> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Gmina Ząbkowice Śląskie

Ul. 1-go Maja 15

57-200 Ząbkowice Śląskie

tel. ( 074) 8165-300 ; fax.: (074) 8 155-445

 

 

 

Roboty Budowlane  

 

 

1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

 

Nazwa

Gmina Ząbkowice Śląskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Beata Łoboda

Adres

Ul. 1 Maja 15

Kod pocztowy

57-200

Miejscowość

Ząbkowice Śląskie

Województwo

dolnośląskie

Telefon

074 8-165-317

Faks

074/ 8-155-445

Poczta elektroniczna (e-mail)

loboda@zabkowiceslaskie.pl

Adres internetowy (URL)

www. zabkowiceslaskie.pl

 

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1                                                                  

3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych  warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1                                                                  

4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1       

5)TRYB ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony od kwoty 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

6).Adres internetowy

www. zabkowiceslaskie.pl

7) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:

 

Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Ośrodku Sportu i Rekreacji
w Ząbkowicach Śląskich. 

 

8) Opis przedmiotu zamówienia

 W zakresie robót budowlanych wykonawca będzie zobowiązany do wykonania : Modernizacji kompleksu boisk sportowych przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Ząbkowicach Śląskich zakresie:

a)     Trybun,

b)     Ogrodzenia płyty głównej,

c)      Wymiany wiat dla zawodników rezerwowych,

d)     Zamocowania bramek piłkarskich,

e)     Likwidacji ogrodzenia na małych trybunach,

f)        Malowania trybun i masztów wraz z uzupełnieniem siedzisk,

g)     Remont pomieszczeń WC dla kibiców,

h)      Uzupełnienie placu z kostki brukowej betonowej przed toaletami oraz wiatą gospodarczą,

i)        Brama wejściowa,

j)        Wymiana drzwi przy kasie,

k)      Uzupełnienie ogrodzenia zewnętrznego oraz naprawa lub wymiana bram wejściowych ewakuacyjnych i zamknięcie ciągu komunikacyjnego na boisko zewnętrzne ,

l)        Uzupełnienie asfaltu  na drodze za bramą wejściową ,

m)   Ogrodzenie hydrantu siatką,

n)      Remont bieżący szatni,

o)     Wymiana opraw oświetleniowych i zabezpieczenia tablicy elektrycznej na budynku szatni,

p)     Zabezpieczenie budynku gospodarczego ( dach, ściany) na końcu płyty głównej przy ogrodzeniu,

q)     Uzupełnienie ubytków na spikerce.

 

Szczegółowy zakres ww robót został uwzględniony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych  stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.

1.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

9) Miejsce wykonania robót budowlanych,  usług lub miejsce dostaw

Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Kusocińskiego 17 ; 57-200 Ząbkowice Śląskie

10) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zamówienie należy zrealizować w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. 

11)WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

1.   O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także spełniają niżej wymienione warunki:

d)  Spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień   publicznych

e) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie

   -co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze, porównywalną do przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu

f) wykonali ww. prace z należytą starannością i posiadają dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie i posiadają:

  -referencje lub inne równoważne dokumenty

2.   Wykonawca złoży oświadczenie, że:

a)     spełnia warunki określone w art. 22 PZP

b)     nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP

c)      akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami

3. Wykonawca wniesie wadium.

1.      Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

  Z ubiegania się o zamówienie publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa

  zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.

  24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania,

  lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych

  czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,

- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów

  potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

a/   niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków

zamówienia,

b/   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

      nieuczciwej konkurencji,

c/   zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

d/   wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do

      składania ofert,

e/   zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.  88, lub błędy w obliczeniu ceny,

f/   który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki

     rachunkowej w obliczeniu ceny,

g/  nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,

12) WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

1)   Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:

2 500,00 zł (dwa  tysiące pięćset złotych)

2)   Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:

a)   oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);

b)   oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.

2.      Forma wadium.

1)   Wadium może być wniesione w następujących formach:

a)   pieniądzu;

b)   poręczeniach bankowych;

c)   gwarancjach bankowych;

d)   gwarancjach ubezpieczeniowych;

e)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

3.      Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1)   Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005.- z zaznaczeniem wadium przetargowe na modernizacja boisk przy  OSiR.

2)   Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale do oferty.

