>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Gmina Ząbkowice
Śląskie
Ul.
1-go Maja 15
57-200
Ząbkowice Śląskie
tel.
( 074) 8165-300 ; fax.: (074) 8 155-445
Roboty
Budowlane √ |
1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Gmina Ząbkowice Śląskie |
Nazwisko osoby upoważnionej
do kontaktów Beata Łoboda |
Adres Ul. 1 Maja 15 |
Kod pocztowy 57-200 |
Miejscowość Ząbkowice Śląskie |
Województwo dolnośląskie |
Telefon 074 8-165-317 |
Faks 074/ 8-155-445 |
Poczta elektroniczna (e-mail) loboda@zabkowiceslaskie.pl |
Adres internetowy (URL) www. zabkowiceslaskie.pl |
2)
Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1
√
3)
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1
√
4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1
√
5)TRYB ZAMÓWIENIA:
Przetarg
nieograniczony od kwoty 14 000 euro do kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
6).Adres internetowy
www. zabkowiceslaskie.pl
7)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Modernizacja
kompleksu boisk sportowych przy Ośrodku Sportu i Rekreacji
w Ząbkowicach Śląskich.
8) Opis przedmiotu zamówienia
W zakresie robót budowlanych wykonawca będzie
zobowiązany do wykonania : Modernizacji kompleksu boisk
sportowych przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Ząbkowicach Śląskich zakresie:
a)
Trybun,
b)
Ogrodzenia płyty głównej,
c)
Wymiany wiat dla zawodników rezerwowych,
d)
Zamocowania bramek piłkarskich,
e)
Likwidacji ogrodzenia na małych trybunach,
f)
Malowania trybun i masztów wraz z
uzupełnieniem siedzisk,
g)
Remont pomieszczeń WC dla kibiców,
h)
Uzupełnienie placu z kostki brukowej betonowej przed toaletami oraz wiatą
gospodarczą,
i)
Brama wejściowa,
j)
Wymiana drzwi przy kasie,
k)
Uzupełnienie ogrodzenia zewnętrznego oraz naprawa lub wymiana bram
wejściowych ewakuacyjnych i zamknięcie ciągu komunikacyjnego na boisko
zewnętrzne ,
l)
Uzupełnienie asfaltu na drodze za bramą wejściową ,
m) Ogrodzenie hydrantu siatką,
n)
Remont bieżący szatni,
o)
Wymiana opraw oświetleniowych i zabezpieczenia tablicy elektrycznej na
budynku szatni,
p)
Zabezpieczenie budynku gospodarczego ( dach, ściany) na końcu płyty
głównej przy ogrodzeniu,
q)
Uzupełnienie ubytków na spikerce.
Szczegółowy
zakres ww robót został uwzględniony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i
Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej
załącznik do niniejszej SIWZ.
1.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
2.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych.
9) Miejsce wykonania robót
budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Ośrodek Sportu i Rekreacji ul.
Kusocińskiego 17 ; 57-200 Ząbkowice Śląskie
10) TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA:
Zamówienie należy zrealizować w
terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
11)WARUNKI JAKIE MUSZĄ
SPEŁNIĆ WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1.
O udzielenie
zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę
oraz:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,
a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia, a także spełniają niżej wymienione warunki:
d) Spełniający warunki określone
w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych
e) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest
krótszy w tym okresie
-co najmniej jedną robotę o podobnym
charakterze, porównywalną do przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu
f) wykonali ww. prace z należytą starannością i posiadają dokumenty
potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie i
posiadają:
-referencje lub inne równoważne dokumenty
2.
Wykonawca złoży
oświadczenie, że:
a)
spełnia warunki określone w art. 22 PZP
b)
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
PZP
c)
akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z
załącznikami
3. Wykonawca wniesie
wadium.
1.
Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się
będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg
zasady spełnia/ nie spełnia
2.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z
ubiegania się o zamówienie publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w
postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa
zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w
postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.
24
ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności
związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania,
lub
posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych
czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia
uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające
wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.
3,
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
a/
niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji
istotnych warunków
zamówienia,
b/
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
c/
zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
d/
wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie
zaproszonego do
składania ofert,
e/
zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można
poprawić na podstawie art. 88, lub błędy
w obliczeniu ceny,
f/
który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się
na poprawienie omyłki
rachunkowej w obliczeniu ceny,
g/
nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
12) WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1) Każdy
wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
2
500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych)
2) Do oferty należy dołączyć dokument
potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:
a) oryginał, potwierdzoną za zgodność z
oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie
art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.)
potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny,
ale niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia
wadium za pomocą przelewu bankowego);
b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą
wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.
2. Forma wadium.
1) Wadium
może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Miejsce i sposób wniesienia
wadium.
1) Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy
Zamawiającego:
Bank
Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005.- z
zaznaczeniem wadium przetargowe na modernizacja boisk przy OSiR.
2) Wadium
wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w
oryginale do oferty.
4. Termin wniesienia wadium.
1) Wadium
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie
wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za
skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi,
że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2) W
wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu lub innego
dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe, wystawionego
przez wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym do
stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.
