OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane                                        publikacja obowiązkowa     

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

Gmina Ząbkowice Śląskie

Adres pocztowy:

ul. 1 Maja 15

Miejscowość:

Ząbkowice Śląskie

Kod pocztowy:

57-200

Województwo:

dolnośląskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Łoboda i Małozięć

Tel.:

074/8165-317

E-mail:

it@zabkowiceslaskie.pl

Fax:

074/8155-445

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL):

www.zabkowiceslaskie.pl

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 

 

 

 

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Administracja samorządowa

Ogólne usługi publiczne

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                nie    

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Modernizacja Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 3                                  w Ząbkowicach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                     

 

 

Wykonanie       

 

 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Ząbkowice Śląskie -  Ul. Orkana 32 - Szkoła Podstawowa Nr 3

 

 

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego                                                                              

 

 

 

 

 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)         NIE DOTYCZY

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Modernizacja Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Ząbkowicach Śląskich.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę , spełniają warunki określone w SIWZ , wymogi Specyfikacji Technicznej oraz:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane wg zasady: spełnia / nie spełnia

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie II SIWZ

 

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

4533200-7

45331210-1

45000000-7

 

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej          nie

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres:

1. Rozebranie istniejącej podłogi Sali gimnastycznej,  

2. Wykonanie podkładu betonowego,

3. Wykonanie podłogi sportowej powierzchniowo - elastycznej na ruszcie drewnianym,

4. Wykonanie robót malarskich ścian i sufitów,

5. Wymiana stolarki drzwiowej,

6. Dostawa i montaż sprzętu sportowego

7. Demontaż istniejącej instalacji CO,

8. Montaż nowej instalacji CO,

9. Montaż wywietrzaków. 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Wymagany  

lub  data rozpoczęcia  26/06/2007 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  31/08/2007 (dd/mm/rrrr)

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

W wysokości 2 000,00  (dwa tysiące złotych)

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

Wykonawca:

  1. Spełnienia warunki określone w art. 22 ust.1
  2. Nie podlega wykluczeniu  z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2
  3. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze porównywalną do przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu, potwierdzoną dokumentami, ze robota ta została wykonana należycie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Na podstawie przedłożonych dokumentów

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1
  2. Oświadczenie o niepodlegniu wykluczeniu  z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  4. Aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia , lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  5. Aktualnego zaświadczenia z ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zmówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wg załącznika do siwz
  7. Przedłożenie dokumentów stwierdzających o uprawnieniach budowlanych kierownika budowy

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony     

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                nie

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.zabkowiceslaskie.pl

Opłata (o ile dotyczy) 0    Waluta: PLN

Warunki i sposób płatności:

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  28/05/2007   (dd/mm/rrrr)                                         Godzina:  10.00

 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

    PL             

IV.3.5) Termin związania ofertą

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     28/05/2007 (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina:  10.15

Miejsce ul. 1 Maja 15      Sala konferencyjna

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          nie 

 

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   24/04/2007 (dd/mm/rrrr)

 

 

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

(-)

Krzysztof Kotowicz

 

 

 

Informacja o wyniku postępowania 04-06-2007

 

Odpowiedzi na zapytania 21-05-2007

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

Załącznik Nr 1  Wzór oferty

 

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

 

Projekt budowlany co-wentylacja

 

Załącznik Nr 2  Projekt umowy

 

Kosztorys ślepy - wymiana instalacji co i wentylacji

 

Kosztorys ślepy - remont sali

 

Specyfikacja techniczna - wymiana instalacji co i wentylacji