Ząbkowice Śląskie: Prace projektowe polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem ul. Ziębickiej, ul. Poprzecznej i ul. Chrobrego w Ząbkowicach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 206964 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445.

.                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace projektowe polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem ul. Ziębickiej, ul. Poprzecznej i ul. Chrobrego w Ząbkowicach Śląskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są prace projektowe :Projekt budowlany i wykonawczy z elementami koncepcji i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.:Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem ul. Ziębickiej, ul. Poprzecznej i ul. Chrobrego w Ząbkowicach Śląskich UWAGA!!! 1. Zamawiający dysponuje mapami do celów projektowych. 2. Wypisy z ewidencji gruntów leżą po stronie Wykonawcy. 3. Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych leży po stronie Zamawiającego. II. . W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NALEŻY WYKONAĆ: 1. Wizualizację wstępnego projektu zagospodarowania ( nawierzchni ulic) ul. Ziębickiej, ul. Poprzecznej i ul. Chrobrego. 2. Projekty budowlane i wykonawcze a) Odwodnienia dróg. b) Kanalizacja burzowa przesyłowa i przyłącza budynków. c) Oświetlenia ulicznego. Należy przyjąć następujące ustalenia: a) Szerokości dróg zgodnie ze stanem istniejącym b) Wykonanie badań odkrywkowych istniejących konstrukcji jezdni, c) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej d) wykonanie organizacji ruchu docelowego wraz z wykonaniem oznakowania pionowego e) wykonanie organizacji ruchu zastępczego, f) Wykonanie uzgodnień z właścicielami nieruchomości - budynków g) Uzyskanie pozwolenia na budowę wraz z wszystkimi innymi uzgodnieniami związanymi z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę III. OPRACOWANIE WINNO ZAWIERAĆ: 1. Wizualizację wstępnego projektu zagospodarowania ( nawierzchni ulic) ul. Ziębickiej, ul. Poprzecznej i ul. Chrobrego. - 2 egz. 2. Projekt budowlany- projekt zagospodarowania terenu wraz z kompletem uzgodnień -4 egz. 3. PBiW - dróg - 4 egz. 4. PBiW - sieci kanalizacji burzowej - 4 egz. 5. PBiW- oświetlenia ulicznego - 4 egz. 6. PW - organizacji ruchu docelowego wraz z oznakowaniem pionowym - 4 egz. 7. PW - organizacji ruchu zastępczego- 4 egz 8. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż - po 3 egz. 9. Kosztorysy inwestorskie z wyłączeniem przyłączy budynków dla każdej z branż - po 2 egz. 10. Kosztorysy robót scalonych z wyłączeniem przyłączy budynków dla każdej z branż - po 2 egz. 11. Kosztorysy ofertowe- ślepe z wyłączeniem przyłączy budynków dla każdej z branż - po 2 egz. 12. Dokumentacja geologiczno - inżynierska - 2 ezg. 13. Kosztorysy przyłączy kanalizacji burzowej - 2 egz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

.                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium w niniejszym postępowaniu..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

.                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - osoby z uprawnieniami do projektowania w zakresie robót drogowych, elektrycznych, sanitarnych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także spełniają niżej wymienione warunki: 4. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - min 2 projekty budowlane lub budowlano-wykonawcze 5. wykonali ww. prace z należytą starannością i posiadają dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie i posiadają: -referencje lub inne równoważne dokumenty dla projektów budowlanych 6. Wykonawca złoży oświadczenie, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 PZP b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP c) akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami 7. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia 8. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie tzw. konsorcjum, powinna spełniać łącznie minimalne warunki dotyczące wykonawców. 9. Odrębnie każdy z partnerów konsorcjum zobowiązany jest do udokumentowania: a) występowania w obrocie prawnym b) nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

.                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany wykaz dokumentów załączonych do oferty - wg załącznika nr 4a do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.) 4. Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, - Dokumenty potwierdzające uprawnienia w branżach drogowej, sanitarnej, elektrycznej, - wg załącznika nr 3 do SIWZ - aktualne zaświadczenia ww osób o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden wykonawca) 5. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - wg załącznika nr 4 do SIWZ - min 2 projekty budowlane 6. Załączą a) referencje lub inne równoważne dokumenty dla projektów budowlanych potwierdzające, że wymienione w załączniku 4 dokumentacje projektowe zostały wykonane z należytą starannością. 7. Oświadczenia Wykonawcy: -wg załącznika nr 2 do SIWZ. 8. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr IV do SIWZ. 9. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca ubiegający się wspólnie o zamówienia musi dołączyć do oferty odrębnie dokumenty zawarte w pkt 3 oraz pkt 7. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 , z zastrzeżeniem art.26 ust.3, ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające, że jest: - uprawniony do występowania w obrocie prawnym 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymaganych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 16 ( Sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

                                                           -Krzysztof Kotowicz-

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

Umowa

 

Załączniki

 

Ogłoszenie o wyborze oferty