13)OPIS KRYTERIÓW I
SPOSOBU OCENY OFERT
1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna
oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta,
co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą
specyfikacją,
1.2 z
ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki
formalne
określone niniejszą specyfikacją,
1.3 złożone
oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby
uprawnione,
1.4 oferta
została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.5 wniesiono
poprawnie wadium – nie dotyczy,
1.6 wykonawca
przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie
matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi
podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do
najkorzystniejszych
warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium,
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym
kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów
ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio -
proporcjonalnie do
parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na
podstawie opisanych kryteriów
i
ustaloną punktację: punktacja 0 -100 (100%=100pkt).
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana
oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych
w
oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli:
Nazwa kryterium Waga: Cena - 100
5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu
wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną
liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania
kryterialne przypisana
zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Wynik będzie
traktowany jako wartość punktowa oferty.
6. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty,
której wybór prowadziłby do powstania obowiązku
podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów
i usług doliczy do
przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z
obowiązującymi w
przedmiocie zamówienia przepisami prawa / tylko w przypadku nie
naliczenia podatku przez
Wykonawcę - oferenta/
7. Zastosowane wzory do obliczenia
punktowego.
Nazwa kryterium: Cena – 100 %
Oferty będą ocenione wg wzoru:
Cmin
Oferta i
= -------------- x 100
Ci
gdzie:
i - oznacza numer danej oferty
Cmin - najniższa zaoferowana cena
Ci - cena i-tej oferty
Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się tą,
która uzyska największą ilość punktów
1.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr
14 (Sekretariat) lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego (Gmina Ząbkowice
Śl. ul. 1 Maja 15 ; 57-200 Ząbkowice Śląskie ), nie później niż do dnia :
24 lipca 2007 roku.
2.
Przedłużenie terminu składania ofert jest możliwe w
przypadkach określonych w art. 38 ust. 6 ustawy „Prawo zamówień publicznych”.
3.
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może złożyć
ofertę zamienną, należy jednak zaznaczyć na kopercie zewnętrznej, że jest to
oferta zamienna.
4.
Wycofanie oferty już złożonej może nastąpić po pisemnym
zwróceniu się do Zamawiającego przed otwarciem ofert.
5.
Oferty, które zostaną złożone po wyznaczonym terminie
zostaną Wykonawcy zwrócone bez otwierania, zgodnie z art. 84 ustawy „Prawo
zamówień publicznych”, ale dopiero po upływie terminu przewidzianego na
złożenie ewentualnych protestów.
Wykonawca
winien złożyć ofertę w 1 trwale zamkniętej kopercie, która musi zawierać:
-
nazwę i adres Wykonawcy składającego ofertę,
- być zaadresowana na Zamawiającego,
- oznakowana OFERTA na :
„MODERNIZACJA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH PRZY OŚRODKU
SPORTU I REKREACJI W ZĄBKOWICACH
ŚLĄSKICH”.
- nie otwierać przed dniem 24 lipca 2007 roku.
OTWARCIE
OFERT :
1.
Otwarcie ofert nastąpi w
siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 Ząbkowice Śląskie w dniu:
24 lipca 2007 roku o godzinie 10:15 w
pok. Nr 5 (Sala Konferencyjna)
2.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert
Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3.
Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy i adresy
Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia,
okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
4.
Podczas otwarcia ofert Zamawiający jako pierwsze otworzy
oferty „zamienne”, następnie inne oferty w kolejności ich złożenia.
5.
Część jawna przetargu ma charakter publiczny, co oznacza, że
poza komisją i oferentami mogą w niej brać udział osoby trzecie.
6.
Protokół oferty oraz wszelkie oświadczenia i
zaświadczenia składane przez Zamawiającego i Wykonawców w trakcie postępowania
są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których dostawca/
Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom
postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4
USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz.
211 z późn. zm.)
7.
Zamawiający zaleca
aby wszystkie informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez
Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie lub opakowaniu z
oznaczeniem Tajemnica Przedsiębiorstwa lub spięte oddzielnie od pozostałych
jawnych części oferty.
8.
Ujawnienie niestrzeżonej części ofert dokonywane będzie wg
poniższych zasad:
a) zainteresowany zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego
pisemny wniosek o udostępnienie treści
protokołu z załącznikami bądź oferty( ofert) z zastrzeżeniem pkt 6
b) Zamawiający ustali z uwzględnieniem złożonego w ofercie
(ofertach) zastrzeżenia zakres informacji, które mogą być ujawnione
c) Zamawiający wyznaczy termin i sposób udostępnienia ofert
informując pisemnie zainteresowanego.
15) Informacja o zamiarze zawarcia umowy
ramowej – nie dotyczy
16) Informacja o zamiarze ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej Na której będą
zamieszczone dodatkowe informacje dot. dynamicznego systemu zakupów. – nie
dotyczy
17) Informacja na temat aukcji
elektronicznej – nie dotyczy
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-)
Krzysztof
Kotowicz
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
SST-ogólna-Modernizacja
kompleksu boisk sportowych przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Ząbkowicach ŚL.