UCHWAŁA NR  VIII/39/2006

RADY MIEJSKIEJ ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

z dnia 8 września 2006 r.

 

w sprawie zmiany Uchwały Nr IV/13/2006 Rady Miejskiej Ząbkowice Śląskie  z dnia 28 kwietnia 2006 r.                 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 z dnia 8 marca 1990 r. ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 3 ust 1 i art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku                 w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego         w Ząbkowicach Śląskich, Rada Miejska Ząbkowice Śląskie uchwala, co następuje:

 

§ 1

W Uchwale Nr IV/13/2006 Rady Miejskiej Ząbkowice Śląskie z dnia 28 kwietnia 2006 r. skreśla się:

1) w § 3 pkt 3,4,5,6,8,9,10,11,12,13,15,16,17,18

2) w § 4  pkt 4, lit. a,  słowa: „ jezdni, przystanków autobusowych”

3) w § 4 pkt 4 lit. c,e,f.

4) w § 6 ust. 11, 13

5) w § 12, ust. 6.

 

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Ząbkowice Śląskie.

 

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

 

 

                                                                                              Przewodniczący Rady Miejskiej

                                                                                                                                   (-) Andrzej Dominik