UCHWAŁA
Nr XI/72/2007
Rady Miejskiej w Ząbkowicach Śląskich
z dnia 26
października 2007 roku
w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie
miasta i gminy na 2007 rok.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 165 i 184 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104) Rada Miejska u c h w a l a co następuje:
§ 1. Zwiększa się dochody w budżecie miasta i gminy na 2007 rok w:
- dziale 750 – Administracja
publiczna
rozdz. 75023 – Urzędy gmin
§ 2710 – Wpływy z tytułu pomocy finansowej
udzielanej między jednostkami samorządu
terytorialnego na dofinansowanie
własnych zadań bieżących o kwotę 36 089 zł
rozdz. 75075 – Promocja jednostek samorządu terytorialnego
§ 0960 – Otrzymane spadki, zapisy, darowizny
w postaci pieniężnej o kwotę 10 000 zł
- dziale 756 – Dochody od osób
prawnych, od osób fizycznych
i od innych jednostek nieposiadających
osobowości
prawnej oraz wydatki związane z ich poborem
rozdz. 75618 – Wpływy z innych opłat stanowiących dochody
jednostek samorządu terytorialnego na
podstawie ustaw
§ O480 – Wpływy z opłat za zezwolenia
na sprzedaż alkoholu o kwotę 16 000 zł
W wyniku dokonanych zmian dochody
budżetu miasta i gminy na 2007 rok zwiększyły się o 62 089 zł i wynoszą 39 322 012 zł.
§ 2. Zwiększa się wydatki w budżecie miasta i gminy na 2007 rok w:
- dziale 750 – Administracja
publiczna
rozdz. 75023 – Urzędy gmin
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 36 089 zł
rozdz. 75075 – Promocja jednostek samorządu terytorialnego
§ 4300 – Zakup usług pozostałych o kwotę 10 000 zł
- dziale 851 – Ochrona zdrowia
rozdz. 85154 – Przeciwdziałanie alkoholizmowi
§ 6060 – Wydatki na zakupy inwestycyjne
jednostek budżetowych o kwotę 16 000 zł
W wyniku dokonanych zmian wydatki budżetu
miasta i gminy na 2007 rok zwiększyły
się o 62 089 zł i wynoszą 46 032 373 zł.
§ 3. Dokonuje się przeniesień wydatków między działami poprzez zmniejszenie i jednoczesne zwiększenie wydatków, w tym:
zmniejszenia
w:
- dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa
rozdz. 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami
§ 4520 – Opłaty na rzecz budżetów jednostek
samorządu terytorialnego o kwotę 8 000 zł
- dziale 801 – Oświata i
wychowanie
rozdz. 80110 – Gimnazja
§ 4040 – Dodatkowe wynagrodzenie roczne o kwotę 677 zł
- dziale 854 – Edukacyjna opieka
wychowawcza
rozdz. 85401 – Świetlice szkolne
§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników o kwotę 14 600 zł
§ 4040 – Dodatkowe wynagrodzenie roczne o kwotę 2 069 zł
§ 4110 – Składki na ubezpieczenie społeczne o kwotę 2 600 zł
§ 4120 – Składki na Fundusz Pracy o kwotę 350 zł
§ 4440 – odpisy na zakładowy fundusz
świadczeń socjalnych o kwotę 758 zł
- dziale 921 – Kultura i ochrona
dziedzictwa narodowego
rozdz. 92109 – Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby
§ 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek
budżetowych o kwotę 60 000 zł
zwiększenia
w:
- dziale 700 – Gospodarka
mieszkaniowa
rozdz. 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami
§ 4270 – Zakup usług remontowych o kwotę 60 000 zł
- dziale 710 – Działalność
usługowa
rozdz. 71004 – Plany zagospodarowania przestrzennego
§ 4300 – Zakup usług pozostałych o kwotę 8 000 zł
- dziale 801 – Oświata i
wychowanie
rozdz. 80101 – Szkoły podstawowe
§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników o kwotę 3 000 zł
§ 4440 – Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń
socjalnych o kwotę 1 722 zł
rozdz. 80103 – Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych
§ 4440 – Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń
socjalnych o kwotę 107 zł
rozdz. 80110 – Gimnazja
§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników o kwotę 11 600 zł
§ 4110 – Składki na ubezpieczenia społeczne o kwotę 2 600 zł
§ 4120 – Składki na Fundusz Pracy o kwotę 350 zł
§ 4270 – Zakup usług remontowych o kwotę 1 675 zł
§ 4. W planie zadań inwestycyjnych ujętych w załączniku nr 13 do uchwały Rady Miejskiej Nr III/27/2007 z dnia 6.03.2007 r. w sprawie budżetu miasta i gminy na 2007 rok dokonuje się następujących zmian:
1) W pozycji 5, w dziale 600 – Transport i łączność, rozdz. 60016 – Drogi publiczne gminne dokonuje się zmiany nazwy zadania inwestycyjnego tj. zadanie pn. „Modernizacja ul. Krzywej – Etap I „ na kwotę 190 000 zł otrzymuje brzmienie: „ Przebudowa ul. Krzywej, ul. Słowackiego i Św. Wojciecha w celu dostosowania do obsługi ruchu turystycznego” na kwotę 190 000 zł”,
2) W pozycji 18, w dziale 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego, rozdz. 92109 – Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby, dokonuje się zmniejszenia o 60 000 zł planu wydatków inwestycyjnych zadania pn. „Przebudowa oraz remont wraz z termomodernizacją budynku Ząbkowickiego Ośrodka Kultury – I etap”, którego plan po zmianach wynosi 1 220 000 zł.
Kwotę 60 000 zł przeznacza się na roboty zabezpieczające na budynku „Młyna” przy ul. Ziębickiej.
§ 5. W planie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dokonuje się zmiany planu wydatków bieżących, w tym:
w poz. III. Realizacja
przedsięwzięć związanych z gospodarką odpadami, wprowadza się
pkt 3 . „Zakup pojemników do zbiórki odpadów komunalnych” na kwotę 20 000 zł.
W wyniku dokonanych zmian plan wydatków bieżących wynosi 136 000 zł, natomiast stan środków obrotowych na koniec roku 862 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 6. Wykonanie
uchwały powierza się
Burmistrzowi Ząbkowic
Śląskich.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady
(-) Andrzej Dominik