4.      Termin wniesienia wadium.

1)   Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

2)   W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu lub innego dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe, wystawionego przez wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

 

13)OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do

    szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1      oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

1.2      z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne

           określone niniejszą specyfikacją,

1.3      złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby

            uprawnione,

1.4      oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

1.5      wniesiono poprawnie wadium – nie dotyczy,

1.6      wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi

    podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych

    warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium,

3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów

    ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do

    parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów

    i ustaloną punktację: punktacja 0 -100 (100%=100pkt).

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych

    w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli:

 

Nazwa kryterium       Waga:  Cena -  100                                               

5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną

    liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana

    zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie

    traktowany jako wartość punktowa oferty.

6. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku

    podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług doliczy do

    przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w

    przedmiocie zamówienia przepisami prawa / tylko w przypadku nie naliczenia podatku przez

    Wykonawcę - oferenta/

7. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.

    Nazwa kryterium:  Cena – 100 %

Oferty będą ocenione wg wzoru:

                        Cmin

Oferta  i  =   -------------- x 100

                        Ci

gdzie:

i - oznacza numer danej oferty

Cmin - najniższa zaoferowana cena

Ci - cena i-tej oferty

Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się tą, która uzyska największą ilość punktów

             

8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

14) MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT ORAZ MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT.

1.      Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 14 (Sekretariat) lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego (Gmina Ząbkowice Śl. ul. 1 Maja 15 ; 57-200 Ząbkowice Śląskie ), nie później niż do dnia :  24  lipca 2007 roku.

2.      Przedłużenie terminu składania ofert jest możliwe w przypadkach określonych w art. 38 ust. 6 ustawy „Prawo zamówień publicznych”.

3.      Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może złożyć ofertę zamienną, należy jednak zaznaczyć na kopercie zewnętrznej, że jest to oferta zamienna.

4.      Wycofanie oferty już złożonej może nastąpić po pisemnym zwróceniu się do Zamawiającego przed otwarciem ofert.

5.      Oferty, które zostaną złożone po wyznaczonym terminie zostaną Wykonawcy zwrócone bez otwierania, zgodnie z art. 84 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, ale dopiero po upływie terminu przewidzianego na złożenie ewentualnych protestów.

Wykonawca winien złożyć ofertę w 1 trwale zamkniętej kopercie, która musi zawierać:
- nazwę i adres Wykonawcy składającego ofertę,
-  być zaadresowana na Zamawiającego,
- oznakowana OFERTA na :

„MODERNIZACJA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH PRZY OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W ZĄBKOWICACH  ŚLĄSKICH”.

- nie otwierać przed dniem 24 lipca 2007 roku.

OTWARCIE OFERT :

1.   Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 Ząbkowice Śląskie w dniu:
24 lipca  2007 roku o godzinie 10:15 w pok. Nr 5 (Sala Konferencyjna)

2.   Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3.   Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

4.   Podczas otwarcia ofert Zamawiający jako pierwsze otworzy oferty „zamienne”, następnie inne oferty w kolejności ich złożenia.

5.   Część jawna przetargu ma charakter publiczny, co oznacza, że poza komisją i oferentami mogą w niej brać udział osoby trzecie.

6.   Protokół oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane przez Zamawiającego i Wykonawców w trakcie postępowania są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których dostawca/ Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.)

7.    Zamawiający zaleca aby wszystkie informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie lub opakowaniu z oznaczeniem Tajemnica Przedsiębiorstwa lub spięte oddzielnie od pozostałych jawnych części oferty.

8.   Ujawnienie niestrzeżonej części ofert dokonywane będzie wg poniższych  zasad:

a) zainteresowany zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego pisemny wniosek o udostępnienie  treści protokołu z załącznikami bądź oferty( ofert) z zastrzeżeniem pkt 6

b) Zamawiający ustali z uwzględnieniem złożonego w ofercie (ofertach) zastrzeżenia zakres informacji, które mogą być ujawnione

c) Zamawiający wyznaczy termin i sposób udostępnienia ofert informując pisemnie zainteresowanego.

 

15) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy

16) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej Na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dot. dynamicznego systemu zakupów. – nie dotyczy

17) Informacja na temat aukcji elektronicznej – nie dotyczy

 

 

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

(-)

Krzysztof Kotowicz

  

Wybór oferty

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

 

Przedmiar robót

 

Zgłoszenie na wykonanie robót

 

Projekt umowy

 

SST-ogólna-Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Ząbkowicach ŚL.

 

Siedziska 1

 

Siedziska 2

 

Siedziska 3