Ząbkowice Śląskie: Prace projektowe polegające na wykonaniu dokumentacji
projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Przebudowa
nawierzchni wraz z odwodnieniem ul. Ziębickiej, ul. Poprzecznej i ul. Chrobrego
w Ząbkowicach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 206964 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445.
.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace projektowe polegające na
wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla
zadania pn.: Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem ul. Ziębickiej, ul.
Poprzecznej i ul. Chrobrego w Ząbkowicach Śląskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są prace
projektowe :Projekt budowlany i wykonawczy z elementami koncepcji i Specyfikacje
Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz pełnienie nadzoru
autorskiego dla zadania pn.:Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem ul.
Ziębickiej, ul. Poprzecznej i ul. Chrobrego w Ząbkowicach Śląskich UWAGA!!! 1.
Zamawiający dysponuje mapami do celów projektowych. 2. Wypisy z ewidencji
gruntów leżą po stronie Wykonawcy. 3. Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i
decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych leży po stronie Zamawiającego. II. . W
RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NALEŻY WYKONAĆ: 1. Wizualizację wstępnego projektu
zagospodarowania ( nawierzchni ulic) ul. Ziębickiej, ul. Poprzecznej i ul.
Chrobrego. 2. Projekty budowlane i wykonawcze a) Odwodnienia dróg. b)
Kanalizacja burzowa przesyłowa i przyłącza budynków. c) Oświetlenia ulicznego. Należy
przyjąć następujące ustalenia: a) Szerokości dróg zgodnie ze stanem istniejącym
b) Wykonanie badań odkrywkowych istniejących konstrukcji jezdni, c) Wykonanie
dokumentacji geotechnicznej d) wykonanie organizacji ruchu docelowego wraz z
wykonaniem oznakowania pionowego e) wykonanie organizacji ruchu zastępczego, f)
Wykonanie uzgodnień z właścicielami nieruchomości - budynków g) Uzyskanie
pozwolenia na budowę wraz z wszystkimi innymi uzgodnieniami związanymi z
uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę III. OPRACOWANIE WINNO
ZAWIERAĆ: 1. Wizualizację wstępnego projektu zagospodarowania ( nawierzchni
ulic) ul. Ziębickiej, ul. Poprzecznej i ul. Chrobrego. - 2 egz. 2. Projekt
budowlany- projekt zagospodarowania terenu wraz z kompletem uzgodnień -4 egz.
3. PBiW - dróg - 4 egz. 4. PBiW - sieci kanalizacji burzowej - 4 egz. 5. PBiW-
oświetlenia ulicznego - 4 egz. 6. PW - organizacji ruchu docelowego wraz z
oznakowaniem pionowym - 4 egz. 7. PW - organizacji ruchu zastępczego- 4 egz 8.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla
każdej z branż - po 3 egz. 9. Kosztorysy inwestorskie z wyłączeniem przyłączy
budynków dla każdej z branż - po 2 egz. 10. Kosztorysy robót scalonych z
wyłączeniem przyłączy budynków dla każdej z branż - po 2 egz. 11. Kosztorysy
ofertowe- ślepe z wyłączeniem przyłączy budynków dla każdej z branż - po 2 egz.
12. Dokumentacja geologiczno - inżynierska - 2 ezg. 13. Kosztorysy przyłączy
kanalizacji burzowej - 2 egz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
.
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium w niniejszym
postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i
odpowiednią ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał
techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: -
osoby z uprawnieniami do projektowania w zakresie robót drogowych,
elektrycznych, sanitarnych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, a także spełniają niżej wymienione warunki:
4. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy
w tym okresie - min 2 projekty budowlane lub budowlano-wykonawcze 5. wykonali
ww. prace z należytą starannością i posiadają dokumenty potwierdzające, że
wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie i posiadają: -referencje
lub inne równoważne dokumenty dla projektów budowlanych 6. Wykonawca złoży
oświadczenie, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 PZP b) nie podlega
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP c) akceptuje warunki
zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami 7. Sprawdzenie ww warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez
Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia 8. Oferta
składana przez podmioty występujące wspólnie tzw. konsorcjum, powinna spełniać
łącznie minimalne warunki dotyczące wykonawców. 9. Odrębnie każdy z partnerów
konsorcjum zobowiązany jest do udokumentowania: a) występowania w obrocie
prawnym b) nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
ustawy Prawo zamówień publicznych.
.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia
następujących dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg
załącznika nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany wykaz dokumentów załączonych
do oferty - wg załącznika nr 4a do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców
występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.)
4. Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z
dokumentami stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
wymagane uprawnienia, - Dokumenty potwierdzające uprawnienia w branżach
drogowej, sanitarnej, elektrycznej, - wg załącznika nr 3 do SIWZ - aktualne
zaświadczenia ww osób o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu
zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie
lub co najmniej jeden wykonawca) 5. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - wg załącznika nr
4 do SIWZ - min 2 projekty budowlane 6. Załączą a) referencje lub inne
równoważne dokumenty dla projektów budowlanych potwierdzające, że wymienione w
załączniku 4 dokumentacje projektowe zostały wykonane z należytą starannością.
7. Oświadczenia Wykonawcy: -wg załącznika nr 2 do SIWZ. 8. Zaakceptowany
projekt umowy - wg załącznika nr IV do SIWZ. 9. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca ubiegający się wspólnie o zamówienia
musi dołączyć do oferty odrębnie dokumenty zawarte w pkt 3 oraz pkt 7. 10.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni
jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca
zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 , z zastrzeżeniem
art.26 ust.3, ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego
kraju potwierdzające, że jest: - uprawniony do występowania w obrocie prawnym
12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymaganych dokumentów,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ząbkowicach
Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200
Ząbkowice Śląskie pok. nr 16 ( Sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
-Krzysztof Kotowicz-
Burmistrz Ząbkowic Śląskich
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia