Załącznik nr 1

do Uchwały nr IV/17 /2010 Rady Miejskiej

Ząbkowic Śląskich z dnia 30 grudnia2010 roku

 

 

 

PLAN PRACY

KOMISJI REWIZYJNEJ

RADY MIEJSKIEJ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH NA 2011 ROK

 

 

Styczeń 2011

1.      Informacja z działalności Izby Pamiątek oraz Krzywej Wieży za rok 2010.

2.      Analiza placówek oświatowych pod względem finansowym oraz organizacyjnym na rok szkolny 2011/2012

3.      Sprawy różne.

Luty 2011

1.      Analiza działalności i sytuacji finansowej Towarzystwa Budownictwa Społecznego za rok 2010.

2.      Analiza działalności i wykorzystanie środków finansowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej za rok 2010.

3.      Sprawy różne.

Marzec 2011

1.      Ocena realizacji budżetu za 2010 rok.

2.      Ocena realizacji inwestycji za 2010 rok

3.      Przygotowanie wniosku o udzielenie bądź nieudzielenie absolutorium Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich.

4.      Sprawy różne.

Kwiecień  2011

1.      Analiza działalności i sytuacji finansowej Ząbkowickiego Ośrodka Kultury.

a)     Stan finansowy obecny

b)     Stan zadłużenia z lat poprzednich

2.      Analiza zawieranych umów o dzieło i umów cywilno- prawnych.

3.      Informacja ze stanu realizacji inwestycji - remont budynku ZOK.

4.      Sprawy różne.

Maj 2011

1.      Analiza działalności i sytuacji finansowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji "DELFIN" za 2010 rok.

2.      Analiza realizacji uchwały w sprawie sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych.

3.      Sprawy różne.

Czerwiec 2011

1.      Analiza działalności i sytuacji finansowej Zakładu Gospodarki Komunalnej łącznie z parkingami za 2010 rok.

2.      Sprawy różne

 

Lipiec 2011

1.      Analiza działalności i sytuacji finansowej Ośrodka Sportu i Rekreacji oraz Hali Słonecznej za I półrocze.

2.      Analiza działalności świetlic wiejskich w tym wpływy za wynajem.

3.      Informacja z gospodarowania środkami funduszu sołeckiego za rok 2010 i I półrocze 2011.

4.      Sprawy różne.

Sierpień 2011

1.      Przerwa wakacyjna

Wrzesień 2011

1.      Analiza realizacji inwestycji za I półrocze 2011 roku

2.      Analiza wykonania budżetu za I półrocze 2011 roku

3.      Analiza działalności i sytuacji finansowej Nieruchomości Ząbkowickiego POWIERNIK.

4.      Sprawy różne.

Październik 2011

1.      Informacja z działalności i sytuacji finansowej Publicznej Biblioteki w Ząbkowicach Śląskich.

2.      Analiza działalności i celowości wydatkowania środków finansowych stowarzyszeń działających na terenie gminy, które otrzymują dotację.

3.      Informacja dotycząca sposobu załatwiania skarg wpływających do Urzędu Miejskiego oraz Rady Miejskiej.

4.      Sprawy różne.

Listopad 2011

1.      Analiza stanu realizacji inwestycji w roku 2011

2.      Informacja dotycząca pozyskanych środków zewnętrznych i unijnych w 2011 roku.

3.      Analiza zobowiązań podatkowych wobec gminy za 2011 rok.

4.      Sprawy różne.

Grudzień 2011

1.      Podsumowanie pracy Komisji za rok 2011.

2.      Przygotowanie planu pracy Komisji na rok 2012.

3.      Sprawy różne.

 

Uwagi:

Składanie informacji do biura Rady do końca miesiąca po zakończonym kwartale o realizacji budżetu z podaniem kwot planu i wykonania wydatków, dochodów, przychodów, rozchodów oraz wysokości deficytu.

 

 

 

 

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej

   (-) Anna Józefowicz