IT - 341 / 2 / 2007                                                                       Ząbkowice Śląskie,2007-03-19

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PONIŻEJ 60 000 EURO

NR ZADANIA PN 2/2007

 

Dotyczącego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na :

 

"Dostawę samochodu osobowego służbowego

do Urzędu Miejskiego  w Ząbkowicach Śląskich "

 

Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, póz. 177, z późn. zm.), Gmina Ząbkowice Śląskie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

1. Zamawiający:

Gmina Ząbkowice Śląskie

Ul. 1 Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

nr telefonu 074/8165-316do19

nr fax 074/8155-445

strona internetowa www. zabkowiceslaskie.pl/BIP

e-mail:it@zabkowiceslaskie.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro.

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została SIWZ:

Ogłoszenie o postępowaniu ukazało się na stronie internetowej  www.zabkowiceslaskie.pl / BIP/Zamówienia Publiczne, w siedzibie Zamawiającego oraz na Portalu Internetowym Urzędu Zamówień Publicznych

 

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

I.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 samochodu osobowego fabrycznie nowego zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr I do SIWZ.  

II.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych:
34.11.00.00-1

 

6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

 

7. Termin wykonania zamówienia:
8 tygodni  od dnia podpisania umowy.

 

8.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę , spełniają warunki określone w SIWZ , wymogi Specyfikacji Technicznej oraz:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane wg zasady: spełnia / nie spełnia

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie II SIWZ

 

9.Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

 

11.Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 14 (Sekretariat) lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego (Gmina Ząbkowice Śl. ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie), nie później niż do dnia  4 kwietnia  2007 r.   godz. 1000 

 

12. Termin związania z ofertą:

       Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu do składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

     Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

       Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna :

      Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

 

 

 

                                                                                             

                                                                                                                                              Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                                                                              (--)  Krzysztof Kotowicz

Wyniki o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Odpowiedzi na pytania  22-03-2007 

 

Formularz ofertowy

 

Formularz sprzętowy

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

Specyfikacja Techniczna

 

Projekt umowy