 

Tryb postępowania

Przetarg  ograniczony

Przewidywana liczba Wykonawców którzy zostaną zaproszeni  do udziału w postępowaniu.

Kwalifikacja Wykonawców nastąpi na podstawie oceny warunku  udziału  w postępowaniu  dotyczącego  posiadanego  przez Wykonawcę doświadczenia. (warunek 2).

5 Wykonawców,  którzy wykażą  się największym doświadczeniem (przedstawią największą liczbę referencji) zostanie  zaproszonych  do złożenia oferty.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

04  stycznia 2008  r. do godz. 10:00

 

Miejsce składania wniosków

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

Ul. 1 Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

Wnioski należy składać w sekretariacie.

Warunki  udziału:

Warunek 1: (znaczenie warunku – standardowe)

Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

Warunek 2: (znaczenie warunku – ponad standardowe – kwalifikujące Wykonawców)

Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia.

Warunek 3: (znaczenie warunku – standardowe)

Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunek 4: (znaczenie warunku – standardowe)

Nie podleganie wykluczeniu z postępowania  o  udzielenie zamówienia .

Opis sposobu dokonywania  oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oceny spełnienia przez Wykonawców  warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa. Ocena spełnienia warunków będzie oparta  na informacjach  zawartych w  wymaganych dokumentach  i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.

Zamawiający oceni spełnianie warunków wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

Zamawiający dokona kwalifikacji wykonawców na podstawie oceny  spełnienia warunku 2 wg zapisów Instrukcji złożenia wniosku umieszczonej na stronie Zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są osoby wskazane z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (art. 23 ustawy Pzp) konieczne jest złożenie pełnomocnictwa upoważniającego jeden z podmiotów (Lidera) do reprezentacji. Do wniosku należy dołączyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienionych powyżej.

 

Warunek 1:

a)  Odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego,  stwierdzającego status prawny lub formę prawną, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wspólnego składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa je każdy z uczestników (Partnerów).

 

Warunek 2:

a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

b) Wykaz wykonanych w ostatnim roku usług prawnych, w zakresie porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia w jednostkach samorządu terytorialnego oraz doświadczenie w tworzeniu i funkcjonowaniu specjalnych stref ekonomicznych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 

 

Warunek 3:

a) Wykaz imienny osób które z ramienia Wykonawcy będą bezpośrednio realizować usługę oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

Warunek 4:

a) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składają wszyscy Partnerzy i Lider wskazany w pełnomocnictwie.

 

Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Kryteria oceny ofert

Cena 100%

Termin związania ofertą

30 dni

Wykorzystanie  aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej

Adres  strony internetowej na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Zamawiający nie przewiduje udostępnienia SIWZ na stronie internetowej

Osoba do kontaktu z Wykonawcami

Beata Łoboda tel.  ( 0/74 )  8 165-317

                        

 

 

Instrukcja złożenia wniosku

Załącznik  nr  1

Załącznik  nr  2

Załącznik  nr  3

Załącznik  nr  4